STOP! het masterplan Gevangeniswezen landelijke petitie


Gast

#1

2013-04-26 16:33

Het stoppen van dit plan is niet alleen in het belang van het DJI personeel, maar in het belang van de complete samenleving.

Gast

#2

2013-04-26 16:58

Het is belangrijk dat de mensen in de eerste en tweede kamer eens hun verstand gaan gebruiken!!!!!

Gast

#3 Dit heb ik op mijn fb gezet.....

2013-04-26 17:19

Zouden jullie voor uw veiligheid buiten de gevangenismuren en voor ons binnen de gevangenismuren willen tekenen? Denk aan de veiligheid van de kinderen, ouders, opa en oma. Denk er aan dat u geen buurman of buurvrouw wil hebben met een enkelband. Collegae, denk asn onze banen die wij mogelijk gaan verliezen. Plzzz vrienden, familie, kennissen en buren, deel dit en laat mensen tekenen..... Doe dit voor uw en onze veiligheid en werkgelegenheid. Als gedetineerden met een enkelband thuis komen te zitten, krijgen zij mogelijk urgentie voor een baan..... :-)

Gast

#4

2013-04-26 17:32

SAMEN STERK!!!!!!!!!!!!

Gast

#5

2013-04-26 17:40

Dit is niet alleen voor de veiligheid van het personeel maar voor de veiligheid voor heel Nederland.

Gast

#6

2013-04-26 17:52

Gister zelf naar Den Haag geweest om te demonstreren tegen het Masterplan, ik ben er van overtuigd dat Fred Teeven onder de indruk was, teken deze petitie ook ivm de veiligheid voor onze maatschappij. Bezuinigen oke maar dat kan ook voor een groot deel op het hoofdgebouw zelf.

Gast

#7

2013-04-26 17:55

Zojuist getekend. Laten we hopen dat de tweede kamer het gezond verstand eens gaat gebruiken...

Gast

#8

2013-04-26 17:57

Willen geen verkrachters, moordenaars, ect met een enkelband thuis hebben zitten! Hoe moeten wij ons nog veilig voelen in ons eigen land! Als de ministers zelf op hun salaris inleveren of lekker de criminelen in huis nemen. In 1 woord belachelijk!

Gast

#9

2013-04-26 18:05

Stop dit achterlijke plan... Wij willen veilig wonen.

Gast

#10

2013-04-26 18:10

taat de kruisberg en de koepel open
thuis zitten met een enkelband is geen straf
dat is luxe en moedigt meer criminaliteit uit

Gast

#11

2013-04-26 18:28

belachelijk ondoordacht plan wat onveilighied voor de samenleving betekend

Gast

#12

2013-04-26 18:33

enkelband is geen straf

Gast

#13

2013-04-26 18:35

dit kan toch niet, als je iets doet wat niet mag moeten daar concequenties aan zitten, enkelband is geen straf

Gast

#14

2013-04-26 18:36

teeven voor een onveilig leven!

Gast

#15

2013-04-26 18:53

Masterplan is Disasterplan!!!!

Gast

#16

2013-04-26 19:49

super! Ik hoop dat heel Nederland het ondertekend.

Gast

#17

2013-04-26 19:51

Dit is nog maar het begin...........................................!!!!!!!!!!
WJI ALS NEDERLANDSE SAMENLEVING LATEN DIT NOOIT NOOIT NOOIT GEBEUREN!!!!!!!!!!

Gast

#18

2013-04-26 20:10

Lang leve de EU we krijgen steeds meer criminelen in ons land en dan willen ze de gevangenissen sluiten je kon op tv zien hoe makkelijk ze de enkelbanden af kunnen doen dus dat is geen optie.

Gast

#19

2013-04-26 20:37

Geen commentaar

Gast

#20

2013-04-26 20:47

tijd dat heel het land plat gaat..

Gast

#21

2013-04-27 08:38

Ik zit vol ongeloof qua sluitingen van gevangenissen in Nederland.
Een enkelbandje om???? moet dit veilig zijn en ons gerust stellen?
NOT ME.
Schandelijk vind ik dit,er is genoeg waar men op kan bezuinigen,maar niet op onze veiligheid .
Er loopt nog zoveel gespuis rond wat hun straf nog uit moet zitten oa kinderverkrachters en die laat men doodnormaal lopen.
DIT IS MAAR EEN VAN DE VELE VOORBEELDEN.
En voor de werk gelegenheid is dit ook een fikse domper.
Denk eens aan de mensen die op straat komen te staan?,hoe moeten die hun gezinnen onderhouden?
OOK MAAR WEER DE WW IN ZEKER.
ALSOF DIE MENSEN DAAROP ZITTEN TE WACHTEN.
Meneer Teeven zit goed achter zijn bureau en hoeft zich geen zorgen te maken , hij heeft immers een goed betaalde baan die niet op de tocht staat.

NEEM EENS EEN CRIMINEEL MET EEN ENKELBANDJE OM VOOR ZIJN STAFTIJD BIJ U IN HUIS MENEER TEEVEN, ZOU MISSCHIEN NIET EEN RAAR IEDEE ZIJN .

Stel je eens voor meneer Teeven als een van uw naasten iets overkomt?,dan ook maar een enkelbandje voor de dader?
Zou u dat gerust stellen?
MAN DENK TOCH GOED NA VOORDAT U DIT ACHTERLIJKE PLAN DOOR LAAT GAAN .
IK ROEP UIT VOLLE BORST .
HOUD DE GEVANGENISSEN OPEN EN DENK AAN UW MEDEMENS.
SLACHTOFFERS VAN MISDRIJVEN HEBBEN AL LEVENSLANG EN U MAG DAAROM HEN NIET OOK NOG EENS EEN MES IN HUN RUG DUWEN MENEER TEEVEN.
OPSLUITEN DIE LUI DIE DIT VERDIENEN , EN SLUIT NIET DE SLACHTOFFERS OP WANT DAT DOET U ALS U DIT PLAN DOORZET.

DIE VOELEN ZICH NIET VEILIG EN SLUITEN ZICHZELF IN HUN HUIS OP, DUS DE GOEIEN MOETEN HET MET DE KWAAIEN ONGELDEN.


ZORG ERVOOR DAT DE SLACHTOFFERS EN NABESTAANDEN  ZE NIET OP STRAAT TEGEN KOMEN , DIT ZOU BIJ SOMMIGE VAN DE SLACHTOFFERS HEEL VERKEERD VALLEN.
GEEF ONS DE VEILIGHEID DIE WE VERDIENEN EN SLUIT GEEN GEVANGENISSEN,WE HEBBEN DIE CELLEN HEEL HARD NODIG.

EN WE BETALEN GENOEG OM ONS VEILIG TE KUNNEN EN MOGEN VOELEN.


Gast

#22

2013-04-27 09:09

Tekenen allemaal!!

Gast

#23 Re: Dit heb ik op mijn fb gezet.....

2013-04-27 09:27


Gast

#24

2013-04-27 10:04

Deze overheid ken alleen snel te scoren met cijfers. Op het moment dat er wat gebeurt binnen de muren kan men voor miljoenen verbouwen.

Gast

#25

2013-04-27 10:17

Belachelijk idee om de gevangenissen te sluiten. Teeven denk eerst eens goed na voordat u met zo een misselijk makend plan komt. Denk aan de mensen die in het gevangenis wezen werken en hun gezinnen.om over de veiligheid maak ik me erg veel zorgen als dit plan doorgaat.denk ook aan de slachtoffers van een misdrijf. Dus..., sluit de gevangenissen niet en laat uw hart en verstand werken.