Petitie Jenneferwet

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie Jenneferwet.


Gast

#276 Re: Jennefer wet

2012-09-25 16:50

#1: fritsd - Jennefer wet

het is heel erg wat er gebeurt is maar hoezo alleen voor kinderen elke moordenaar hoort toch nooit meer licht te zien.


Gast

#277 Sterke ermee

2012-09-25 16:56

Iemand die een kind verkracht of vermoord verdient hetzelfde lot als wat hij of zij gedaan heeft.
Sterker nog wij in Nederland zijn veel te soft.
Tja als er geld te halen valt wordt het wel weer los gepeuterd daar zijn Nederlanders goed in maar rechtmatig zitten in een zeer krom stelsel.
De politie ook is altijd met handen en voeten gebonden om eens echt in actie te komen.
Schandalig gewoon of willen ze hun Handen niet vuil maken aan dit soort zaken waar zijn ze toch bang voor laat een ieder nu eens datgene doen wat er van hem of haar verwacht wordt
Voor ons gewone burgers betekend dat teken deze petitie.

Sterkte hiermee.

Groetjes Lesley.

Gast

#278

2012-09-25 17:03

Zo'n persoon die zoiets kan doen moeten ze levenslang opsluiten.
Dick Hartman

#279

2012-09-25 17:08

Ik wens de initiatienemers veel succes. Met de Petitie tegen Pedofielenclub Martijn hebben we verleden jaar de politiek wakker geschud; hopelijk werkt dit ook.
Ikke

#280

2012-09-25 17:17

Iemand die een weerloos kind vermoordt mag nooit meer de maatschappij in. Zodat hij geen tweede kans krijgt om mensen zoveel verdriet te doen.
helen

#281 Re: Re: Jennefer wet

2012-09-25 17:41

#276: - Re: Jennefer wet Dat ligt eraan , als je de moordernaar van je kind een kogel door zijn kop schiet verdien je dan het licht in je ogen niet? , nou dan verdien je een standbeeld toch!

 

blondie56

#282

2012-09-25 18:28

Eigenlijk hoef deze petitie er helemaal niet te zij.
Ieder normaal denkend mens weet dat zulke criminelen nooit meer vrij mogen komen.
Maar ja, er zitten nog steeds in het kabinet die er anders over denken
mariet

#283 Re: Jennefer wet

2012-09-25 18:43

#1: fritsd - Jennefer wet

hoi

ik ben het helemaal met je eens en heb ook getekend en het op mijn facebook neer gezet maar om zoveel mogenlijk mensen te bereiken heb ik het ook op mijn hyves gezet ik hoop echt dat jullie het gaan halen succes ermee

groetjes van mariette


Gast

#284

2012-09-25 18:48

Dankje
kroon

#285 jennefers wet

2012-09-25 18:58

Dit soort misgeboorten behoren nooit meer in de maatschappij toegelaten te worden.

Gast

#286

2012-09-25 19:07

Ik heb zelf 4 kinderen en ik moet er niet aan denken dat zo'n klootzak mijn kinderen iets aan doet en een 2de kans krijgt. Levenslang opsluiten is het enige wat moet omdat je ze hier niet mag OPHANGEN en STENIGEN!

Gast

#287 De gevolgen van de Jennefer Wet

2012-09-25 19:31

Mensen, vooral mannen die jonge kinderen doelbewust misbruken en/of vermoorden verdienen geen plaats in de samenleving. Telkens opnieuw laten de bewijzen zien dat daaronder veel recidivisten zitten. Soms moet je de samenleving tegen zulke figuren beschermen. Tegelijkertijd vind ik dat een moeder die in gewetensnood of pure paniek een kind doodt WEL recht op bescherming heeft. Want vaak zijn daar hele verschrikkelijke gebeurtenissen aan vooraf gegaan.
Er is in deze een groot verschil tussen dehandelingsethos van sommige mannen, en vrouwen.

Gast

#288

2012-09-25 20:29

Ik hoop dat deze actie lukt voor onze kinderen!!
bezorgde moeder

#289

2012-09-25 20:30

het kan toch niet zo zijn dat iemand het leven van je kind neemt en dan zelf na 18 jaar straf of minder weer gewoon verder kan gaan met zijn/haar leven, zo iemand verdient levenslange straf.



