nee tegen AZC 's-Gravenpolder

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie nee tegen AZC 's-Gravenpolder.


Gast

#351 Re: WELKOM

2016-06-26 18:32

#21: - WELKOM 

 Wees is niet zo naïef  a.u.b

denk na !!! En dat zie je dat het alleen maar ellende geeft een azc 


Gast

#352

2016-06-27 07:18

Volgens de medewerker van het azc Terneuzen, welke bij de gesprekken met de burgemeester zat, komen in `s-Gravenpolder:

 

500 asielzoekers voor 10 jaar. 70% Daarvan is man. Een deel heeft net een status gekregen, een deel daarvan moet nog gescreend worden door de IND!!!!

Deze laatste groep kan dus sowieso doen en laten wat ze wil, want zijn totaal niet in beeld bij de IND en politie.

 

Na deze 10 jaar wordt het noodopvang.

 

Noodopvang= migranten die niet naar huis kunnen / willen. En daar dus maar zitten.

 

En dat heeft Gelok nu op ons bord gestort. Zelf woont hij in zijn riante woning in Heinkenszand. Waar hij de asielzoekers niet wil. En zeker geen 500.

 

 


Gast

#353

2016-06-27 10:22

En dit heeft niets met racisme te maken. Ik zou ook geen 350 Nederlandse alleenstaande mannen in mijn dorp willen hebben die al tijden zonder vrouw zijn


Gast

#354

2016-06-27 17:49

Omdat Goes er al in de 700 heeft en en er nog bij krijgt. Vlissingen er maar 300 wil. Middelburg ook 300. En dan 500 in s Gravenpolder. Niet in verhouding.
IN een straal van 6 km hebben we straks 1500 vluchtelingen.

Gast

#355 Re:

2016-06-28 18:23

#10: -  

 Christenen haten net zo goed moslims, jou reactie is ook niet zo niet zo liefhebbend voor je naaste. 


Gast

#356 Re:

2016-06-29 19:49

#354: -  

 Vergeet Kapelle niet 


Gast

#357

2016-06-30 15:17

Goede samenvatting op youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=wJkFQohIKNI


Gast

#358

2016-07-01 17:10

Er is woonruimte over in Nederland is niet nodig in s- gravenpolder

Gast

#359

2016-07-02 10:28

Ik ben geboren in Goes, getogen in 's-Gravenpolder. Ik woon en werk in Belgie maar kom (na tien jaar nog heel graag) bijna wekelijks in Zeeland. Ik ben ervan overtuigd dat het implementeren van een grote groep mensen uit andere landen culturen en met andere gewoontes onze dorpen zullen veranderen. Het fijne en veilige karakter van een Zuid-Bevelands dorp zoals we dat kennen zal gedaan zijn.
Buurvrouw van azc

#360

2016-07-04 18:55

Waar blijven nu al die tegenstanders???? Slaapt heel sgravenpolder nu??? Help dan toch!!!!


Gast

#361

2016-07-04 19:22

#360: Buurvrouw 

Zou beter zijn als het meer en eerder bekend zou zijn


Gast

#362 pzc

2016-07-04 20:24

Mensen, bedankt voor jullie opkomst.

We hebben weer een signaal kunnen afgeven, we gaan Door met ze allen. 

Wat denken jullie? Zullen we de muis ook eens niet aan de Slang voeren?


Gast

#363

2016-07-06 16:09

Het dorp is veel te klein voor zo een groot aantal asielzoekers. Zeker als het allemaal mannen zijn zoals in de Zeelandhallen.
In Goes zijn er al 2 opvangcentra voor asielzoekers dan heb je in een straal van 5 km 1500 asielzoekers. Komt daar straks Kapelle nog bij, dan worden we onder de voet gelopen door asielzoekers met een andere cultuur en een andere geloofsovertuiging. En wie zegt dat daar geen geradicaliseerde tussen zitten ?!?!?
Niet te controleren op zo een aantal.
DUS NEE TEGEN AZC
Dries

#364

2016-07-09 22:43

Complete waanzin gezien de berichten in de media dat er duizenden ongebruikte bedden/opvangplaatsen zijn. Dit is niet meer dan het pogen binnen te halen van een bijverdienste voor de Gemeente over de ruggen van de bewoners. Trakteer de verantwoordelijken op een portie mosselen die laatst ook in het nieuws waren.


