Petitie Jenneferwet

Petitie Jenneferwet / Mededelingen / Tussenstand aantal handtekeningen Jenneferwet / Opmerkingen


Gast

#1

2013-09-26 20:48

Van mijn mogen ze de doodstraf invoeren, de strop kost niks en de rotzooi is opgeruimd en kan nooit meer in herhaling vallen.

Gast

#2

2013-09-27 02:56

wil gewoon de doodstraf

vc van eekelen

Gast

#3 Re:

2013-09-27 09:21

Voor mij heb je gelijk en zeker kinder moordenaars ik vind hier is geen pardon voor.#1: -

 


Gast

#4

2013-09-27 13:35

cynthia van liempd

laan op zuid

rotterdam

Gast

#5

2013-09-27 20:23

de natuur moet blijven voor de volgels en d konijnen

Gast

#6

2013-09-27 21:19

sterkte

Gast

#7

2013-09-28 08:53

Aan gezien ik zelf als kind sexueel misbruikt ben weet ik zeker dat ik de petitie volledig heb ingevuld. Mijn naam en adres mogen zichtbaar zijn! Uiteraard steun ik deze petitie, ik heb destijds alles via de media over Jennefer gevolgd en ben het eens met de abnormale lage straffen die de rechters in Nederland vaak geven!!

Gast

#8

2013-09-28 20:46

Hai, dank voor uw bericht. Ik wens u veel succes met uw doel. Ik hoop dat u het haalt.
Gr, n. Van den berg

Gast

#9

2013-09-28 22:02

En wat IK echt niet snap! Het gaat om Jennefer's dood, Jenneferwet. Hoe kan het, al die enorm veel reclames etc, die ik steeds in het scherm krijg! Kan toch niet. Is haar dood een reclame?
Ron de Rijk

#10

2013-09-29 00:44

Ik heb die genoemde uitzending gezien....
Ja, ik weet dat ik mijn reactie beschaafd moet houden...helaas...
Dus hou ik het netjes....wil ik maar 1 vraag erover gaan stellen....
waarom in hemelsnaam 40.000 handtekeningen er nodig zijn om een wet aan te nemen die menselijk gezien gewoon normaal is ?
In wat voor bananenrepubliek leven we hier nog steeds in Nederland waarin moordenaars, verkrachters, overvallers etc...zich kunnen beroepen op hun zwijgrecht ???
Een moordenaar heeft iemand al voorgoed het zwijgen opgelegd....sorry wellicht te grove bewoordingen nu, maar zo'n kakkerlak heeft dat recht hierop niet eens !

Gast

#11

2013-09-29 06:42

Ik vind het gewoon schandalig hoe de misdadigers in Nederland behandeld worden,met fluwelen handschoenen , straffen zijn niet meer ,deze persoon die Jennefer heeft vermoord moet levenslang de bak in, geen genade voor deze moordenaar.

Gast

#12

2013-09-29 09:51

Eens

Gast

#13

2013-09-29 12:23

Natasja Schouten
Erasmusstraat
Rotterdam
27-05-1975

Gast

#14

2013-09-29 13:13

een ieder die aan onze kinderen zit met zijn vingers moet voor zijn leven lang in de gevangnis zitten en ook in afzondering zodat hij eens over zijn daad na kan denken ook zonder de gewoonlijke faciliteiten waar onder t.v en telefoons en dergelijke

Gast

#15

2013-10-08 22:56

De rechters en ook de politiek moeten eindelijk eens gaan inzien dat zij veel te softe straffen geven er gaat geen enkele afschrikkende werking af van de strafmaat. De dader kan vaak op meer compassie rekenen dan de nabestaanden, zij hebben levenslang. Er is juist een rechtelijke macht in het leven geroepen om te voorkomen dat mensen eigen rechter gaan spelen. De ingedutte rechtelijke macht heeft niet veel feeling meer met het gewone volk ipv dat zij recht doen aan de slachtoffer/nabestaanden hebben zij meer begrip voor de daders en hoe het zo ver met hen is gekomen. Het wordt tijd dat er vaker rechters ontslagen gaan worden bij dergelijk ernstig falen.

Gast

#16

2013-10-10 11:11

ik vind dat we samen moet knokken dat dit nooit meer gebeurt dit is al te veel een meisje dat net nog van het leve genoot en nu moet we haar missen ik vind ook dat zo persoon zijn straf onder ogen moet zien jennefer heef geen leve meer zo mag hij ook geen leve meer hebben als je zo iets af pak krijg je zelf de leve geen leven vin ik daarom moet we zame om de toekomst niet het verleden latten herhalen

Gast

#17

2013-10-27 15:01

Goed Gedrag bestaat uit het voorkomen een dader te worden en daar desnoods hulp voor in te roepen, mocht je aanvoelen komen jezelf niet in de hand te houden!
Het kan dus niet zo zijn dat je het automatische recht hebt als dader op 1/3 strafvermindering omdat je niks 'nog er bij geflikt hebt, terwijl je al vast zat...".

(desnoods hooguit straf vermindering toekennen op vrijwillige basis als de nabestaande van het slachtoffer overtuigd zijn van het zogenaamd goed gedrag, mogen zij bepalen waaruit hen dat gebleken is, wat mij betreft dan .... )

Jan de Vries
dirk C. Sintmaartensdijk

#18 Re:

2014-04-12 08:22

#1: -

AMEN