Ibn Ghaldoun moet open blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ibn Ghaldoun moet open blijven.

W3a7herman

#251 Re:

2013-07-04 11:03


Gast

#252 Re: Re:

2013-07-04 11:04

W3a7herman

#253 Re:

2013-07-04 11:04

#21: -

nu nog je plichten nakomen.


Gast

#254 4% van de bevolking

2013-07-04 11:06

is het nu niet een keer welletjes?

Gast

#255 Re:

2013-07-04 11:10

#79: -

Atheisme is geen geloof, zonder jouw achterlijke perspectief zou je zo'n school ook niet atheistisch noemen. Maar gewoon een openbare school.

Welstijl

#256 Re: Re:

2013-07-04 11:17

#34: - Re:

"Het blijft gewoon een feit dat KAFIERS nooit van moslims zullen houden alleen als we hetzelfde zijn als hun. Dit heb ik niet verzonnen dit staat in onze boek!"

Dus jij hebt geleerd dat Kafiers (Atheïsten) nooit van moslims zullen houden. Iemand heeft jou dat geleerd. Die iemand heeft het waarschijnlijk zelfs aangewezen in jullie boek. Dat is waarschijnlijk de Koran.

Nou zal ik je vertellen dat ik een Atheïst ben. Een ongelovige zoals jullie dat noemen. Een Domoor zoals vele moslims dat noemen. Veel van de mensen om mij heen die niets van mijn geloofsovertuiging weten vinden mij geen domoor. Ik waardeer mensen om wie ze zijn of ze nou in God, Allah, Boedha of het spagettimonster geloven. Jullie boek heeft het wat mij betreft dus al fout!!

Jullie boek is de basis van het onderwijs op de enige Islamitische school van Nederland en ze leren jullie dus in ieder geval iets fout over deze Atheïst.

Even over de leerlingen die gefraudeerd hebben. Integriteit is een karaktereigenschap. Als deze hele kwestie niet bekend was geworden hadden tientallen leerlingen een mooier cijfer op hun diploma gehad, en daar hadden ze dan nooit iets van gezegd. Deze leerlingen komen misschien wel op plekken waar hun karakter en integriteit een erg belangrijke rol spelen.

Je opmerking over jullie boek verklaard dus een hoop!

Allah

#257 Re: Onrecht

2013-07-04 11:21

#3: - Onrecht

"Dat gewoon voldoet aan alle gestelde normen."

 

HAHA.. zoals het niet frauderen met examens bijvoorbeeld?


Gast

#258 Re:

2013-07-04 11:26

#16: -

Nee,  de regering hoort zich juist met school/opleiding bezig te houden.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-07-04 11:29


Een Hollander

#260 Re: IBn ghaldoun is zo eerlijk geweest om er zelf mee naar buiten te komen.

2013-07-04 11:29

#82: - Zo eerlijk is IBN Ghaldoun dus juist niet geweest, het is pas gaan rollen tegen het eind van de examenperiode, toen kwam vast testaan dat het examen Frans was gestolen. Toen waren al die andere examens, waar zichtbaar mee was gerommeld, al geweest. De leraren en het bestuur zijn gewoon medeplichtig, en daarom moet die school inderdaad gewoon dicht.

Welstijl

#261 Re:

2013-07-04 11:29

#178: -

Als er op een school misbruikt geconstateerd wordt, zal de dader echt niet aanblijven. Bij het ibn ghaldoun krijgt de dader van misstanden een andere functie. Zie je het voor je bij het door jou genoemde misbruik?

Tja en bij een kerk. Religie kent nu eenmaal andere regels. Moslims vinden het toch normaal als een man met een minderjarige trouwt. Deed de profeet mohamed dat ook niet? Wat is in jullie ogen dan eigenlijk misbruik?

 


Gast

#262 Re: stoppen met het dwarsbomen van onze westerse vrijheid zul je bedoelen,

2013-07-04 11:40

Trotse moslim
Gast

#263 Moge Alláh ons bijstaan

2013-07-04 11:40

Het moge duidelijk zijn dat wij, of althans een aanzienlijk deel van de moslims, Ibn Ghaldoun verkiezen boven de overige niet-Islamitische scholen omwille van diens Islamitische grondslag. De kwaliteit komt voor mij persoonlijk op een tweede plek, namelijk onder die van de Islamitische normen en waarden. Afschuwelijk, de propaganda van de overheid om de geestesziekte homofilie als "normaal" te bestempelen en dat door de strot van onze kinderen te duwen. Wat is de volgende stap van de overheid? Acceptatie en het propageren van transseksualiteit en pedofilie? En o.a. daarom kies ik bewust voor een Islamitische scholengemeenschap, met Islamitische normen en waarden. En anders wordt het thuisonderwijs inshé-e Alláh. En wat betreft Ibn Ghaldoun; al is het de slechtst presterende school in Europa, dan nog verkies ik Ibn Ghaldoun om diens Islamitische grondslag boven welke niet-Islamitische school dan ook. Moge Alláh ons bijstaan en onze kinderen beschermen tegen de verderfelijkheden van de maatschappij.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-07-04 11:48



Gast

#265 Re: Re:

2013-07-04 11:52

#14: Moslima - Re:

Is er ergens nog een stukje zelfreflectie beschikbaar binnen dat defecte brein van je?

