Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!

Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem! / Mededelingen / Petitie Houtlaan terug naar 90km/u: Bijna 2000 keer ondertekend ! / Opmerkingen

Gast

2025-05-19 11:30

Diegene die verongelukt zijn reden geen 90km/u. Waarom moeten anderen boeten voor de fouten van enkelen. Dit is echt een baan om 90 te rijden.

Gast

2025-05-19 15:41

Beste, Waar ik voor vrees is dat de meeste mensen nog niet eens weten dat er een petitie is........ Misschien een idee om in de winkels ed. kenbaar te maken ? Volgens mij gaan er zeer veel handtekeningen bijkomen.

Gast

#3 Re:

2025-05-19 17:47

#2: -  

K heb een QR-code gemaakt, zodat mensen ze kunnen scannen met hun gsm en direct op de petitie komen zodat tekenen nog gemakkelijker word ...

k ga ze aan de beheerder bezorgen ;-)

Gast

2025-05-19 18:26

Dag Philippe, Danku voor dit super initiatief, k heb een QR-code gemaakt die naar jou petitie verwijst .... ( goede initiatieven moeten gesteund worden) hier kan je ze downloaden/sharen/ .....

h t t p s://incapabel.be/luc/qr-code.png (die spaties tussen de eerste 5 letters moeten weg, maar anders kon ik de link hiernaar niet doorsturen)

misschien kan je wel steun vinden om ze evt te laten printen op stickers, bierviltjes, enz ... zodat er genoeg draagkracht is, om die domme beslissing terug te draaien... alvast bedankt, mvg Luc

Christophe

2025-05-19 19:58

Inderdaad, er is wel (te) weinig ruchtbaarheid van de petitie. Desnoods als Rode Kruis- stickerverkopers aan lichten gaan staan met document zodat ze daar kunnen tekenen of waarop vermelding staat hoe en waar ze de petitie thuis kunnen tekenen?

Persoonlijk vindt ik dat het aangegeven stuk van de Houtlaan te kort is. Waarom niet de hele Houtlaan?! Dus ook het stuk vanaf Kasteeldreef te Schilde tot  's-Gravenwezelsteenweg. Dat deel heeft ook dezelfde eigenschappen, toch? En dan uiteraard verder tot Merksemsebaan. Wat mij betreft zelfs tot Wijnegem Shopping.

Gast

2025-06-04 17:54

Ja, lap!
Ik heb daar een boete opgelopen....🤬
De kas zal zó, wel goed gespekt worden!

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...