De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.


Gast

#126

2013-08-10 08:16

Deze aftrek houdt veel kleine ondernemers op de been en weg van uitkering. Het zal de economie en de staat veel geld kosten als ze dit afschaffen.
Hendrikbraaf

#127 ING

2013-08-10 08:16

En tussen de (terechte) klacht van de loonslaaf, zzp-er genoemd, durft deze bank ook nog een advertentie te zetten om je een starterskrediet aan te smeren....leve het kapitalisme!

Gast

#128

2013-08-10 08:17

De zzp-ers worden dubbel gepakt. Schande!

Gast

#129

2013-08-10 08:22

In de onderzoeken die de regering gebruikt is in alle artikelen sprake van "het minimale tarief van de ZZP'er in Nederland", genoemd wordt dan een bedrag van 40 à 50 Euro per uur.
Bij de omroep ligt dit veel lager, ik moet blij zijn met de €30 die ik krijg voor audio en €23 voor transport taken, ik kom derhalve niet echt op modaal uit.

Foute ontwikkeling!

Gast

#130

2013-08-10 08:44

Misschien word ik Duitser
Pseudopietje

#131 Koningshuis roversbende

2013-08-10 08:59

En die bende in het koningshuis strijkt honderden miljoenen aan subsidie op en hoeft daarnaast over een enorme portefeuille aandelen (aangeschaft met van de bevolking geroofd geld) en andere verdiensten geen enkele cent belasting te betalen!!!

Gast

#132

2013-08-10 09:45

je moet niet alles kapot maken wat we in jaren hebben opgebouwd en ik heb het idee dat nu alles om zeep geholpen word

Gast

#133 en zo is dat

2013-08-10 09:46


Gast

#134

2013-08-10 09:47

en zo is het


Gast

#135

2013-08-10 10:03

Wij ondernemende werkers moeten juist beloond worden ipv gestraft. In plaats van te kiezen voor een uitkering hebben wij de stap gezet om zelfstandig ondernemer te worden. Zelfs als alleenstaande moeder. Maar wat als wij ziek worden of hoe zit het steaks met pensioen. Daar heb ik nu geen geld voor omdat goed te regelen. Ik ben blij dat wij rond kunnen komen. En de werknemers die hebben het makkelijk als ze ontslagen worden nou dan gaan ze toch lekker een ww uitkering vragen.

Gast

#136

2013-08-10 10:36

Vind het vreemd dat er nu iemand aan de macht is die het volk eigenlijk niet had gekozen ( Geert won en eigenlijk toch weer niet) en het volk behoorlijk bezeikt en uitmelkt en toch nog rond rent terwijl destijds Pim Fortuin nog niet gewonnen had en geen gevaar voor het volk was neer geschoten werd?? Vreemd maar moet het toch even kwijt

Gast

#137

2013-08-10 11:09

Juist omdat ZZP'ers de boel nu draaiende houden, en alle risico's zelf lopen, is dit een steek in de rug

Gast

#138

2013-08-10 11:27

Hoeveel zou hij als bonus gekregen hebben voor zijn verhaal!! We hebben nog lang niet het diepte punt bereikt, daar staan we van aan de vooravond, dat we opschrikken dat de banken failliet gaan. Weet je trouwens dat je maar 1250 euro per maand maximaal netto mag opnemen bij de bank? Dat je je pinpas maximaal 2x mag opwaarderen naar maximaal 5000 euro? Ja mevrouw, dat is bescherming voor U!! No way, bank, dat is jullie bescherming, voor als de pleuris uitbreekt, wij allemaal naar de bank gaan en er geen geld is, en dan zitten jullie safe!! Weer zo'n mooi verkoopverhaaltje, hoe goed het gaat met de economie maar vooral een lulverhaal naar de burger, hoe we voorgelogen worden!!
Raar gevoel geeft dat alsof ik de capriolen van Cyprus voel aankomen.

