Petitie Jenneferwet
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Sterke ermee
Sterker nog wij in Nederland zijn veel te soft.
Tja als er geld te halen valt wordt het wel weer los gepeuterd daar zijn Nederlanders goed in maar rechtmatig zitten in een zeer krom stelsel.
De politie ook is altijd met handen en voeten gebonden om eens echt in actie te komen.
Schandalig gewoon of willen ze hun Handen niet vuil maken aan dit soort zaken waar zijn ze toch bang voor laat een ieder nu eens datgene doen wat er van hem of haar verwacht wordt
Voor ons gewone burgers betekend dat teken deze petitie.
Sterkte hiermee.
Groetjes Lesley.
Re: Re: Jennefer wet
#276: - Re: Jennefer wet Dat ligt eraan , als je de moordernaar van je kind een kogel door zijn kop schiet verdien je dan het licht in je ogen niet? , nou dan verdien je een standbeeld toch!
Ieder normaal denkend mens weet dat zulke criminelen nooit meer vrij mogen komen.
Maar ja, er zitten nog steeds in het kabinet die er anders over denken
Re: Jennefer wet
hoi
ik ben het helemaal met je eens en heb ook getekend en het op mijn facebook neer gezet maar om zoveel mogenlijk mensen te bereiken heb ik het ook op mijn hyves gezet ik hoop echt dat jullie het gaan halen succes ermee
groetjes van mariette
jennefers wet
De gevolgen van de Jennefer Wet
Er is in deze een groot verschil tussen dehandelingsethos van sommige mannen, en vrouwen.
Re: De gevolgen van de Jennefer Wet
#287: - De gevolgen van de Jennefer Wet
nee sorry, maar dan heeft heel het feminisme voor niks plaatsgevonden, we doen hier niet aan zoetekoek. moeders die hun kind doden zie ik geen verschil in. er zijn moeders die hebben koffers vol kindjes op zolder en die blijven maar zwanger worden. Nee sorry maar er zijn zoveel alternatieven, er mag in deze wet geen onderschijt meer gemaakt gaan worden. juist door al die zogenaamd verzachtende omstandigheden, (want ja voor de rechter heeft iedereeen wel een goede reden!) zijn de staffen zo laag. misschien als al die noodleidende moeders weten dat er levenslang opstaat, zullen ze eerder hulp zoeken en wel 2 keer nadenken voor ze zoiets doen. Maak lekker jezelf van kant, ipv je kids!
Re: Re: De gevolgen van de Jennefer Wet
#291: Doxa - Re: De gevolgen van de Jennefer Wet
Precies! Al die verzachtende omstandigheden tegenwoordig maken het wel heel makkelijk om zo een zware misdaad te plegen, je laat je gewoon ontoerekeningsvatbaar verklaren...klaar daarmee...weg met die mensen en inderdaad, goed nadenken voor je aan sex en kindjes begint, je kan ze zomaar niet uit de weg ruimen...
Re:
Hoe lang het ook geleden is, die pijn gaat nooit meer weg..ook aan jullie wens ik heel veel sterkte
Re: Re: Jennefer wet
Dat ben ik met je eens frits, en het is zelfs niet oke als je het recht in eigen hand gaat nemen en die gast vervolgens neerknalt, ik vind niet dat zo iemand dan levenslang verdient, maar ook geen standbeeld...als we elkaar gaan lopen afmaken wordt het helemaal een zooitje, al kan ik de woede wel heeeeel goed indenken...heel goed...maar wanneer justitie eens hun werk zou doen, en het kabinet, dan zouden zulke gedachten niet in mensen opkomen of afnemen zodra de echte straf is uitgevoerd....afmaken moet je aan een beul overlaten...dus doodstraf terug invoeren !
| This discussion has been closed. |
Re: Jennefer wet
#1: fritsd - Jennefer wet
het is heel erg wat er gebeurt is maar hoezo alleen voor kinderen elke moordenaar hoort toch nooit meer licht te zien.