Gast

#365

2016-07-10 07:11

Ik wil nergens meer een azc, gelukzoekers uitwijzen en criminele buitenlanders uitzetten!!!

Gast

#366

2016-07-10 09:24

Omdat we het dorpse karakter willen behouden en een ruime verdubbeling van het aantal inwoners absurd vinden. Nog even los van het feit dat de communicatie vanuit de gemeente ronduit weerzinwekkend slecht is. Mochten ze dit toch doorzetten dat kunnen ze fluiten naar de woz belasting. Misschien worden ze dan wakker op het gemeentehuis
D

#367 Re: Re:

2016-07-11 14:31

#306: Ritz - Re:  

 En jij sluit je ogen voor de dingen die er wel degelijk gebeuren. Nederland en Sgravenpolder en omstreken hebben al genoeg criminaliteit dus hoeven we er niet nog meer

missbrasil

#368

2016-07-11 19:24

2017 PVV!!!


Gast

#369 Re: Re:

2016-07-11 19:54

#145: - Re:  

 De islam hoort niet thuis in het vrije westen. Laat die primitievelingen toch in een zandbak der achterlijkheid.


Gast

#370 Re:

2016-07-13 22:24

#301: -  

 Heel verstandige praat.

Leve 's-Gravenpolder
Gast

#371

2016-07-16 16:48

Een jaar geleden ben ik in 's Gravenpolder komen wonen. Bijzonder voor mij om te ervaren dat ik zonder schroom over straat en de dijk kan lopen. Mijn partner die hier al meer dan 30 jaar woont heeft mij moeten leren dat ik naar de winkel kan en de achterdeur open kan laten. Of dat ik niet op mijn hoede hoef te zijn als ik alleen thuis ben en in de tuin bezig ben. Het heeft even geduurd voor ik me daar veilig bij voelde en begreep dat dit echt zo WAS letterlijk en figuurlijk, want sinds de aankondiging dat er een AZC komt is mijn rust weg. Vreselijk om dit weer te moeten er varen. Ik heb geen behoefte aan een cultuur die de beschaafdheid dan wel het woord nee van mijn/ons vrouwzijn niet dulden. Ik heb het recht om niet op mijn hoede te hoeven zijn in 's-Gravenpolder. Ik heb enkele opmerkingen gelezen en daarin ben ik ook getallen tegen gekomen van andere landen die nu te kampen hebben acz-ers die niet eens een oneerbaar voorstel doen maar letterlijk de actie uitvoeren, vreselijk. Ik doneer geld waar ik kan. Ik geef hulp aan mijn buren, vrienden en familie. Maar mij is niet gevraagd om de euro, mij is niet gevraagd de grens open te stellen en mij is niet gevraagd wilt u hier een AZC... Ik wilde geen euro, de grens behoort dicht te zijn en ik wil GEEN AZC in 's Gravenpolder. Ik huiver hiervan en veel meer dan ik huiver hiervan. Ik leef niet graag in de belangstelling anders zou ik hier wel een stukje biografie neerzetten waaruit blijkt dat een AZC geen goed zal doen aan 's Gravenpolder. Laat deze gemeente de gemeente zijn die ik heb mogen leren kennen en aanvaarden in korte tijd! Zeg NEE tegen AZC 's Gravenpolder. Overigens wil ik wel schrijven hoe prettig ik in korte tijd 's Gravenpolder ervaar en dat zonder AZC. Tevens is het voor mij een positieve ervaring om kinderen op straat te zien spelen. Laat dit beeld zo blijven. Overigens waardeer ik 's Gravenpolder ook om het feit dat de zondag een rustdag is, geen winkel open of een timmerende buurman, zoals mijn opvoeding mij meegegeven heeft, fantastich om dit weer te mogen ervaren. Ik geniet zelfs van de keurig aangekleede mensen die op zondag voorbij lopen. Dat is waar 's Gravenpolder ook voor staat. En meer... kijk toch om je heen en laat dit zoals het is. Spijt komt achteraf en dat bekoopt degene die kwetsbaar staan, degene die deze beslissing doorzet heeft er niets mee van doen met achteraf gezien was dit geen wijs besluit. Een AZC in 's Gravenpolder is geen wijs besluit!


Gast

#372

2016-08-04 07:57

vind het gewoon niet kunnen

Gast

#373

2016-08-04 17:33

Volksverraad van de hoogste orde is dit!

Gast

#374

2016-08-05 07:36

Volksverraad van de hoogte orde

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-08-12 10:58