VOLKSSTEMMING 13 MAART OM 19:00

VOLKSSTEMMING 13 MAART OM 19:00 / Mededelingen / Rivm overweegt vaccinatie bewijs of Coronatest te verplichten bij bezoeken pretpark en Vaccinatiepaspoort apps uitgerold. / Opmerkingen

erik

#1

2021-04-13 21:28

Gewoon niet in meelopen, dan stopt die onzin automatisch !!!


Gast

#2

2021-04-14 03:14

Als er een coronapaspoort komt , lever ik mijn museumkaart in. Ik weiger mij te laten vaccineren.

Gast

#3

2021-04-14 09:33

Hoeft voor Mij niet.Wil geen test en vaccinatie maatschappij.PCR ook niet betrouwbaar! En de vaccinate is experiementeel.

Gast

#4

2021-04-14 10:37

Zij mogen van mij dit allemaal doen. Als alle niet gevaccineerden deze activiteiten mijden zijn ze snel failliet.

Gast

#5 Re:

2021-04-14 10:38

#2: -  

 Heel goed, dit is pas karakter, waar het bij veel slappe Nederlanders ontbreekt. Lafbekken zijn het!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2021-04-14 19:54


G. D
De auteur van deze petitie

#7

2021-04-14 20:00

Dat is karakter inderdaad mijden die locaties 

Jan met de gewone pet op

#8 corona paspoort/bewijs vs vaccin

2021-05-05 15:24

A.Discriminatie... We gaan allemaal ooit dood... Vroeg of laat MAAR ik weet ZEKER dat dit niet CORONA de oorzaak van iemands dood is!!! B. Er is GÉÉN garantie MET de VACCIN dat DE MENS nooit dood gaat in het leven die hem/haar nog rest! C.Er zijn nog MILOEN redenen te bedenken qua alle soorten virussens,schimmels,bacteriën,defecte orgaan,infecties,ongelukken,slagader in één klap gigantisch open binnen een minuut (denk ik) TOTAAL GÉÉN bloed in de aderen, oftewel de dood op vervolg,vergiftiging(per ongeluk,verschillende varianten van), medicijnen,drank,wat men ook kan bedenken... Men gaat eventueel aan deze soort vormen dood! Men zou dus al die miljoenen andere virussen-vaccins ook (voor de corona) periode al moeten ook hebben... Dan alléén de corona vaccin! En nog kan men als (met corona-vaccin) nog EVENVEEL KANS maken om dood te gaan! Méér kanzen op al dat anderen... Dan alléén de hoax (biomassa virus)! Ik geloof niet dat dit een (natuurlijk virus) virus is! En een lichaam van de mens IS sterk GENOEG om ZONDER deze VERPLICHTE (nu heerst hier een twee deling over de corona vaccin eindresultaat) vaccin. Oftewel zeggen NIET verplicht (MAAR TOCH NOG) "de tweedeling" blijven handteren... En het allerergste van de vaccin is JE WEET niet WAT het DOET met je (de verdachte omstandigheden: 6december2019 bekend wuhan pas eind feb, begin maart (zegt men "overheid" Het is ZEER besmettelijk.... Maar zit wel op HUN reet afwachten, zeggend "Er is niks aan de hand"! En toen werd niet alléén Nederland (op slot gedaan...) MAAR de hele WERELD! Dan is het SUPER VERDACHT qua actie aanpak... Elk land had de regie zelf vanaf 6december 2019 van Wuhan zelf moeten beslissen... Maar DEDEN dit niet! Hypocrieten van healthy ministry (gezondheid ministerie)! En de wereld HAD NIET moeten bemoeien met ELK individu OM zogenaamd bezorgd te zijn VOOR hun... Dat zijn ze ANDERS OOK NOOIT... Zie maar naar alles vrijheid(?) van demonstreren... Nee! U moet ook nog een vergunning hebben voordat... Dan kunnen ZIJ het BEPALEN als dat onderwerp wel GOED IS? Wat? En dan SLAAN ze ALTIJD als de overheid het niet aan staat qua het onderwerp (niks vandalisme!!!)... In de naam van de koningin of koning staat altijd uiteindelijk op alle incasso verzoeken... De koning regeert samen met de regering (overheid)... Kan je het niet betalen... Geloof me maar GÉÉN hulp vanaf de eerste incasso verzoek... Ook als uiteindelijk de laatste slag valt... Moeten de mensen het zelf maar uitzoeken... O? Bent u slachtoffer van de toeslagaffaire, zoek het zelf maar uit... Op straat? GÉÉN geld meer hebben om eten te kopen(zoek het allemaal zelf uit!) Allemaal VEROORZAAKT door de overheid... Zijn ze dan GOED? Als U JA zegt bent U niet alléén slecht maar ook een hypocriet en ook niet eerlijk over het leven!




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...