Gast

#290

2012-09-25 20:30

Wij zijn zelf ook een kind verloren, wij kennen de pijn.
Doxa

#291 Re: De gevolgen van de Jennefer Wet

2012-09-25 20:34

#287: - De gevolgen van de Jennefer Wet 

 nee sorry, maar dan heeft heel het feminisme voor niks plaatsgevonden, we doen hier niet aan zoetekoek. moeders die hun kind doden zie ik geen verschil in. er zijn  moeders die hebben koffers vol kindjes op zolder en die blijven maar zwanger worden. Nee sorry maar er zijn zoveel alternatieven, er mag in deze wet geen onderschijt meer gemaakt gaan worden. juist door al die zogenaamd verzachtende omstandigheden, (want ja voor de rechter heeft iedereeen wel een goede reden!) zijn de staffen zo laag. misschien als al die noodleidende  moeders weten dat er levenslang opstaat, zullen ze eerder hulp zoeken en wel 2 keer nadenken voor ze zoiets doen. Maak lekker jezelf van kant, ipv je kids!

hans

#292

2012-09-25 20:36

Ik ben het hier zo mee eens deze mensen kunnen echt niet terug in de maatschappij , het zal je kind maar wezen
boelie

#293

2012-09-25 20:44

Heel fijn dat er eens iemand reageert op die belachelijke straffen die in dit land ingevoerd worden.
Didi

#294

2012-09-25 21:11

Elk engeltje dat verdwijnt is er een teveel. Zo onschuldig, vertederend en lief. Iemand die een engelt iets kan aandoen verdient het echt niet om in deze maatschappij te wonen. Wat ze er ook mee doen (al ben ik persoonlijk voor het herinvoeren van de doodstraf) maar levenslang op een afgezonderd eiland mag ook, zo niet, dan maar de gevangenis een leven lang...Maar loskomen mag hij niet meer. Sterkte familie en vrienden van Jennefer..zo een engeltje vergeet je nooit meer en ik hoop nooit in jullie schoenen te hoeven staan..
Didi

#295 Re: Re: De gevolgen van de Jennefer Wet

2012-09-25 21:14

#291: Doxa - Re: De gevolgen van de Jennefer Wet

Precies! Al die verzachtende omstandigheden tegenwoordig maken het wel heel makkelijk om zo een zware misdaad te plegen, je laat je gewoon ontoerekeningsvatbaar verklaren...klaar daarmee...weg met die mensen en inderdaad, goed nadenken voor je aan sex en kindjes begint, je kan ze zomaar niet uit de weg ruimen...

 

Didi

#296 Re:

2012-09-25 21:15

#290: -

Hoe lang het ook geleden is, die pijn gaat nooit meer weg..ook aan jullie wens ik heel veel sterkte

Didi

#297 Re: Re: Jennefer wet

2012-09-25 21:19

#276: - Re: Jennefer wet

Dat ben ik met je eens frits, en het is zelfs niet oke als je het recht in eigen hand gaat nemen en die gast vervolgens neerknalt, ik vind niet dat zo iemand dan levenslang verdient, maar ook geen standbeeld...als we elkaar gaan lopen afmaken wordt het helemaal een zooitje, al kan ik de woede wel heeeeel goed indenken...heel goed...maar wanneer justitie eens hun werk zou doen, en het kabinet, dan zouden zulke gedachten niet in mensen opkomen of afnemen zodra de echte straf is uitgevoerd....afmaken moet je aan een beul overlaten...dus doodstraf terug invoeren !


Gast

#298

2012-09-25 21:24

Elke man/vrouw die dit doet verdient geen plaats hier in de maatschappij
kaal

#299

2012-09-25 21:28

kinder verkrachters en moordenaars moeten lijden tot ze er bij neer vallen, eigelijk ben ik voor zuur in het gezigt van een pedofiel, want dan is ie voor ze leven verminkt en getekent, iedereen ziet aan ze gezicht wat ie gedaan heeft,maarja dat kan in nederland eenmaal niet, zijn ze te soft voor die gaste van de 2de kamer. dus is dit voor nederlands doen het beste. voor altijd agter slot en grendel
wijllies

#300

2012-09-25 21:39

Ik vind de straffen zoiezo te laag hier in nederland wat betreft kindermoord en sexueel misbruik van kinderen,Daar moeten ze zoiezo levenslang voor krijgen en nooit meer in de samenleving terug en casteratie ook erbij zelfs dat is nog niet zwaar genoeg. Maar zulke mensen moeten nooit maar dan ook nooit meer op straat komen en niet wegens goed gedrag na 20 jaar weer op straat.