Elke dag komen er nog steeds mensen op straat te staan, door werk of hun huis. Er zijn geen sociale huurwoningen beschikbaar, want die lenen we uit aan mensen die niet op vakantie kunnen. Nou ik ook al jaren niet met mijn gezin, so what! Dan zitten er tienduizenden mensen met een onderwaterhypotheek, nieuw scrabble woord, maar door de recessie dit keer geen drie keer woordwaarde. Dan de geluiden om mij heen, hoeveel mensen op het randje staan van faillissement, zakelijke en/of privé. De angst dat ze binnen paar maanden toch ook een verkoopbord in de tuin moeten gaan zetten.

De kleine ondernemer, krijgt per dag ook grijze haren erbij, omdat de omzet vroeger van een week nu in een maand verdient wordt, of zelfs minder. Men geeft geen geld meer uit. Owja, koop een huis, een auto en laat de hardwerkende ouderen die de welvaart na de 2de wereldoorlog Nederland heeft opgebouwd al hun spaargeld en pensioenen inleveren.

Dan misbruikt men de macht, die in de recessie, woningzoekende het monopoliespel om nog meer winst eruit te slaan. Gevolg dat besteedbaar inkomen voor primaire zaken, al niet meer haalbaar is. Ja hoor lieve mensen, we hebben het diepte punt gehad, no fucking way!!

Ik persoonlijk houd mijn hart vast, ik geef het nog een jaar of anderhalf en dan komt de grootste klap. Misschien dat we dan inzien, dat zonder dat de grote ondernemers, banken, verzekeringsmaatschappijen, farmacie, Nutsbedrijven, Telecom, etc eens moeten stoppen met nog steeds miljoenen/miljarden winst te willen maken, dat ze al die verhogingen continue door te voeren, die wij daarvoor betalen. Zij daar prestigieuze majesteitelijk onnodige dure gebouwen bouwen van al die verhogingen, eens inleveren naar de burgers. Dan gaat het tij keren, buigen we het om naar het humanitaire, dat de burgers weer een leven krijgen, in plaats van overleven!!

Zolang men niet inziet, dat er gewoon even geen of stukken minder winst gemaakt moet worden, en het geld terug kan naar ons. Zodat wij weer gewoon normaal, naar primair zorgeloos leven, de economie weer gaat draaien!

Maar het is allemaal macht en ego gedrag. Alle prijzen gaan omhoog, alleen maar voor hun winst!! Die wij dus betalen, maar in principe meer dan onze persoonlijke kosten ECHT dekken!!

We denken nog steeds dat ZIJ, Den Haag, Brussels en andere wereldleiders, de macht hebben. NO WAY, die hebben wij!!! Maar zolang wij, amen en ja-knikken, maar Nee-knikken in geklaag maar geen actie ondernemen, door te boycotten, in opstand te komen of demonstratief allemaal een verkoopbord in onze tuin zetten. Zal ik je zeggen, zij zien ons nog steeds als makke schapen, de kudde die volgt en nog steeds in hun macht hebben. Dat ze nog kunnen doen wat ze willen, want wij doen er toch aan mee, we blijven betalen, we blijven alleen maar klagen en het lijden ervan ondergaan op de bank!!

Alle berichten in de media, zijn gecensureerd!!! Men laat ons ons geloven!! Maar denk na, wordt wakker!! Ena dag gaat het goed, volgende dag hebben we het over de wankele banken, werkloosheid die groeit, de kinderopvang wat haast niet meer bestaat, horen we in onze omgeving de realiteit hoe slecht het gaat en een boterham met pindakaas een luxe aan het worden is. Dan horen we weer dat we het ergste gehad hebben. Dan nog al die pippo's die zich ervoor lenen om te liegen naar de mensen, om zo toch vandaag weer even lekker je portemonnaie open te trekken of in je lunchpauze een leuk huisje te kopen.

Enige wat helpt is actie, opstand, boycot en totaal geen acceptatie meer!!
Europa één? Ja éénheid in de misere, van werkeloosheid, verdriet, zorg, dakloos en restschulden [wel of niet zelf verantwoordelijk voor] die nooit meer af betaald kunnen worden!! Door wie?? Owja, door de mensen die winst willen blijven maken, door hun ego en machtsbewust[lust]heid!!!

Wanneer nemen wij eens de macht over?!!
Want wij hebben hem, want ze zijn van ons afhankelijk in wat we doen!!

