Geldautomaten in Molenwaard moeten blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geldautomaten in Molenwaard moeten blijven!.


Gast

#51

2013-09-26 07:47

Dit getuigt van grote minachting voor ouderen.
Als 75-plusser voel je je in deze maatschappij zo langzamerhand overbodig en niet gewenst.

Gast

#52

2013-09-26 14:35

Banken hebben een sociale zorgplicht en bestaan bij de gratie van ons geld. Het sluiten van automaten en het om laten vallen van goedlopende bedrijven zijn misdadig.

Gast

#53

2013-09-26 16:38

Het is toch belachelijk om 4 km te moeten rijden om geld te pinnen.

Gast

#54

2013-09-26 18:19

tegenwoordig kan je overal pinnen! geen enkel probleem dat de pin automaten weggaan contant geld is niet meer van deze tijd!
een bezorgde vader en moeder

#55

2013-09-26 20:09

Wij pinnen juist bewust om ook onze kinderen te laten leren met geld om te gaan,
en zo ook de waarde van geld te laten zien.(contant geld is toch anders dan een plastic "kaartje")Heb je contant geld bij je kies je bewuster of je iets wel/niet koopt!

Gast

#56

2013-09-27 05:44

Ik vind het belachelijk dat er pinautomaten weggaan en de Rabobank maar wel allerlei dingen sponsort !!!

Gast

#57 Re:

2013-09-27 06:32

#55: een bezorgde vader en moeder -

Daar zit inderdaad wat in, maar ja blijft zo dat de pin automaat steeds minder gebruikt word wat dus naar verhouding meer geld kost. Verder worden er ook steeds meer plofkraken gezet wat ook een hoop geld kost, wat uiteindelijk op onze rekening komt, dan legt de rabobank het in de weegschaal en dat pakt in dit geval niet zo lekker uit voor u. Wat u natuurlijk altijd nog wel kan doen is bijpinnen in de supermarkt, dat scheelt ook nog eens een keer lopen.


Gast

#58

2013-09-27 07:55

Ik vind het een zeer slechte zaak dat met name inwoners die niet zo mobiel zijn geen eenvoudige toegang meer hebben tot contant geld. Ik heb ook begrip dat een particuliere bank niet gemeenschapskosten hoeft te dragen maar een alternatief zou een kleine vergoeding kunnen zijn bij gebruik van de automaat door niet rekeninghouders. Dit is in vele andere landen gebruikelijk. Mvg, Henk de Boon

Gast

#59

2013-09-27 11:56

Waarom wordt de ene na de andere pinautomaat weg gehaald en elders weer een nieuwe bank geopend hier in Molenaarsgraaf staat al zeker 5 jaar een gebouw waar niets mee gedaan wordt hoeveel kost dat wel niet de mensen zijn goeds genoeg om hun geld op een bank te zetten maar klantvriendelijkheid en toegangkelijkheid laat nog heel ja heel veel te wensen over ik ben hier zeer boos over....

Gast

#60

2013-09-27 12:02

Natuurlijk moeten de geldautomaten blijven,willen ze nou enkel maar geld vangen,dit noemen ze nou een BOERENBANK,nou het zijn ordinaire uitbuiters geworden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#61

2013-09-27 12:27

Bleskensgraaf is een relatief groot dorp, het is toch belachelijk dat er straks geen geldautomaat meer is voor de bewoners.
Zo sturen ze de mensen naar andere plaatsen waar ze dan ook meteen hun boodschappen doen!
Wat blijft er dan nog van onze middenstand over?!?!
Burg. Van den Borg heeft zo zijn best gedaan om winkels te creëren, dan moeten de klanten toch niet weggestuurd worden naar omringende plaatsen!
Zoek een andere bank die wel interesse heft, zou ik zeggen.
Want ik begrijp ook wel enigszins het besluit van de Rabo, maar tóch.
Vriendelijke groeten

Gast

#62

2013-09-28 10:10

Een uitstekend initiatief omdat geldautomaten voor iedereen toegankelijk dienen te zijn. Het alternatief dat geboden wordt is niet toereikend. Winkels sluiten waardoor je buiten die sluitingstijd geen geld meer kunt pinnen. In de meeste supermarkten kun je nu al extra geld bijpinnen maar het is niet de bedoeling dat zij de taak van geldverstrekker moeten overnemen van de banken die daarvoor verantwoordelijk zijn.

Gast

#63

2013-09-28 12:04

hoe komen zij op het argument dat de geldautomaat minder gebruik van wordt gemaakt het overkomt mei nog al eens dat je bepaalde bankbiljetten niet kunt krijgen of hij is leeg

Gast

#64

2013-09-28 15:20

hdig hoor pinnen bij de winkel is de winkel dicht loop je toch gewoon even naar de volgende
een dorp of vijf verder.
het is allemaal te krom voor woorden
de volgende stap een ingebouwde chip in je arm ofzo

Gast

#65

2013-10-01 08:19

Het is belachelijk dat ze daar op bezuinigen. Laat de top mensen eerst is wat minder laten verdienen. En stop is met die nieuwe luxe kantoorgebouwen te bouwen. Dan kunnen wij gewoon in onze dorpen de pinautomaten houden!!!!!!!!!!!!!

Gast

#66

2013-10-01 17:09

Voor kleinere plaatsen zoals Oud Alblas betekent het verdwijnen van de geldautomaat een verdere verschraling van het voorzieningenniveau. De geldautomaat wordt naar mijn waarneming veel gebruikt. Ik geloof dan ook niet in de door de bank aangegeven teruggang in het gebruik.

Gast

#67

2013-10-02 20:43

het is toch te gek voor worden dat mensen op oudere leeftijd naar andere plaatsen moeten om geld te pinnen om te kunnen betalen.

Gast

#68

2013-10-04 14:22

Robobank heeft geld zat!!
Laat ze eerst op huisvesting gaan bezuinigen en daarna pas op geldautomaten en personeel!!