Snackkar Johaps moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Johaps moet blijven
Het is wel zo lekker om na een zwemtocht nog wat te kunnen nuttigen, dus moet Johaps blijven !!
Succes ermee.
Weer over drugs?
Re: 33
De manier zoals je schrijft is al te denigrerend naar de mensen die van keuzes houden. Wie liever ergens anders naar toe wil gaan is toch vrij om dat te doen, maar door een vals spel te spelen om dan toch maar geen concurrentie aan te durven is in mijn ogen een bewijs dat johaps te goed is voor het beginnende frietkot.
Re: Weer over drugs?
#55: Wederom drugs in het spel? - Weer over drugs?
jongens hou nu eens op over drugs ik weet 100% zeker dat er daar niks met drugs is
en als je het wilt weten kom langs en zal je het wel uitleggen drugs is verleden tijd
geef die jongen een tweede kans werk zelf maar eens 16 uur in een frituur
dan reageer je wel anders
STELLETJE SUKKELS
Jammer
Wat een berg nare opmerkingen op dit forum! Deze discussie hier is bedoelt als extra steunbetuiging voor Joahan zijn gevecht tegen de gemeente Kapelle, NIET om hier even anoniem uw gal te spuwen! Bent u er tegen dat Johaps blijft in Wemeldinge? Zet gewoon geen handtekening, ga geen ouwe koeien uit de sloot halen die totaal niet meer relevant zijn en ga verder met uw leven! Bent u voor? Dan is dit de plek om Johan te steunen en hem een hart onder de riem te steken! Ik weet zeker dat hij dit waardeert en dat dit hem goed zal doen!
gert jan dit heb je perfect gezien
voor stem hier
tegen klep dicht
rien
Moet nu echt alles precies in het plaatje van de gemeentelijke indeling kloppen?
Zodat andere maar gewoon (omdat het na alle verbouwingen niet meer past in het plaatje) moeten vertrekken . Er blijft zo ook echt niets meer over voor een echte goede zelfstander . En ook zo word er weer het leuke van alles af gehaald. Jammer en doodzonde van een echt dagje strand aan de zeeuwse kust. Anneleen bolle en john nijsse
| This discussion has been closed. |