Poezenboot

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Poezenboot.


Gast

#1

2014-02-12 22:28

Wij hebben bij de Poezenboot onze hond 'Amor' geadopteerd... We kregen haar niet mee eer Mieke wist dat we een tuin hadden en dat ze er niet kon weglopen en waar ze zou slapen en hoeveel tijd we zouden hebben voor haar.. Uiteindelijk kregen we haar mee. Om op zeker te spelen (en Mieke weet dit) zijn we met Amor nog naar de dierenarts geweest voor een check-up. En weet je wat: onze hond was en is KERNGEZOND en stond zelfs perfect op gewicht.. Dus zeker GEEN klagen bij de poezenboot, maar vooral dank.

Gast

#2

2014-02-12 22:41

Mijn hondje uit Griekenland , die ik via de poezenboot heb , is gezond , hij heeft zijn inspuitingen al gekregen daar ook! Help de poezenboot en hun lieverds van vrijwilligers en hondjes en katten!

Gast

#3

2014-02-12 23:15

als dit een pure revange actie is van het fod,is het schandalig,dat ze zich bezig houden met de illegale hondenhandel

Gast

#4

2014-02-12 23:37

Mieke is een zeer lieve behulpzame vrouw met een gouden hart voor alles wat dieren is. Ze is een redder in nood voor vele dieren.En deze verzorgt ze zoals haar eigen dieren en geeft ze alle nodige liefde tot ze uiteindelijk gezonde speelse huiselijk zinndelijk naar een goede thuis kunnen waar ze opnieuw een gouden mandje krijgen.Ik geef mieke 100% gelijk dat ze een huisdier niet zomaar bij iemand plaats, het beestje moet een gouden mandje krijgen!! en daar streeft ze naar. ik zelf heb jaren geleden een poes geadopteerd bij haar, die jaren bij mij is verbleven tot aan haar dood jammer genoeg. dus ik spreek uit ondervinding.

Gast

#5

2014-02-13 01:51

Ik vind het een grote schande dat ze de mensen van de poezenboot lastig vallen én dan nog verplichten om al die dieren die er nu verblijven aan hun lot over te laten. Dat deze instanties zich beter gaan bezighouden met de broodfokkers het leven zuur te maken, die broodfokkers zijn een schande zo wie zo.Ik weet dat deze instanties ook goede dingen doen en er uiteraard toezicht nodig is in bestaande opvangcentra voor dieren, maar om dan maar de daar verblijvende dieren een wrede hongerdood te laten sterven is er ZWAAR over. Hoe die mensen nog kunnen slapen is mij een raadsel.

Gast

#6

2014-02-13 02:49

de poezenboot bestaat al heel veel jaren ,ik vind dit gewoon een schande dat deze dieren nu plots aan hun lot worden over gelaten , dit kan toch niet ????? ik persoonlijk weet dat deze al in de jaren 90 tig bestond en nu plots dit!!!!! laat het aub zoals het al jaren voorheen was ,de dieren hadden wat ze nodig hadden en doen toch niemand pijn aan !!!!!

Gast

#7

2014-02-13 07:27

Wij kennen en weten wat Mieke Schuddinck betekent voor de dieren, wij weten ook dat ieder die zich inzet voor dier of natuur geboycot wordt, zie maar naar greenpeace, hoe dikwijls worden die niet gekelderd, zie naar Michel van den bosche van Gaia, hoeveel keer niet bedreigd geworden, enz..... Het is een feit dat iemand die goed wil doen in dit apenland, wordt gestraft, en dit MOET OPHOUDEN !!!

Gast

#8

2014-02-13 09:01

2 kerngezonde en volledig onderzochte Griekse honden van Mieke geadopteerd in de afgelopen 8 jaar. Waarom blijft de FOD tijd verspillen aan mensen die hard werken aan het dierenwelzijn, terwijl er nog zoveel onrecht aangedaan wordt in België door dierenspeciaalzaken, broodfokkers, HOU JULLIE DAAR EINDELIJK EENS MEE BEZIG!

Afgelopen maand nog het geval in Riemst waar er bij een fokker enkele honden ontsnapt waren en een kindje zwaar hebben toegetakeld. Bij controle bleken er heel wat verwaarloosde honden te zitten. De voedselinspectie zou dit ook al geweten hebben en dieren in beslag genomen hebben daar, maar de fokker kon gewoon zijn gang blijven gaan, wat doet de inspectie dan wél?! Laat mensen die zonder enige motivatie om winst te maken op deze dieren toch gewoon met rust en hou liever de fok in België tegen en maak wat meer campagne voor adoptie. Er zijn al genoeg dieren die lijden, er hoeven er geen 1000den bij te komen die uiteindelijk afgemaakt zullen worden.

Mieke heeft een te groot verantwoordelijkheidsgevoel om mensen zieke of niet-ingeënte dieren te laten adopteren en dat moet ik beamen!

