windhaan

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie windhaan.


Gast

#1

2013-02-03 00:01

Deze Club moet blijven

Gast

#2

2013-02-03 00:25

Zou zelfs niet aan de orde moeten zijn die pettie ...iemand zolang iets laten uitbaten en dan als het op,zijn hoogte punt staat terug af nemen....zou mij zelfs schamen moest ik moeten open doen en k zou niet recht in de ogen durven kijken van de vele clubleden die jaren trouw waren aan Marc en Ursula die dit al die jaren met hart en ziel uitbaatte ! Wie durft zich eigenlijk kandidaat stellen ,ik denk zelfs dat er velen zullen wegblijven ,nog maar enkel uit principe!

Gast

#3

2013-02-03 13:37

Laat de mensen die zich al jaren inzetten dit mooie werk verder doen. Zij verdienen het!

Gast

#4

2013-02-04 14:51

jammer, een beetje laat om ons te laten horen! idd schandalig als gemeentebestuur voor andere uitbaters kiest. beetje respect en steun voor mensen die zich al jaren ingezet en bewezen hebben ( met zeer beperkte middelen en steun ) Je moet het maar doen en volhouden! Marc en Ursula hebben zich al die jaren bewezen en verdienen nu eindelijk eens wat erkenning

Strandloper

#5 Re:

2013-02-04 16:59

Wie Ursula en Marc kent weet dat het hun leven is. Wie zich desondanks kandidaat stelt....niet zo fijn van hen....
Zonneklopper

#6

2013-02-04 17:05

Ursula en Marc verdienen het om hun sympathieke uitbating te kunnen verder zetten. Na de oorspronkelijke vreugde om eindelijk een nieuw clubhuis voor de leden vertoeven zij nu al maanden in bange afwachting voor de toekomst. Heel zwaar voor deze mensen. Ik hoop van harte dat het Gemeentebestuur voor hen kiest. Ursula en Marc ZIJN voor velen gewoon De Windhaan!!

Gast

#7

2013-02-04 17:31

De club moet blijven met de mensen die het al jaren doen Marc en Ursula
Gast

#8

2013-02-04 17:41

Laat de club verder uitgebaat blijven door de oprichters ervan!

Gast

#9

2013-02-04 17:48

Hoe jammer dat dit zelfs maar hoeft zo' n petitie! Voor ons en voor vele anderen zou onze club nooit meer hetzelfde zijn. Ursula en Marc moeten echt blijven!!

Gast

#10

2013-02-06 22:37

ja ben geen lid maar het gemeente bestuur zou beter eens een kijkje nemen wat voor zooitje ze hebben aan gericht met hun aanbesteding in de club van blankenberge 4 jaar verder nog altijd geen vaste eigenaars, massas veel schulden enz,waarom het niet overlaten aan mensen die de zaak al 29 jaar uitbaten en ervaring hebben maarja we leven dan ook in belgie waar normaal niet bestaat he.hopelijk draaid het goed uit voor jullie club

Gast

#11

2013-02-25 23:24

iemand die al zoveel jaren met hard en enthousiast labeur deze club heeft doen groeien tot wat hij nu is,dit ontnemen, zal zeer slecht onthaald worden door alle trouwe clubleden en een grove miskenning zijn van de verdiensten van het huidig team!! Michel EEKHAUT (2è verblijveren dus ook belastingbetaler in De Haan ! )

Gast

#12

2013-02-26 17:18

Ik kom naar De Haan 30 jaar.
Marc met WindHaan is altijd al een fantastische club.
moet op zijn plaats blijven Windhaan!


Gast

#13

2013-02-26 17:24

"Never change a winning team"
Marc en zijn ploeg zijn al jaren bezig met de Windhaan. Altijd klaar om te helpen, met de glimlach. We komen altijd met veel plezier terug in de maand augustus om te zeilen.
Daniel
local

#14

2013-02-26 17:27

kom sinds 2008 in de windhaan en steeds voelt het goed om dezelfde mensen in een familiale sfeer terug tegen te komen dat is zeker de reden dat we blijven komen, ik ben van het principe dat je 29jaar iets doet met hart en ziel dat ze dat niet zomaar kunnen afpakken dus hoop ik dat het gemeentebestuur goed nadenkt voor het beslist!!! Ik kom bijna dagelijks in de club en zou dit zo willen houden. Mark en Ursula verdienen het om het verder te zetten. Greetz

Gast

#15

2013-02-26 17:42

RBSC heeft al genoeg Commerciële vestigingen. De Haan aan Hanenaars.
Linda De Pelsmacker

