Rioleringswerken: Stop te vermijden kosten voor de burger!


Gast

#1

2013-03-20 15:51

Ik vind dat de vlaamingen al genoeg lasten en taksen betalen, ik woon al 33 jaar in straat waar nog nooit iets van verbeteringswerken is gedaan zelfs nog geen voetpad en toch betaalt iedere bewoner jaarlijks grote bedragen aan kadastraal inkomen plus provinciebelastingen om in deze provinie te wonen.

Gast

#2

2014-04-11 06:09

Het is schandalig dat wij gewone burgers die hard moeten werken op zotte kosten gedreven worden voor een beslissing die DERDEN hebben genomen. Als zij dit zo willen, dan moeten ZIJ die kosten maar betalen en aan ons gewone hardwerkende burger een schadevergoeding betalen, dit wegens schending van de eigendom en de overlast.

Gast

#3

2014-04-28 08:52

Niet alleen de prijs is van belang maar na het openbreken en herstellen(?) van de meeste opritten, zal dit een blijvend litteken nalaten !
Chris

#4 Re:

2014-04-28 09:40

#2: -

Volledig akkoord met deze opmerking !


Gast

#5

2015-03-29 11:15

heb ook een half-open bebouwing. Mijn huis is op een naar beneden hellend vlak gebouwd met onderkeldering en garage ondergronds achteraan. We moesten zo bouwen i
Yvan

#6

2015-03-29 11:20

Europa beslist en wij betalen maar. We hebben niet alleen de last van de werken. Nee, we moeten ook nog alles betalen. En we betalen al zoveel belastingen. Ik wil een zien of deze praktijken in heel europa zullen gebeuren


Gast

#7

2015-03-29 12:50

Op privaat domein is het onredelijk dat geen enkele technische afwijking mogelijk is op de algemene regels over afkoppeling en de vraag naar een kostenefficiënte aanpak is zelfs voor het kabinet van de minister niet aan de orde, daar is het antwoord , ja we weten dat de privé kosten hoog kunnen oplopen! Dat men Vlarem letterlijk toepast en er een nultolerantie is resulteert in een hoge privé rekening voor de burger , dit dient te veranderen, vandaar ik deze petitie 100% steun.
Flygirl

#8

2017-03-18 10:00

Deze mafiapraktijken kaderen steeds in het uitmelken van de burger !

Het "milieu" is het meest misbruikte excuus voor deze vormen van raquetage.

Hoeveel familiedrama s of dakloze kinderen deze georganiseerde misdaad veroorzaakt zal verborgen blijven, dat terwijl industrie en de meeste huizen in dit land, en zeker in Europa, gewoon in de rivieren lozen.