Natuurlijk zullen de meeste niet van een moslim houden als in de koran staat dat hij of zij als ongelovige slaaf verhandeld mag worden door moslims. Als ik dan een moslim hoor zeggen dat er maar 1 waarheid is, is het voor mij al snel klaar.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-07-04 11:53


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-07-04 11:58


Ibn Ghaldoemaarniet

#268 Re:

2013-07-04 12:26

#79: -

HAHAHAHA een basisschool HAHAHAHAHAHA.

Dus het Islamitische onderwijs heeft een dermate hoge kwaliteit dat er zelfs op de basisschool examens worden afgenomen?

EN DIE WORDEN DAN OOK NOG GESTOLEN OMDAT ER EEN KANS BESTAAT DAT JE NIET "SLAAGT" VOOR DE BASISSCHOOL?

 

Mhoehahahahahahhahahahaha....

Maar goed; als ik het gemiddelde niveau van de gebruikte grammatica alhier eens bekijk, dan zou zelfs dat niet eens ondenkbaar zijn.

 

Prutsers.

Gast

#269 Sluiten!

2013-07-04 12:31

Meteen sluiten die school! Geen nieuw schooljaar starten. Jongeren worden vanaf de eerste klas al verpest door de vreemde moslim-ideeën. Wil je naar een islamitische school? Dan vertrek je maar naar Marokko.. DOEI!
Ibn Ghaldoemaarniet

#270 Re: Moge Alláh ons bijstaan

2013-07-04 12:32

#263: Trotse moslim - Moge Alláh ons bijstaan

Misschien moet je je licht eens gaan opsteken in Saudi Arabië, Pakistan of Jemen.

Daar is men tenminste normaal.

En om even in jouw termen te blijven; Moge Alláh ons bijstaan en onze kinderen beschermen tegen de verderfelijkheden van de maatschappij. En met verderfelijkheden bedoel ik mensen zoals jij.

Eng volk.


Gast

#271 Re: Moge Alláh ons bijstaan

2013-07-04 12:58

#263: Trotse moslim - Moge Alláh ons bijstaan

Het moge duidelijk zijn dat wij, of althans een aanzienlijk deel van de moslims, Ibn Ghaldoun verkiezen boven de overige niet-Islamitische scholen omwille van diens Islamitische grondslag. De kwaliteit komt voor mij persoonlijk op een tweede plek, namelijk onder die van de Islamitische normen en waarden. Afschuwelijk, de propaganda van de overheid om de geestesziekte homofilie als "normaal" te bestempelen en dat door de strot van onze kinderen te duwen. Wat is de volgende stap van de overheid? Acceptatie en het propageren van transseksualiteit en pedofilie? En o.a. daarom kies ik bewust voor een Islamitische scholengemeenschap, met Islamitische normen en waarden. En anders wordt het thuisonderwijs inshé-e Alláh. En wat betreft Ibn Ghaldoun; al is het de slechtst presterende school in Europa, dan nog verkies ik Ibn Ghaldoun om diens Islamitische grondslag boven welke niet-Islamitische school dan ook. Moge Alláh ons bijstaan en onze kinderen beschermen tegen de verderfelijkheden van de maatschappij."

 

En hier komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw.

De kwaliteit van de school komt op de tweede plaats. Daar kan ik nog inkomen. Ik vind sfeer en cultuur op een school ook zeer belangrijk. Maar als iemand zegt dat hij de slechts presterende school van europa zou verkiezen boven welke niet islamitische school als deze school maar een islamitische grondslag heeft, dan ben je wel volkomen de weg kwijt.

Je wordt hier hoe dan ook geconfronteerd met de westerse manier van leven. Islamitische kinderen zien net als de nederlandse kinderen van 50-60 jaar geleden dat het leven in vrijheid zijn voordelen heeft. het is hier echt niet uitsluitend sodom en gomorra.

Ik hoop dat het christelijke bestuur van deze school paal en perk kan stellen aan de hersenspoeling/indoctrinatie van de leerlingen. Misschien komt dan de verlichting ook bij moslims een keer op gang.

 

Nederlander die niet oordeelt op geloofsovertuiging.

#272 Re: Re:

2013-07-04 13:00

#14: Moslima - Re:

Wat zijn Kafiers?

WaarheidAlsEenKoe

#273 Re: Moge Alláh ons bijstaan

2013-07-04 13:03

gast

#274

2013-07-04 13:15

Sluiten die school.
scepticus

#275 Re: Re:

2013-07-04 14:19

#14: Moslima - Re:

Tja, dat krijg je wanneer zelfreflectie te veelgevraagd is.