Geen (!) voorrang voor fietser aan het sas van Ruisbroek, vlot verkeer voor iedereen!

Geen (!) voorrang voor fietser aan het sas van Ruisbroek, vlot verkeer voor iedereen! / Mededelingen / Gebruikersbevraging Sas van Ruisbroek / Opmerkingen


Anonymous

#1

2022-11-08 18:01

De verkeerslichten in lot zijn een fiasco, ze noemen dat slim, maar eigenlijk zijn ze dom, want ze weten helemaal niet of de fietser rechtdoor , links of rechts wil afdraaien. Resultaat het verkeer staat vaak stil terwijl een fietser gewoon wilde afslagen...

Ik denk dat in het lot het wel wat onveiliger was dan in ruisbroek omdat het een recht stuk was.
In Ruisbroek is de draai zo scherp dat je zelf vroeger al niet snel kon rijden.
En nu met die verkeersdrempels al helemaal niet meer.
De nieuwe verlichting is ook super goed.
Sinds al die veranderingen voel ik mij als voetganger en fietser veel veiliger aan ons station. Maar verkeerslichten plaatsen is een stap te ver, wat proberen ze nog op te lossen?

 

Wat wel nodig is, is een fietsoversteek voor aan de andere kant van het station te geraken, want fietsers mogen de fietserstunnel niet gebruiken en ook de autotunnel niet. Er is dus op dit moment geen enkel maar om al fietsend aan de andere kant van het station te geraken...

Enquete is ingevuld




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...