Het kapsel van Angela Schijf in Flikken Maastricht


Gast

#1

2013-12-02 19:46

Is dit serieus? Slaat echt helemaal nergens op.
Iemand

#2 ?

2013-12-30 01:12

Denk je niet dat het voor Angela zelf kwetsend is?
Ellen

#3 #3

2014-05-26 12:04

hoe zou jij je voelen als je al 7 jaar lang geen centimeter van je haar mag knippen of ook maar IETS veranderen?? Wellicht komen er bij die 7 jaar nog 2 of 3 jaar gezien de serie een succes blijft.. Ik vind het persoonlijk wel ook jammer dat ze een pruik op moet voor haar karakter EVA en dat ze niet gewoon als EVA ook naar de kapper kan gaan.. maar dat terzijde.. ook Angela heeft een privé leven en mag doen en laten met haar haar wat zij wilt.. Als een pruik haar dan hetzelfde uiterlijk geeft als zij eerder had is er , dunkt mij, niets aan de hand..

Gast

#4

2014-06-02 17:50

ellen je hebt volledig gelijk
Klein mensje

#5

2014-06-03 19:11

Waarom zou je hier in vredesnaam een petitie voor opstarten.
Verander jij(petitiemaker) nooit in de 7/8 jaar je haar? lijkt me sterkt, iedereen gaat wel eens naar de kapper voor een andere haarstijl, waarom zou Angela (Schijf) dit niet mogen.

En ze heeft toch zelf ook een leven buiten flikken maastricht om, een moeder op een schoolplein mag er dan ook uit zien als moeder, en hoeft er niet uit te zien met een filmsterrenkapsel. En het is HAAR lichaam dus jij hoeft daar eigenlijk niets over te zeggen vind ik persoonlijk, als je bruin lang stijl haar wilt zien laat je het zelf toch lang groeien met eventueel een kleurtje erin?
Bi

#6 Spoor jij wel?

2014-11-07 20:12

Spoor jij wel. Get a life!