We willen vrijheid, geen overheidsbetutteling over roken, drank doe dat dan ook met het eten!! Het is systeem is krom en de nieuwe invoeringen en afspraken zijn grote fouten geworden in het systeem omdat men te lui is om daadwerkelijk te hervormen, zodat de maatschappij, ONS LEVEN, goed en humanitair blijft funcitoneren!!

Weg met die kabinet, hoop dat er nu wijzen opstaan die dit begrijpen en uit de EU. We moeten weer rendabel worden, gezond en zorgeloos en ons vrijheid weer voelen, dat we met z'n allen een menswaardig mooi, leuk en gelukkig leven creëren! Daar hebben wij met z'n allen recht op, levenrecht! Maar die geven we weg, aan hen die denken het recht te hebben om over ons te beslissen, dat we met z'n alle naar de klote gaan.

Dus laten we eenheid vormen, laten we in actie komen en kom maar met goede ideeën, hoe?!!

Slavernij is nog steeds niet afgelopen, dat zijn wij met z'n allen, wij verdienen hun winst en zorgeloos rijk leven. Zodra je geboren wordt, wordt je al aangegeven bij het stadhuis, en op dat moment, zonder jouw toestemming, sta je al geregistreerd als belasting betaler. Zo ben je al als slaaf geregistreerd, waar ze aan verdienen, hoezo vrijheid? Veel belastingen zijn overbodig of absurd over de top!!!

Dit waren mijn gedachtenkronkels van vandaag, en nu koffie!
Hennie de Laar
Gast

#139

2013-08-10 11:32

Ja! Laten we nu vooral ondernemers gaan demotiveren en straffen. Nog steeds geen fatsoenlijk vangnet of rechten bieden. Wel exorbitante premies laten betalen waarop bij nood dan vanzelfsprekend geen aanspraak gemaakt kan worden. Louter risico's en lasten gunnen. Maar zeker geen lusten of zelfs enig zicht er op bieden. En dan nu, om de gaten in de inmiddels bedorven kaas te dichten, het maar weer eens nog lastiger maken zodat er nog meer ondernemers in een zwart gat verdwijnen. Start-ups al helemaal niet meer van de grond komen. Ondernemers zich niet kunnen verfrissen en heruitvinden, een buffer kunnen opbouwen of doorstarten. Nee vooral geen toekomstperspectief geven waarop zij een gezond plan kunnen trekken.

Gewoon rücksichtslos iedere ondernemerslust ontnemen. Het botte mes erin want er vallen immers wat grijpstuivers te winnen. Is dat nu die populistische V.O.C. mentaliteit? Zoiets grenst aan totale gekte en inzichtsloos suïcidaal wanbeleid. Volksvertegenwoordigers die alleen al dergelijke waanideeën opperen tonen schaamteloos hun incompetentie en zijn een gevaar voor de economie. Mede daarom blijft Nederland binnen Europa achter in herstel. Een schertsvertoning. Geen land in Europa kent zulke uit de hand gelopen demotiverende fiscaliteiten. Je zou verwachten dat Nederland zich meer richting Europese richtlijnen zou bewegen en zich daarbij vooral wil onderscheiden om te kunnen innoveren en concurreren. En met Nederland bedoelen we 'wij allemaal' en niet enkele ambitieuze politici met tunnelvisie die zich als verstarde konijnen in de koplampen van het aanrazende verkeer stuk staren op spreadsheets. Al helemaal omdat Nederland innovatie ambieert en hoegenaamd dé toonaangevende innovatieve en creatieve kennisindustrie van Europa, nee zelfs van de wereld, wil worden. Nog even en we zijn helemaal van de wereld. liever geen populistisch praatje heer Ascher & Rutte. Dan willen we dat ook graag zien. Dan moet je dat ook stimuleren. Dan moet je die ruimte bieden en een goede gastheer zijn in plaats van sigaren uit eigen doos te presenteren en daar dan liefst nog ongevraagd een paar dikke sigaren uit nemen. Anders blijven het louter holle woorden. Het ondernemersklimaat doelbewust de nek aandraaien en tegelijkertijd grote internationale multinationals middels laakbare constructies alle fiscale comfort bieden? Dan praten we niet over grijpstuivers maar exorbitante bedragen die de gaten echt dichten. Dát is het omgekeerde van wat wij verstaan onder het democratisch ideaal. Dan is er geen sprake meer van dat 'onze volksvertegenwoordiging' het beste met ons voor heeft. Dan keert de volksvertegenwoordiging zich tegen ons. Er wordt niet meer met ons meegedacht maar voor ons gedacht, naar het lijkt kwaadzins.