Gast

#9

2014-02-13 09:52

Schandalig wederom de dieren de klos hebben deze ambtenaren niets anders te doen wat een zooitje toch in dit ooit zo,n fijn land laat de Poezenboot met rust ligt er al jaren doen goed werk deze mensen!!
gast

#10 Re:

2014-02-13 10:00

#2: -

En is jouw hondje getest op hartworm en andere buitenlandse ziektes? NEEN
Dus ze zijn in fout gegaan. Nu kan jouw hondje hier ziektes binnenbrengen waar we voordien geen last van hadden. Maar dat interesseert je waarschijnlijk wel niet.
Uiterlijk is je hond misschien gezond. Maar weet je wel zeker de leeftijd van je hond. Want de laatste hond die ik van hen over de vloer kreeg.. was een maand ouder dan op papier. Dus de pup was veel te jong van de mama gescheiden.


Gast

#11

2014-02-13 10:03

Bij de handtekeningen zie je zelfs dat de Poezenboot gekend is tot in Nederland... Goede naam? kdacht het wel.. en dan wil de FOD de poezenboot saboteren.. schandalig!
liange

#12

2014-02-13 10:04

poeznboot is en schande en dit zal er niet op komen zeker want jullie kunnen alles zelf nakijken en wissen en zo alleen de goeie dingen erop zetten
Miranda van Handen voor Pootjes!
Gast

#13 Anti Broodfok, Pro Rescue!!!

2014-02-13 10:20

Het FOD zou zich beter bezighouden met de enorm veel broodfokkers in ons land, die massa's zieke puppies vervoeren vanuit het buitenland die niet in orde zijn met paspoort en vaccinaties, die torenhoge prijzen vragen voor zo 1 pup en die die beestekes mishandelen!!! De Poezenboot doet goed werk en is met alles in orde... Zwak van jullie FOD, heel erg zwak!!!


Gast

#14

2014-02-13 10:24

Ben een levend bewijs van het feit dat alles correct is verlopen en dat de beweringen van de FOD zuiver op niks zijn gebaseerd laat staan BEWEZEN zijn.

Gast

#15

2014-02-13 10:27

Ik snap alleen niet waarom het nu dicht is, terwijl het al jarennnn bestaat?
Maar het is schandalig dat er niemand de dieren mag verzorgen,wat zijn dat voor mensen zonder hart die dat beslissen grrrr.

Gast

#16

2014-02-13 10:30

Hoe is het mogelijk dat de poezenboot gesloten wordt terwijl er dieren verblijven?

Dit moet onmogelijk gemaakt worden, dus open breken die boot.

Gast

#17

2014-02-13 10:44

In plaats van de mensen van poezenboot het moeilijk te maken zou men beter deze mensen met een hart voor dieren helpen en ondersteunen!!!
Kim Nannan
Gast

#18

2014-02-13 11:02

Dit kan toch niet?? Mijn steun hebben jullie!!


Gast

#19

2014-02-13 13:49

Groot gelijk, het kan niet zijn dat die mensen de dieren geen eten meer mogen geven! DierenRIJK en mensenDOM, dat blijkt maar weer eens.

Gast

#20 Re: Re:

2014-02-13 14:39

#10: gast - Re:

Ja hallo, die puppies worden niet door Mieke van hun mama gescheiden he..


Gast

#21 Re:

2014-02-13 14:42

#12: liange -

En toch staat je comment hier.. En helemaal zonder bewijs dat er iets mis met de poezenboot is, beweer jij dat het een 'schande' is. Is wel gemakkelijk je mening uitdrukken maar argumentatie..?


Gast

#22 Re:

2014-02-13 14:46

#12: liange - wel  beste dan moet ik zeggen dat u de poezenboot niet kent En misschien ook geen dierenvriend want anders zou u anders reageren Het is laf van zo iets te schrijven Heeft u een grieks hondje waarschijnlijk niet Dus als u niet weet hoe het reilt en zeilt zou ik best zwijgen  Ik kom op voor onze 5 asielhonden en ik ben er FIER OP MIJN BUITENLANDERTJES . En ik zal nog een ding zeggen over een belgisch asiel een paar jaar geleden zag ik in de krant een art voor voeding onder de kerstboom en dat heb ik gedaan en trok met voeding naar het asiel in het pajottenland en stond er te wachten dat ze de zakken uit de auto namen en er begon er een iemand met plastieken zakken te gooien tot wanneer er eentje open viel Ja dode honden zeker een stuk of 20 dit is niet gelogen En dan heb ik gezworen nooit meer een belgisch asiel groetjes m j

 


Gast

#23 Re: Re:

2014-02-13 14:56

#22: - Re: wel de onze komen van de poezenboot en er is niets mis mee Negatieve commentaar geven niets zo gemakkelijk als je het niet kent en voor mij is deze gesloten .Je doet maar m-j

 


Gast

#24 Re: Re: Re:

2014-02-13 14:58

#20: - Re: Re: inderdaad niet want als wij de onze gaan halen zijn zat de mamahond bij haar pupjes m-j

 


Gast

#25

2014-02-13 15:11

wat gaan ze dan doen met al die honden die al verkocht zijn....deze zouden ook besmet moeten zijn,onze hond is kerngezond(alle andere ook)