#16

2013-02-26 18:06

Men kan het aanvechten van de overduidelijke beslissing van de jury door één van de medekandidaten toch niet au serieux nemen? De Windhaan werd opgericht in 1983 door Marc en Ursula, en ze hebben met beperkte middelen en hart en ziel deze watersport-accomodatie opgebouwd en uitgebaat tot een favoriete club waar iedereen altijd welkom was en zich goed voelde.
Marc en Ursula worden door heel veel sympatisanten oprecht gewaardeerd in en ver buiten De Haan, en het is de hoogste tijd dat deze mensen eindelijk de erkenning en toewijziging krijgen die ze verdiend hebben en waar ze ten volle recht op hebben!!!!!!
Georges van Tieghem
Gast

#17 Uitbating De Windhaan

2013-02-26 18:19

Als gezin van vijf personen zijn we al jaren lid van De Windhaan. Marc en Ursula hebben de club steeds tot ieders tevredenheid uitgebaat en zijn de drijvende krachten achter het nieuwbouwproject. Wij hopen dan ook ten stelligste dat zij de uitbating van De Windhaan verder mogen blijven doen. Aan hun engagement en competentie valt niet te twijfelen.


Gast

#18

2013-02-26 18:38

Ik hoop dat het strand voor marc en ursula gaan zijn "SUCCES" !!!
B900

#19

2013-02-26 18:54

Hopelijk kunnen Marc en Ursula verder doen waar ze al jaren goed in zijn. Een club met een prettige sfeer waar het altijd aangenaam vertoeven is. Een prachtige plaats aan onze kust waar je echt tot rust kan komen en je sport beoefenen. Mensen van De Haan met vele jaren ervaring die met een minimum aan acomadatie de beste sfeer weten te handhaven.

Gast

#20

2013-02-26 19:03

Marc en Ursula vertegenwoordigen De Haan. Als je hun daar wegneemt zal De Haan nooit meer hetzelfde zijn. Zelfs vanuit Knokke komen we naar De Windhaan, enkel en alleen maar voor de authentieke sfeer die Marc en Ursula daar creëren.

Gast

#21

2013-02-26 19:11

De Windhaan is een watersportclub waar iedereen enieder kent, bijna als 1 familie, geen dikkenekkegedoe of grootschaligheid waar een mens als nummer wordt behandelt, buitengewoon toffe club , en nu we eindelijk na jaren bunkeren in een container, als lid kunnen genieten van een mooie nieuwe accomodatie zou de club worden opgedoekt, KAN TOCH NIET , bovendien vind ik als je wilt den dikkenek uithangen moet je maar naar knokke gaan en niet in De Haan ,laat De Haan synoniem blijven aan sociale ,toffe kustgemeente waar mensen van alle slag of stand samen kunnen genieten van hun favoriete watersport en waar kleinschaligheid primeert boven massatoerisme, met dank aan URSULLA EN MARK, mvg Antoine.
Dimitri
Gast

#22

2013-02-26 19:15

De Windhaan moet uitgebaat blijven door de huidige eigenaars die reeds jaren hard gewerkt hebben om er een aangename club van te maken! Het is absurd dat dit zelfs mogelijk is dat er plots andere uitbaters zouden komen... Dit is te grof voor woorden, onbeschoft dat iemand zoiets durft aanvechten, als er andere uitbaters komen heb ik nu reeds een degout en zal ik niet snel geneigd zijn om daar opnieuw lid te worden.


Gast

#23

2013-02-26 19:16

De Haan heeft nood aan een gezellige, recreatieve familiale zeil- en kiteclub zoals De Windhaan. Een commercieel, competitieve zeilclub zoals de RBSC past hier totaal niet. Ik zat 20 jaar in het competitieve zeilmilieu, was lid van RBSC en weet dat de Windhaners zoiets totaal niet willen. De Haan is Knokke niet en gelukkig maar! Sofie Bocher

Gast

#24 Zielig...

2013-02-26 19:21

Zielig dat de verliezers een klacht neerleggen, zegt veel over de mentaliteit en persoonlijkheid van deze mensen die zich kandidaat stellen om de club uit te baten. In vele clubs lid geweest, nergens zo'n familiale sfeer tegen gekomen zoals in de Windhaan! Wij zijn altijd vragende partij geweest voor een betere uitgerust clublokaal maar NIET zonder de huidige uitbaters die deze sfeer enorm bijdragen en de mensen kennen bij naam!

Geert Verloigne


Gast

#25 Re: Marc Deman

2013-02-26 19:50

#23: - Inderdaad in De Haan is gezelligheid troef en geen "place ma tu vu"... Daar zijn er al genoeg van...