Gard moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Gard moet blijven.


Gast

#1

2013-08-30 14:17

Een kritische noot moet regelmatig gekraakt worden en dat doet Gard!
Patrick

#2

2013-08-30 17:39

Een regionaal dagblad dat in deze voor kranten al zo moeilijke tijden een columnist als Gard Simons in huis heeft en die de laan uitstuurt, is geen knip voor de neus waard. Werkelijk onbegrijpelijk. Ik zit erover te denken om mijn abonnement op te zeggen.
Gast

#3

2013-08-31 09:54

Eens met Patrick. Simons schrijft confronterend, onderhoudend, vaak enorm geestig, snijdt interessante onderwerpen aan die altijd het lezen waard zijn, heeft een heldere, originele en goed onderbouwde visie en heeft lak aan conventies en de waan van de dag. Elk zichzelf respecterend dagblad zou zijn handjes mogen dichtknijpen met Gard Simons in de gelederen. Zo niet De Limburger. Wat een stelletje eikels zijn dat. Onbestaanbaar.
Jo

#4

2013-08-31 18:23

wat moeten we dan nu lezen? die afgezaagde domme zeik van die moniek parren?
Bart
Gast

#5

2013-09-04 20:37

Gard is hard. Nodig.


Gast

#6

2013-09-05 12:23

Hier geldt wederom dat bezuinigen de baan kost van een iemand die goed werk levert. Ik ben eigenlijk wel blij dat ze Gard's columns niet ge-outsourced hebben naar India zoals zoveel administratieve functies vandaag de dag.
Verder commentaar laat ik aan Gard over, die kan dat veel beter.

Gast

#7

2013-09-09 18:27

Het onderkoelde, humoristische commentaar van Gard op de actualiteiten lees ik altijd heel graag. Hij praat niemand naar de mond en is lekker kritisch. ik mag dat wel. Ik lees zijn columns dan ook altijd. Als Gard uit de krant verdwijnt, dan vind ik dat een aderlating.
Frans Erkens, Landgraaf
Gonnie

#8 Gard moet blijven

2013-09-10 20:54

Tuurlijk moet Gard blijven, de columnist die echt kritisch is, die feiten brengt waar niemand aan denkt, die weet wat hij naar voren brengt. Ik ben erg blij met z'n meningen, hij doet me regelmatig zelf mijn mening herzien omdat ik het zo nog niet gezien had en ook niet de info had. Het is een smaakmaker die echt niet weg kan uit de krant, dit is een van de gouden kantjes in de krant die jammer genoeg steeds smaller wordt, in veel opzichten.

Gast

#9

2013-09-11 08:30

Gard is een zeer bekwaam iemand die bij de krant niet gemist mag worden