Tafeltje Rond Moet Blijven Bestaan
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Waar iedereen zichzelf kan zijn !! Ne super uitbater !! Da ze is stoppen met hunne zeik ..... Vroeger sluiten ..... Aub tafeltje rond is tot tegenstelling andere kroege nog een plaats waar ge u kunt amuseren !!!!
Dat is zeker! Wat is dat toch allemaal ? Wonen wij hier in Noord Korea of zo ?
Re:
Groot gelijk nonkel , als ze is terug wa leven iin ons bestaan brengen !!!! I.p.v elke keer een stukje meer weg te nemen en nu kloten ze den Axel maar ook heel veel andere mensen ( Kiezers......) want wat moeten wij nu ????????!!!!!!Mor zover hebben ze ni negedacht denk ik !!!!!!! Grts Danny
En dat er geen rekening wordt gehouden met uitbaters hun leefloon .
Technisch werkloos voor zelfstandige dat bestaat niet !!!!,
Maar zijn wel diegene die het meeste moeten betalen in België om iets te willen verdienen .
Tafeltje rond bestaat al zolang het moet blijven..,denk dat ik er blij van word wat ze met ons stadhuis aanvangen???al die moderne verbouwingen, ons geschiedenis moet presies verdwijnen,echt mottig en onherkenbaar...,we moeten ons erfgoed beschermen en daar hoord tafeltje rond er ook bij..,
De Stad Antwerpen is een heksenjacht begonnen tegen de café's die succes hebben en die graag gezien zijn door mensen van Antwerpen en omstreken. Ook van buitenlanders, die nu Antwerpen niet meer bezoeken en liever in Gent plezier gaan maken. Het liefste zou men willen dat iedereen om 20:00 uur thuis zit voor zijn TV . Alles moet kapot in België. Dus heren zakkenvullers laat de gewone man van de straat nog een beetje plezier. Axel wat men ook beweerd, volgens ons doe jij het heel goed en als er buiten uw zaak iets gebeurd mag men dat zeker niet op U afrekenen en wel met de personen die de overlast veroorzaken. Het is hetzelfde met die verdomde werken in de stad, moeten wij dat dan allemaal normaal vinden. Wat een beleid wat een beleid. Een wereld van verandering, idd maar wel in de slechte richting.
Trouwe klanten
Wij zullen hoe dan ook altijd achter Tafeltje Rond Staan. !!!!
Boodschap is dat wij nu allemaal vroeger gaan komen.
Zo krijg je onze steun en nemen ze uwe boterham niet af!!!!

Menes
Mijn vader (71) ging er vroeger zelf naartoe in zijn gloriejaren, ikzelf (24) kom er graag op een late avond, tafeltje rond geeft mij altijd de echte antwaarpse sfeer.. laat het nachtleve in antwerpen aub ni verbrold worde, dankuuu
| This discussion has been closed. |