Zzp-ers worden door de regering bestolen, gewoon omdat het kan. Omdat het een kleine nauwelijks georganiseerde groep is die geen tijd heeft zich hiermee bezig te houden want alle zeilen moeten worden bijgezet. Vergeten wordt dat ondernemers de innoverende motor van de economie zijn en die economie dergelijk gezonde impulsen nodig heeft om te kunnen overleven, te excelleren. De VOC mentaliteit heerst dan ook vooral op het binnenhof en met name binnen het ministerie van financiën. Holle frasen en gevaarlijke korte termijn retoriek.

Laten we het omdraaien en juist het ondernemerschap méér stimuleren. Hevel de fiscale voordelen voor te lang bevoorrechte multinationals over naar de staatskas en investeer daarmee in nationale ondernemers. Eis van de multinationals dat ze bijdragen aan een gezond Nederlands ondernemersklimaat waar zij hoegenaamd deel van uitmaken, dat valt prima uit te leggen, maar we zien daar zo weinig of eerlijk gezegd nagenoeg niets van. Alleen dan krijgen we een nieuwe en gezonde florissante economie waar buurlanden vol waardering over spreken.

Of laten we vooral met z'n allen stoppen met ondernemen en in loondienst lekker gaan staken, gratis bij- of omscholing krijgen, alle sociale voorzieningen in de schoot geworpen krijgen, nog niet tevreden zijn en weer eens gaan staken, gewoon omdat het kan, je laf en risicoloos verschuilen achter de vakbond, niets bijdragen of innoveren of ondernemen, eisen gaan stellen en verder lekker bij de pakken neer gaan zitten want er is toch een vangnet. Zonder ondernemers is dit kikkerland verdoemd tot de slappe grijze verdorde hel der onvruchtbaarheid. Dan valt er weinig meer te plukken. Koester de ondernemer want zij is een zegen. Stimuleer mensen te ondernemen. Heel Nederland een geschakeld bedrijf waar de goede zin triomfeert. Sorry, dat zit er hier niet in. Waarom idealen wanneer doemdenkerij en incompetentie eenvoudiger kan prevaleren bij de verlakte volksvertegenwoordiging. Er wordt op regeringsniveau niet verder gedacht dan in Balkenende normen & waardes. "Koop toch die auto. Koop toch dat huis. Met uw riante salaris". Er wordt gemakshalve voorbijgegaan dat een groot deel van de medelanders keihard moet knokken, de tering naar de nering moet zetten, spaart om te overleven. Uit het zicht want ondernemers zijn geen klagers maar noeste werkers. Laten we wel wezen: de crisis wordt hier niet even met een foefje en een lach en een traan opgelost maar met een visie op de lange termijn. Die ontbreekt. Geheel. Dat is zorgwekkend.

 

