IK HOU VAN DIEREN

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie IK HOU VAN DIEREN.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-04-15 10:46



Anonymous

#2 IK SPREEK MIJ UIT TEGEN AL HET DIERENLEED

2013-04-15 10:47

AGAINST ANIMAL CRUELTY !!! Stichting zorgeloos dierenleven heeft als doel dierenleed te voorkomen en de maatschappelijke bewustwording zodanig te stimuleren zodat dit een preventieve werking heeft.

Gast

#3

2013-04-15 10:54

Van dieren en kinderen moeten ze AFBLIJVEN, die zijn hulpeloos en zijn afhankelijk van de mens! STOP MISBRUIK!

Anonymous

#4 Re:

2013-04-15 10:58

#3: - dat vinden wij nou ook . VAN DIEREN EN KINDEREN BLIJ JE AF !!!

 


Gast

#5

2013-04-15 11:43

Het word hoog tijd dat wij dieren eens gaan beschermen en dezelfde rechten geven als wij zelf menen te hebben!!

Gast

#6

2013-04-15 11:52

Ik ben tegen mishandeling,verwaarlozing, doden van dieren ,broodfok, het testen op dieren , het voor plezier jagen op dieren ,ik hou van dieren en daarom heb ik getekend.

Gast

#7

2013-04-15 12:47

doe mij en op de eerste plaats de dieren een plezier en teken deze petitie.dit is hard nodig.
maria moria
De auteur van deze petitie

#8 Dode aap gevonden in koelkast WALGELIJK

2013-04-16 06:30

trolleke

#9

2013-04-17 14:39

Hoe ouder ik word hoe meer misbruik en wantoestanden er gebeuren met de dieren.Hier moet dringend paal en perk aan gesteld worden.Hoge straffen voor dieren mishandelaars .Er is ontzettend veel dierenleed in se wereld het lijkt wel of de mensen hun verstand verloren zijn en zich van elke waarde ontdaan hebben.Het gaat echt de verkeerde weg op met de wereld en daaraan is alleen de mens die zich tegenwoordig als een beest gedraagt de schuldigen.Moge alle mensen die dieren mishandelen,doden,sex met dieren hebben,enzovoort want de dierenmiserie is eindeloos een koekje van eigen deeg krijgen !

Gast

#10

2013-04-18 07:38

Als dieren niet voor zichzelf op kunnen komen dan zullen wij mensen dat moeten doen. Dieren zijn ongelofelijk belangrijk in een mensen leven en laten je zien hoe je ook kunt leven t.a.v elkaar.

Gast

#11

2013-04-28 11:38

dat moet maar een keer ik heb het liefst
nu dat het stopt met dat dieren leed
in een woord afschuwelijk

Gast

#12

2013-04-30 20:57

Ik houd van dieren. Waarom houd ik zoveel van dieren? Omdat ze eerlijk, trouw, lief en niet vals zijn. Ze geven onvoorwaardelijke liefde, vaak aan mensen die dat niet verdienen. Wij hebben de macht, wij kunnen met ze doen wat we willen, en dat doen we dan ook, arme dieren.

Gast

#13

2013-05-01 08:05

Lieve God, hoor mijn gebed
hoewel ik niet zeker weet of u bestaat
mijn gebed is belangrijk
iets wat U aangaat

Lieve God, hoor mijn gebed
voor Uw schepping, het dier
Over het onrecht
en de mens als zijn cipier

Lieve God, hoor mijn gebed
ik ben gevuld met verdriet
over hun dagelijkse lijden
en hoe U dat toeliet

Lieve God, hoor mijn gebed
voor de dieren in de straten
zoekend naar eten en drinken
gewoon achtergelaten

Lieve God, hoor mijn gebed
Voor de dieren in hokken
met maar een doel
leegfokken

Lieve God, hoor mijn gebed,
voor de mishandelde dieren
die vreselijk lijden
omdat de mens moet botvieren

Lieve God, hoor mijn gebed,
zij zijn vrij van zonden
het was een zaak van de mensen
waar de dieren buitenstonden

Lieve God, hoor mijn gebed
onthef de dieren van de mens
geef hun waar zij recht op hebben
vrijheid, dat is mijn enige wens

Gast

#14

2013-05-04 13:22

waarom in stopt dat toch niet ik vind het gewoon verschrikkelijk hoe wat lui met hun dieren omgaat dat zijn in mijn ogen geen dieren vrienden maar dieren beulen

Gast

#15

2013-05-10 17:48

ABSOLUUT NOODZAKELIJK,
ER ZIJN HELAAS ZOVEEL ONWETENDEN.

Gast

#16

2013-05-25 07:36

dit moet stoppen!!!

Gast

#17

2013-07-01 11:10

Er moet nu eens eindelijk een eind komen aan die milde straffen, die dierenbeulen worden opgelegd. Hoge geldboetes (dan raak je ze pas echt) en nooit geen dieren meer mogen houden!
massimo

#18

2013-07-27 09:48

ik vind het zeer spijtig dat er nog zoveel slechte mensen bestaan die dieren slecht behandelen,als het aan mij zou liggen,zou ik hetzelfde met hen doen wat zij die lieve dieren aandoen!!en als je geen dierenvriend bent..simpel..dan haal je er ook geen in huis!!en leef dan alleen verder met jezelf als doorslecht(mens)en laat de dieren over aan mensen die het waarderen om onzelfzuchtige liefde te ontvangen van een dier!!!!!

Gast

#19

2013-07-27 09:49

rotzakken van het merk mens zijn geen dieren waard in hun leven

Gast

#20

2013-07-27 09:57

als je dieren wil eten gun ze dan een waardig bestaan en einde!! DUS GEEN BIO-INDUSTRIE!!!! en geen PLOFKIP!!!!
geef dan een paar centen meer uit..(Je geeft toch ook genoeg geld uit aan kleding en leuke dingen doen en sigaretten enz...,maarja dat is natuurlijk weer allemaal lekker voor jezelf )en is ook nog eens beter en gezonder voor jezelf!ik eet reeds 20 jaar geen vlees meer en zie er goed uit(al zeg ik het zelf haha)en voel me prima!!

Gast

#21

2016-01-16 07:10

IK HOU VAN DIEREN !! ..
Dieren leed, mishandeling alles wat daar bij hoort moet STOPPEN !
Als ik zie dat er een dier word misbruikt, mishandeld, dan ga ik liever de bak in voor 3 jaar .. Wand reken maar dat ik die persoon kapot maak.
Klauwen thuis houden. Dieren zijn zo machteloos ' en die gasten zijn goed ziek in hun kop. Af schieten die lui. !! ..

Verkrachting van dieren, smerige brookfokkers, af maken die gasten.
JA VAN KINDEREN BLIJF JE OOK AF !!! ...

Gast

#22 Re: Dode aap gevonden in koelkast WALGELIJK

2016-01-16 07:13

#8: maria moria - Dode aap gevonden in koelkast WALGELIJK 

 Mijn hart huilt ..  Geen woorden voor !! ..