Houd SEH/IC/KRAAM afdelingen open in Zoetermeer
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Onbegrijpelijk dat daar zelfs maar over gedácht wordt om het weg te halen!!!!!!
Re:
gemeente doet er alles aan om het LLZ open te houden, dit zijn de zorgverzekeraars met macht die dit willen. Gemeente is er fel op tegen om te sluiten en willen zelfs een rechtzaak aanspannen tegen de zorgverzekeraars!!
Re: gast
Ja en ik werk op verloskunde en hoe vaak ( nagenoeg dagelijks) wij niet de mensen die in bronovo of het SFG hadden willen bevalllen moeten opvangen omdat het daar vol is. dus daar kunnen de zoetermeerders echt niet terrecht. Wij hebben een beleid dat we in principe niet weigeren, wij vinden dat service voor de klant en staan hier vierkant achter, iedereen is welkom in het LLZ op afdeling verloskunde
Stap over naar een andere verzekeraar want bij op deze hersenloze maatschappijen
kun je toch niet vertrouwen?! Zoetermeer met zoveel inwoners, ook in de randgemeenten, en geen ziekenhuis...? Ze zijn volledig de weg kwijt!
B & W van Zoetermeer: DOE HIER IETS AAN !
voor deze BOBO's wel een goede regeling getroffen zijn !!!!!! We zouden eigenlijk al onze polissen bij deze zorgverzekeraars per direct, om moeten zeggen !!!!!
Zorgverzekerars hebben de macht en wij betalen met zijn allen elk jaar meer en krijgen er steeds minder voor terug.
Schandalig
Geen klandizie meer gunnen, en snel overstappen naar een andere zorverzekering...!
reactie van Mezis:
Ik vroeg via twitter hoe ze dit kunnen bedenken...... reactie van menzis: patiënten uit zoetermeer kunnen binnen de wettelijke gestelde tijd van max 3 kwartier in een ziekenhuis in Gouda of Den Haag zijn.
Het LLZ heeft 2x mijn leven gered, 1x bij de geboorte van mijn eerste kindje waarbij ik een HELLP Syndroom kreeg waarna ik 3 dagen op de IC heb doorgebracht, en 1x met een longembolie, ben toen met spoed door een ambulance naar het LLZ gebracht.
Als ik toen een half uur had moeten rijden naar een andere stad, had ik het waarschijnlijk niet gered!
Deze afdelingen binnen het LLZ zijn erg belangrijk voor Zoetermeer/ders en moeten ECHT behouden blijven!
Jullie die dit soort dingen verzinnen sporen niet!!!! DENK NA!!!
| This discussion has been closed. |