Mauro moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Mauro moet blijven!.


Gast

#1

2011-10-27 14:49

Asociaal beleid om kinderen terug te sturen!!

Gast

#2

2011-10-27 16:14

Mauro moet blijven!

Gast

#3

2011-10-27 16:19

dit mag echt niet gebeuren!!!

Gast

#4

2011-10-29 12:25

Ik vind het onmenselijk als deze jongeman terug moet naar zijn geboorteland. Het is geen blijk van een christelijke overtuiging. Het CDA onwaardig.

Gast

#5

2011-10-31 18:43

Kijk op Facebookpagina 'Actie voor Mauro' of mail naar actievoormauro@hotmail.nl om je aan te melden voor de demonstratie op 5 november tegen de uizetting van Mauro en anderen in soortgelijke situaties!

Gast

#6

2011-10-31 18:47

Laat de mensen die zich hier gedragen ook gewoon blijven.
Zo'n jongen heeft alles netjes voor elkaar,kom dagelijks mensen tegen die de hele dag lopen te dealen etc etc..laat ze die terug sturen.
Mauro is een Nederlander klaar uit!

Gast

#7

2011-11-01 02:47

Niet menselijk meer als deze jongen hier weer weg moet. Laat deze jongen hier lekker blijven waar hij zich zo goed thuisvoelt.Na 8 jaar vind ik dit niet meer dan normaal dat hij hier thuisvoelt.
heel veel steun en sterkte de komende tijd

Gast

#8

2011-11-01 09:14

Het is van de zotte dan Mauro naar zijn geboorteland wordt gestuurd zijn ze helemaal van de pot gerukt.
grrrrrrrrrrrrrrrrr

Gast

#9

2011-11-02 17:32

Je kunt iemand die al zo lang hier woont niet wegsturen. hij heeft zelfs een zachte g! die jongen wil studeren, er het beste van maken. in angola heeft hij niemand, ik herhaal: niemand die hij kent. wat moet hij daar beginnen? nederland is in dit soort dingen een kutland. en blijkbaar doet het volk gezellig aan die onzin mee.. heel erg veel steun en sterkte aan de familie van mauro. mijn hart en gedachten gaan naar jullie uit. LOVE!

Gast

#10

2011-11-02 18:20

Iemand zoals Mauro zouden we juist wEl in NL moeten willen hebben.
Hij is een heel goed voorbeeld voor mensen die zijn geintegreerd in NL, temeer daar hij een minder gemakkelijke start van zijn leven heeft gehad dan vele NL-ers. Ik heb juist veel respect voor hem en zie hem als NL-er ook als een heel goed voorbeeld.
Mauro is heel iemand anders als al die mensen die volgens de wet wel rechtmatig in NL verblijven en al onze sociale zekerheidsgelden opmaken (ik spreek uit ervaring - werk bij UWV als juriste).
De wetgeving moet worden aangepast, zodat dit omgedraaid wordt. Mauro moet mogen blijven! Terwijl de mensen uit zuid-europese landen die niet willen/kunnen reintegreren terug dienen te gaan naar hun roots, waar ze thuis horen.

Gast

#11

2011-11-03 14:31

Hoe menselijk is het een jonge kind - ja ook als je 18 bent, ben je nog erg jong - 10 jaar lang in onzekerheid te laten?! Holy cow, in wat voor een samenleving leef ik.

Gast

#12

2011-11-03 19:18

Graag ondersteun ik deze petitie, want ik vind het walgelijk, zoals de politiek omgaat met mensen. Ik heb er geen probleem mee, dat ze proberen het 'vreemdelingenaantal' zo laag mogelijk te krijgen, maar daarbij horen wel een aantal normen in acht genomen te worden. Zoals men Mauro en zijn pleegouders behandelt, vind ik een misdaad tegen de menselijkheid! Mauro is geen vreemdeling. Hij heeft hier lang genoeg moeten wachten op een besluit, om een voorbeeld-Nederlander te worden.
Men is het er over eens, dat er veel eerder een beslissing genomen had moeten worden. Dat klopt. De fout ligt dus niet bij Mauro, maar bij de ambtenaren, die hun werk niet goed gedaan hebben.

Dat betekent maar een ding: Mauro kan niet gestraft worden door hem weg te sturen. De betreffende ambtenaren moeten gestraft worden voor het intense leed, dat zij deze mensen (en vele anderen) aangedaan hebben. De gevolgen zijn zo immens groot voor Mauro, terwijl hij prachtig Nederlands spreekt en prima ingeburgerd is. Ik vind het fantastisch, zo integer als ik hem zag in deze hopeloze situatie.
Voor allochtone voetballers kan in no-time geregeld worden, dat ze hier kunnen blijven... Als Nederland maar kan profiteren! Laten we alsjeblieft menselijk zijn! Waar 'Nederland' fouten in de procedure heeft gemaakt, mogen nooit kwetsbare mensen de dupe zijn!!!


Gast

#13

2011-11-09 15:30

Als een mens 20 jaar is of ouder wanneer hij immigreert in een zeer verschillende kultuur, dan is hij er ook al redelijk op aangepast indien hij terug zou moeten, zelfs na meer dan 20 jaar zolang hij nog niet echt oud is,maar als hij als kind immigreert wordt zijn innerlijke mens gevormd naar die kultuur en wordt hij werkelijk in wezen als de mensen van die kultuur en dus totaal anders dan iemand die als volwassene geimmigreert is,..nu,.ik ben maar gewoon met normaal verstand maar ik heb in dit leven mij voorgenomen met heel mijn hart om dit dan ook echt te gebruiken,..zouden de overheden die hierover moeten beslissen nu ook nog zoveel verstand als ik hebben of...(laten we het alstublieft hopen!!!!!) Eric uit Kalmthout

Gast

#14 als een kind.hier dus komt.en word op gevoet.ALS EEN NEDERLANDSEN.DAN HOORT HIJ HIER THUIS

2011-11-20 21:17

het is dus te gek voor worden.als klein jongen komt hij na hier.en nu is hij dus 18 jaar
en moet hij terug.na een land dat hij dus niet eens kent.hij is destijd op gevangen.door een nl.paar.
en dus ook op gevoet als een nederlander.nee ik vind dus dat hij hier thuis hoord.waarom gaan ze
toch in denhaag.niet achter die persoontjes aan.die hier niet thuis zijn.en ja sorry hoor.maar ik vind dus.als je hier wilt woon.dat jij je dan moet aan passen.ook wat het geloof betreft.nl is een vrij land.en ieder een is welkom.maar pas je aan.en dat heeft dit kind dus gedaan.HIJ IS EEN NEDERLANDSEN.JA TOCH?????

Gast

#15 Re:

2011-11-23 18:43

#1: -  

 Hij is meerderjarig...