https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/934689_516830851718387_135591979...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aangezien het in Duitsland klaarblijkelijk wel goed geregeld is en ook aantoonbaar beter gaat lijkt het per direct opheffen van de incompetente regering, om vervolgens de Nederlandse Provincie per omgaande aan te sluiten bij Duitsland, een perfecte snelle kostenbesparende oplossing. Dan hoeven we ook geen kolderieke nieuwe megaprovincies te bedenken. Wordt de hypotheekrente ook opeens betaalbaar waarmee de hypotheekrenteaftrek deels gefinancierd kan worden. Staan de banken écht onder scherpe controle.  Is de brandstofprijs humaan, betalen we geen BPM, zijn we trots op 'onze auto-industrie'. Is er zomaar opeens een betaalbaar zorgstelsel. En krijgen we er gratis en voor niets de beste componisten en schrijvers ter wereld bij. De nieuwe vlag moet dan wel goed uitonderhandeld worden (een schone taak voor onze Koning): Het RoodGeelBlauw met een oranje banier voor die Niederprovinz. Wij zingen allen immers al jaren in koor dat ons geliefde Koninkrijk en Vaderland van Duitschen bloed zijn. Nou dan. Promoveren Alex & Maxima en wordt Duitsland ook eindelijk weer eens een monarchie (gefinancierd door Bild en ZDF) en wordt meteen Die Niederlände in één Blitz de hipste provincie. Heil Holland! Overigens past in deze vlag ook met gemak het Koninkrijk België alsmede Luxemburg. En dan krijgen we een geweldig competitief TV programma waarin dan middels een afvalrace het beste Koningshuis wint. Willem en Maxima hebben op voorhand de beste kaarten in huis. Met de koninklijke kostenbesparingen kunnen we dan zelfstandigheidsaftrek zelfs royaal verhogen!

 

https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1150324_498761210192043_15988052...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kortom, grijpgrage handen af van de zelfstandigheidsaftrek.
Mark & Lodewijk, kom op voor de ondernemers.
Denk mee, niet tegen en al helemaal niet voor ons.

 

Mark:
Het hierboven omschrevene zou jij eigenlijk met ijzeren vuist moeten verdedigen. Maar we zien je niet, we horen je niet, je bent onzichtbaar op het ene vragenuurtje in de week na en daar wordt veel schuddebuikend weggelachen. Je bent druk met iets in Europa waarvan we ook al weinig weten of zien. De volksvertegenwoordiging heeft het contact met de burger nagenoeg verloren en de communicatie is ronduit erbarmelijk. Het ontbreekt aan een langetermijnvisie en goede voorlichting.

Wanneer de zelfstandigheidsaftrek stopt dan stopt direct ook de steun van die paar ondernemers die nog stemden op de VVD. Gelukkig heb je die paar stemmen niet nodig zodat je de magere prestaties nog een volgende ambtstermijn uit zicht uitzichtsloos kunt voortzetten. Gelukkig komt dan ook niet weer zomaar opeens een ruk naar Nivelinks of Wildrechts waar jij dan ook in het geheel niet verantwoordelijk voor bent omdat je zo lekker koersvast bezig bent, het eigenlijk allemaal niet zag aankomen en immers toch gewoon staat voor je idealen.

Minister President.
Met alle respect.
Slaap zacht.

 

 


Gast

#140

2013-08-10 11:38

Ik begrijp niet dat Rutte II juist nu het zelfstandige ondernemers zo extra moeilijk maakt.

En de pensioengrens opschroeft, terwijl er voor oudere werknemers geen eens werk is.

En dan wel JSF's aanschaffen en de wegen verbreden en de sociale volkshuisvesting, zo ongeveer afschaffen.

Heb ik wat gemist??

Gast

#141

2013-08-10 11:43

www.nooitmeerVVD.nl

Gast

#142

2013-08-10 11:58

Toen ik in 1993 begon als zelfstandige , kreeg ik lof, respect en waardering voor de risico`s die ik nam . 20 jaar later ben ik ineens verworden tot een verkapte loonwerker die belastingvoordeeltjes incasseert terwijl in werkelijkheid de realiteit is dat ik elke pensioenpolis die ik had , heb moeten afkopen om niet failliet te gaan ! Het zwaard hangt boven m`n hoofd dus overheid, blijf met je poten van onze laatste strohalm af !!

Gast

#143

2013-08-10 12:48

De VVD, met name de minister president, beloofde om het ondernemerschap te stimuleren. Met verhogingen van o.a. BTW, het schrappen van de zelfstandigenaftrek, de belachelijk hoge accijns op brandstof, waardoor transporteurs niet concurrerend kunnen werken en grensbewoners over de grens gaan tanken ( scheelt de staat alleen al 1 miljard aan inkomsten) zijn maatregelen die ook economen als dom en contraproductief beschouwen. Stem deze club bij een volgende verkiezing maar weg zodat deze maatregelen teruggedraaid kunnen worden.

