Het dossier en nader onderzoek van Leon Groeneweg

Het dossier en nader onderzoek van Leon Groeneweg / Mededelingen / Op de Hoogte Stellen / Opmerkingen

Kan ik uw dochter

#51 Re: vraag Marijke

2014-02-02 12:48

#49: -  

Kan u een mail naar mij sturen aub ?

#52 Re: Re: vraag Marijke

2014-02-02 12:49

Gast

2014-02-02 13:51

heel veel suc6!!

Gast

2014-02-03 17:09

Beste Marijke ik wil je veel sterkte wensen.
Mv.g Anton kempers-korporaal ( de vader van Celesta kempers

Gast

2014-02-03 17:11

mijn dochter?
Marijke Harkema
De auteur van deze petitie

#56 Antwoord voor Anton Kempers

2014-02-03 20:47

Hoi Anton jij bent toch de man van ( Petra ? Weduwnaar) Ik heb jullie nog in T ziekenhuis toen gezien sorry maar moest even denken ......Korporaal weet ik wel maar jou achternaam wist ik ni meer.........Vreselijk is het ook van je dochter ... En daarna je lieve vrouwtje Petra had er erg veel verdriet van was erch geschokt. ..." Gaat T nu een beetje met je nee ik weet eigenlijk zeker van niet hoe gaat T met jullie jongen ?? Vergeef mij Aub in deze periode kan ik niet alles onthouden Ppffff .... Verder heb ik je nummer niet jongen kan je die nog ff mailen dan bel ik je jij mag ook bellen hoor hier ons huistelefoon nummer .010-4707853. Als je wilt kan je nu ook bellen ik wil je graag helpen aan een goede stichting waar wij ook zijn aangesloten aak voor jullie jongen is er veel te doen weet. Je bel me maar dan vertel ik je er alles over oke wel doen he ....het is gratis !,,,,, ik hoor je snel lieve groetjes van ons ........ik voel een beetje aan dat jij er helemaal doorheen zit dus bel maar als je de kracht heb tot snel .......

Gast

#57 Binnenkort groot nieuws !!!!

2014-02-08 22:58

Let de komende dagen goed op het is nu een kwestie van tijd. Er komt op zeer korte termijn groot nieuws naar buiten we laten T direct weten via deze aankondiging en T FB wanneer het naar buiten wordt gebracht ....... Hierbij wilde wij gelijk een ieder bedanken voor de ondertekening en de warme opmerkingen..... Toch wilde wij vragen om nog niet op te geven en ivm het grote nieuws binnenkort zou het fijn zijn als er nog meer wilde. Tekenen we hebben nu ongeveer rond de 4000 handtekeningen met de persoonlijke erbij berekend (die huis aan huis zijn opgehaald ) we willen graag zoveel mogelijk ophalen zodat we samen met T grote nieuws extra sterk staan hoe meer hoe sterker we staan ........
Gr. Allemaal. Dankbare Moeder Marijke
Nieuwe ontwikkelingen
Gast

#58 Groot nieuws binnenkort !!!!

2014-02-08 23:09

Hallo allemaal binnenkort komt er groot nieuws naar buiten zodra we weten wanneer T naar buiten komt zetten we het hier en op FB ...het is nu een kwestie van tijd .... Betreft de handtekeningen er zijner nu rond de 4000 gezet met de huis aan huis h.tekeningen erbij.... We zouden het fijn vinden om om nog meer op te halen zodat we extra sterk staan ivm het nieuwe nieuws dat naar buiten komt. Laten we het nog niet opgeven en blijf delen en door geven ..."we zijn Super blij met jullie steun en warme opmerkingen.

Gr. Dankbare moeder van Leon .. Marijke

Gast

#59 Re: Antwoord voor Anton Kempers

2014-02-25 05:40

#56: Marijke Harkema - Antwoord voor Anton Kempers

Beste Marijke.

Bedankt voor je reactie

klopt ik ben de man van Petra..

Graag zou ik de naam van de stichting te weeten komen.

mijn zoontje zit er soms ook heelemaal doorheen.maar hij is de geene die mij staande houd.

En ik probeer dat ook bij hem te doen.

Samen is niet alleen...toch

0650635464.

M.v.g  Jesséy en anton