Behoud Springtoren Amersfoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud Springtoren Amersfoort.


Gast

#26

2013-05-18 15:47

Een goed zwembad heeft doelmatige voorzieningen. Minimaal voldoende banen om trainingen op juiste uren te kunnen houden, minimaal de ruimte om kinderen uit Amersfoort en omgeving zwemles te geven zodat ze veilig zijn in het water, voldoende ruimte om de hele dag te kunnen banenzwemmen. Als dat allemaal geregeld is past een 10m toren daar hopelijk nog bij.

Gast

#27

2013-05-19 17:00

Bij een zwembad horen alle takken van zwemsport, dus ook het schoonspringen.
Teleurgestelde springer

#28 Pure ellende

2013-05-22 21:23

Nou ik zal jullie eens haarfijn uitleggen wat ik ervan vind. Pure ellende is het! Maak een bad waar je als stad trots op kunt zijn. Amersfoort probeert zich te uiten als "Een sportieve stad zijn waarin de kracht van de sport in zijn meest brede betekenis wordt benut." Een klein zwembad met beperkte mogelijkheden voor topsport (en recreatie) is in geen enkel opzicht breed te noemen. Ik hoop heel erg dat het een mooi duurzaam bad wordt vol mogelijkheden. Hopelijk kunnen we de toekomstige Amersfoortse springers dan weer op de kaart zetten, zowel nationaal als internationaal!

Ik ben niet boos, wel flink teleurgesteld...

Gast

#29

2013-05-25 14:04

wedstijden zijn de weg naar saamhorigheid de smeltkroes van de zamenleving

Gast

#30

2013-05-28 20:04

Het zou zo jammer zijn als de toren verdwijnt. Ze kunnen dat onze springers niet aandoen. Laat dat aub niet gebeuren!!!

Gast

#31

2013-06-06 11:30

Het is een centraal liggend zwembad en een van de weinige torenbaden die ons land nog heeft. Houden zo.

Gast

#32

2013-06-13 00:23

Weer een verkeerd besluit van de Gemeente en S.R.O. Had het huidige torenbad gerenoveerd,en de rest vervangen op de Bisschopseweg. Was 3 maal winst. 1= goedkoper. 2=prachtige accomodatie.
3=mooiere locatie.

Gast

#33

2013-06-13 00:48

Jammer van het huidige zwakke bestuur van Amersfoort.In 1987 met nog geen 90.000 inwoners kon er een mooi torenbad gebouwd worden. Nu met 150.000 inwoners kan er niets meer. (geen vizie en geen daadkracht.)