Gast

#144

2013-08-10 12:50

Belachelijk, we betalen al meer dan genoeg... laat HUN maar eens gekort worden met een salaris van 200 ton of meer per jaar

Gast

#145

2013-08-10 12:56

Als je er van overtuigd bent dat veel ZZP'ers schijnzelfstandig zijn, besef dan ook dat die groep dat niet vrijwillig is, en dat je niet hen te grazen moet nemen maar de werkgevers zoals bijvoorbeeld post.nl. Ze extra korten zorgt er niet voor dat ze ineens miraculeus een baan aangeboden krijgen, maar dat ze nog verder de armoede in gaan. Intussen neem je niet alleen schijnzelfstandigen te grazen, maar ook de zeer vele echte zelfstandigen. Zorg liever dat het sociale vangnet voor iedereen geldt, en dan mag je van mij de zelfstandigenaftrek afschaffen.

Gast

#146

2013-08-10 14:07

Dus er toch weer ingetrapt
Ordinaire geld klopperij!
Eddy Cornelis
Gast

#147

2013-08-10 14:20

We zijn er klaar mee!
Deze crisis is in eerste instantie de schuld van de financiele sector, de banken voorop.

Wilt u bezuinigen en belasten?
Pak dan de groep die schuldig is aan de crisis, laat zien dat 'samen eerlijk delen' vooral ook EERLIJK gaat anders is het weer zo'n loze geuzenleus. Ondernemers klagen nooit, zijn nooit ziek (kan niet), werken zich kapot en houden nagenoeg niets over, hebben geen vangnet, lopen alle risico's, hebben geen geld voor een arbeidsongschiktheidsverzekering en dan komt vadertje staat ook nog even stelen. JA STELEN! Hoe haal je het in je zieke corrupte hoofd om de ondernemers die al gepakt zijn door de crisis en de banken ook nog eens namens de staat verder uit te kleden. Zonder ondernemers is het gedaan met de economie. Welke econoom met één hersencel bednekt dit. GA HET HALEN BIJ DE CRISIS VEROORZAKERS. En de echter fiscale criminelen. Maar niet bij de hardwerkende ondernemers, de zzp-ers die al aan de rand van wanhoop zitten. HELP ONS! MAAK ONS NIET KAPOT! DIT IS EEN NOODKREET! Ik zie dit leven anders niet meer zitten en maak er een eind aan. De zelfstandigenaftrek stoppen of zzp-ers belasten zal een golf van suicides met zich meebrengen. Waarmee de regering onmiskenbaar zijn volk dood. Letterlijk en figuurlijk. Dit moet stoppen. Deze regering moet weg. En wat het allervreemdste is: De VVD staat voor de ondernemer, althans, stond. DIT IS HOOGVERRAAD VAN DE VVD! ONDERNEMERS VAN NEDERLAND. STEM NIET MEER OP DE VVD! DE HUIGELAARS HEBBEN ONS VERKWANSELT ZODAT DE PvdA loonslaven weer hun hand kunnen ophouden, staken, in de ziektewet en dan zwart bijwerken van ons belastinggeld en uiteindelijk, wanneer wij allang failiet zijn en nooit meer aan de bak komen, alles hebben moeten opeten en aan de bedelstaf zijn geraakt, onze trots en eer beschaamd dan kunnen de luie loonslaven genieten van een door ons betaalde uitkering, waar wij nimmer recht op hebben.

STEM PVV

OPSTAND! KOM IN ACTIE! ALS DIT DOORGAAT dan stem ik op Wilders en met mij vele ondernemers. Afgelopen moet het zijn met die onzin. SAMEN EERLIJK DELEN? Vuile huichelaars. JA IK BEN BOOS EN DIEP BELEDIGD. WAT IS DIT VOOR EEN KLOTE LAND GEWORDEN. DE REGERING STAAT MIJLENVER VAN HET VOLK AF, TOTAAL GEEN BEGREEP. BANKIERS GRAAIEN. DE POLITIEK GRAAIT. ALLEMAAL GRAAIERS.

SCHANDALIG!!!

