Geen verhuis van kleuters naar Abeelstraat

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen verhuis van kleuters naar Abeelstraat.


Gast

#1

2013-08-28 21:26

Na de klungelige infoavond van meer dan een uur waarbij m'n vooral zichzelf de hemel inprees voor de geleverde prestaties van afgelopen weken zijn er slechts tien minuten gewijd aan volgens ons het grootste probleem nl mobiliteit, hebben wij geconcludeerd dat we maar onze plan moeten trekken om ons kind van en naar school te brengen/halen. Hebben dan ook besloten om zelf actie te ondernemen, wij kunnen niet blijven wachten op duidelijke info en hebben dan maar beslist (met spijt in het hart, zijn heel tevreden van de school en juffen en ons kind is het grootste slachtoffer) om naar een andere school te gaan die beter bereikbaar is. Nogmaals het bewijs dat het stadsbestuur heel veel kan vergaderen maar op gebied van duidelijke en doeltreffende actie incompetent is!

Gast

#2 Re:

2013-09-01 19:08

#1: -

Ik schreef net het zelfde maar ik zag het niet verschijnen. Ik zat erbij of er bij , ik keek er naar, uit het lood geslagen, met een mond vol tanden, hoewel heel goed voorbereid, doch ook heel boos en ergend over het teletubiegedrag van directie en department, luisterend naar hun teletubbieliedjes en kijkend naar hun geënsceneerde voordracht, van hoe alles tot in de puntjes werd opgemerkt, zogenaamde tijdig opgevolgd, en belovend van dittes en dattes, en men zal en men zult blablabla, doorknipte ik ook de knoop met spijt en veel respect voor de opvang en leerkrachten van de onderstraat, voor het jarenlang vertrouwen, wetende dat ik niet altijd een gemakkelijk persoon ben, waarvoor mijn oprechte en hartelijke dank want zij kennen de werking en de noden van de ouders heel goed.

En niet zoals de pennelikkers en pilaarbijters van achter hun bureauken die denken dat wij geen opgeleide personen zijn en ons met leugens en kluitjes in het riet sturen opdat wij de andere richting zouden opkijken. Maar vergis u niet die tijden gaan voorbij en voor een groot deel zijn zij al voorbij. Hoop doet leven, en we pikken demogagie niet langer- om de luisteraar van een onwaarheid te overtuigen door een beroep te doen op het "gezond verstand" en de "logica" van een persoon.Men heeft getracht te naar streven de luisteraar die er niet op bedacht is zelf naar een bepaalde conclusie te leiden.  Conclusie en gevoelens werden genomen los van demogagie en enscenering. Het was een avond waar instead of managing the problems, they were managing the people. Genoeg is genoeg.