Behoud onze gasthuishoeve

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud onze gasthuishoeve.


Gast

#51

2013-06-16 21:12

Ik steun de gathuishoeve!

Gast

#52

2013-06-17 12:24

Dit mooie plaatsje mag voor onze kinderen en kleikinderen niet verdwijnen
Eric

Gast

#53

2013-06-17 19:06

Dit moet helpen , gasthuishoeven mag NIET weg !!!!

Gast

#54

2013-06-17 19:09

Ze moesten verlegen zijn...mensen die daar al zolang zitten deruit te zetten...

WAAR ZIT GAYA NU ????? kunnen zij ni helpen?


Gast

#55

2013-06-17 20:39

Heb veel leuke herinneringen aan de Gasthuishoeve, zou spijtig zijn voor de dieren en voor Jean moest dit gesloten worden. Veel kinderen brengen hier hun vrije tijd door door het beoefenen van een fijne hobby.
like

#56 blijven bestaan

2013-06-18 04:24

voor het wel zijn van dier mens
help deze mene sen hun dieren te reden van het slacht want daar zullen onze lieve dieren belanden als de manege weg moet waar blijft de menselijkheid en hart voor dieren
ik vind dat als de gemeente deze mensen weg wil dat zij dan een nieuw onderkomen moet zoeken voor deze mensen en hun dieren dat is het enige menselijke dat ze zouden kunnen doen maar ja
de gemeente denkt maar aan een ding sport velden, en wegen alles voor de poen binnen te halen
maar ja wie ben ik
bhxgbujgh

#57 waarom

2013-06-18 04:26

laat het leven daar zoals het is die mensen zijn gelukig daar
waarom het geluk van die mensen en hun dieren verstoren
wat en wereld is da ghier nu zeg

Gast

#58

2013-06-18 06:07

Meer groen, minder beton !

Gast

#59

2013-06-18 06:17

De Gasthuishoeve mag niet verdwijnen. In het belang van de bewoners én in het belang van al deze mooie dieren... De maatschappij maakt alles stuk.

Gast

#60

2013-06-18 06:31

degoutant van de stad, t groot kapitaal laat zijn macht weer es blijken !

Gast

#61

2013-06-18 07:20

Er is al weinig plaats voor opvang van dieren en ze bouwen alles maar vol.Ik vindt dat de gasthuishoeve moet kunnen blijven bestaan.

Gast

#62 Schandalig

2013-06-18 08:41

Vele van deze dieren zijn daar geboren, leven daar al hun hele leven en de meesten hebben zelfs al een mooie leeftijd bereikt!! De dieren staan al tientalle jaren zo bij elkaar, pak hen dit toch niet af...
Ook vele generaties zijn altijd graag bij Jean gekomen om te helpen, met de dieren bezig te zijn, een verzorgpony te hebben,
Ik hoop dat jullie naar het ATV nieuws gekeken hebben gisteren, want het is echt zo triestig :( Help Jean en de dieren en teken de petitie alsjeblieft...
animal lover

#63

2013-06-18 14:32

Gaat meneer de burgemeester zijn zakken vullen ja ? Het liedje van Louis Neefs, laat ons wat gras dat nog groen is, laat ons een boom en het zicht op de zee, awel hier op de boerderij. Waarom moeten dieren altijd wijken voor kapitaal, respect mensen, respect, dat woord staat duidelijk niet meer in de woordenboek

Gast

#64

2013-06-18 17:20

Laat mensen die natuur en dieren opzoeken, dit ook doen. Er is al zo weinig mooie natuur, rustige omgeving. Een plaats waar mensen zich graag ontspannen, met hun dieren. Laat deze dieren en mensen in hun waarde. Ik stem voor het behoud van de gasthuishoeve!

Gast

#65

2013-06-18 18:50

Jaren heb ik daar geleefd smorgends vroeg tot savonds laat met die paarden bezig geweest! Nieuwe mensen ontmoet en ongelooflijk vele leuke tijden daar beleefd! en ook wel veel bloed, zweet en tranen gekost! stallen geschildert, weien met onkruid verwijdert enzovoort! ze mogen hun thuis niet afpakken!!!
een daglijks passant

#66 Gasthuishoeve

2013-06-18 21:12

Inmiddels zijn uit het Mortsels woordenboek de woorden groen en open ruimte geschrapt. Naast de afbraak van de vorige Hoeve die moest wijken voor de sportvelden van Cantincrode, moet deze hoeve ook weer wijken. Een bestuur dat met veel ophef mee betoogde tegen de R11 bis heeft in een mum van tijd al de beslissing (mee)genomen om de verlenging van startbaan van een verlieslatende luchthaven goed te keuren en het goedkeuren van de verbindingsweg, die wellicht ook een toegangsweg zal vormen naar de sportvelden. De hoeve - een van de weinige gebouwen in Mortsel die- weliswaar verkommerd- nog enige uitstraling heeft moet er aan geloven. Het enige stukje natuur zal stilaan verdwijnen. Nog even en de kinderen worden verplicht om naar Bokrijk te gaan om nog wat pluimvee en paarden te zien.
Ik vrees ook voor het leven van de huidige huurder. Iemand die in zo'n omgeving heeft mogen leven, verjaag je niet en ga je zeker niet steken in een steriele kamer van de Meerminne die nu wordt gebouwd op....een verdwenen stukje groen. Wanneer de eigenaar komt te overlijden na zo'n verhuis kunnen de gemeenteraadsmandatarissen niet vrijuit gaan en zijn ze medeplichtig aan moord met voorbedachte rade. Dit in naam van de auto.

Gast

#67

2013-06-19 04:41

Alstublieft, laten we nog een beetje groen behouden... Laat de bewoners de kans krijgen om te verbouwen in olaats van de slopen...

Gast

#68

2013-06-19 22:05

..

Gast

#69

2013-06-20 11:28

Het is tegenwoordig heel gemakkelijk om mensen uit hun huizen te zetten. En nu nog dieren erbij die met liefde worden verzorgd... Waar is uw hart en medeleven... :(

Gast

#70

2013-06-25 09:45

Hopelijk mag dit stukje natuur behouden worden zodat er nog veel plezier beleefd kan worden.
Leve de natuur, dieren, kinderen, ...

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-07-03 12:32



Gast

#72

2013-07-03 12:54

Stem N-VA en je krijgt dit, de kiezer heeft beslist.  Er is al genoeg sportzone vol beton gegoten en oververlicht zodat het alle dieren verstoort.

Maar nee, het laatste stukje moet eraan! Bedankt N-VA!


Gast

#73 Re: Gasthuishoeve

2013-07-03 14:30

#66: een daglijks passant - Gasthuishoeve

dat is gesproken! voor 100% akkoord! Ben blij dat ik niet de enige passant ben die er zo over denkt.


Gast

#74 Re:

2013-07-03 14:35

#54: -

zeg, steek  het nu niet op GAIA. Heb je ze al op de hoogte gebracht misschien?


Gast

#75 Re: Re:

2013-07-04 18:54