 

Mark Rutte & Lodewijk Asscher lachen u uit midden in uw gezicht en stelen achter uw rug om uw portemonnaie!

http://www.gewoon-nieuws.nl/wp-content/uploads/2013/03/mark-rutte31.jpg...

http://static0.ad.nl/static/photo/2013/5/4/12/20130226115241/media_xll_1544097.j...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Champagne!

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE! BIERTJE!

Oh wacht de camera's draaien. Mark, Lodwijk!
Nu weer even zogenaamd serieus en ernstig kijken,
dat steelt minder opvallend!

http://www.bnr.nl/incoming/743054-1212/mark-rutte.jpg/ALTERNATES/i/Mark-Rutte.jp...

http://static1.parool.nl/static/photo/2012/16/6/0/20121026112016/media_xl_140271...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bankiers, verzekeringsmaatschappijen en de politiek. Allen liegen en bedriegen, zijn schuldig aan de ellende en wij mogen het betalen. Stel al die witteboordencriminelen hoofdelijk aansprakelijk. Onteigen alles en betaal daarmee de crisis. Dat zal ze leren en in de toekomst kijken ze wel uit. Want na die (h)eerlijke zelfverrijking willen ze het allemaal niet kwijt raken. Dan komt er opeens zoiets als verantwoordelijkheidsgevoel.

 

Ondernemers van Nederland. Stem massaal PVV als de zelfstandigenaftrek stopt of de zzp-belasting er komt.
Ook al druist het in tegen uw principes.
Ik ben zelf geen liefhebber van de PVV maar dit is wel eenmalig de manier deze maloten van het toneel te poetsen.
Het is hét adequate middel om dit soort waan van de dag te stoppen.
Ontneem ze uw stem en ze zijn niks meer.
Steek uw dikke middelvinger op naar huichelaars.

 

 

 

 


Gast

#148

2013-08-10 14:31

Voor mij als superkleine zelfstandige is het echt een ramp als de zelfstandigenaftrek helemaal naar 0 zou gaan.
Frank Tasch

#149 Re:

2013-08-10 14:51

#135: -

 

Waarom houdt de regering geen rekening met de onbeschermde zzp-er.

Er zijn zo veel zzp-ers die de wanhoop nabij zijn.

Die maar net kunnen rondkomen, maar geen cent van de regering zullen vragen.

Wij hebben onze trots, frauderen niet, trekken geen steun, zijn ons leven eerlijk en oprecht geweest.

En worden daarvoor nu beloond.

Een crimineel heeft het beter.

Een werkschuwe asociale steuntrekker heeft het beter.

Dit is de omgekeerde wereld en de regering werkt hier nog aan mee ook.

Ik begrijp dit land helemaal niet meer, het is mij vervreemd.

Ik wil hier weg of dan maar dood.

 

Ik ben onernemer, stook op stookolie.

Ik zie mijn lasten per jaar met bijna 10.000 euro verzwaren.

Dit kan ik niet meer betalen dus zal ik failiet gaan.

Dankzij de regering.

Voor mij geen vangnet maar de ijskoude afrekening van de bank en de staat.

Streep er door en wat dan.

Laat staan dat ik überhaupt straks een pensioen heb.

Vele hebben hier last van, de stille armoede en een uitzichtsloze toekomst.

Ik heb hier veel angst over. Er zijn momenten dat ik het niet meer zie zitten.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn van een regering om zijn onderdanen de dood in  te drijven.

 

Eigenlijk moeten we de regering hiervoor aansprakelijk stellen en massaal claims gaan indienen. Een landsadvocaat in de hand nemen en ieder faillisement welke aantoonbaar door deze oneerlijke lastenverzwaring is gebeurd claimen bij de regering.

Dan kost deze hele operatie een veelvoud van wat het op had gebracht.

Klaar is het, we gaan nu maar eens terugvechten.

Sjaan Wijdeveldt

#150 Re: Re:

2013-08-10 15:02

#149: Frank Tasch - Re:

Ik doe mee en met mij alle marktkraamhouders.

Actie! Nu!

Procederen!

 

Ondernemers van Nederland verenigt U!

 

En stem niet meer op de VVD of PvdA.

Voortaan desnoods de PVV.