nee tegen AZC 's-Gravenpolder

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie nee tegen AZC 's-Gravenpolder.


Gast

#251

2016-06-19 04:53

ons leven en cultuur is in gevaar,het moet gestopt worden.

Gast

#252

2016-06-19 08:13

Ik zeg nee!

Gast

#253

2016-06-19 09:18

De narigheid die Nederland binnenhaalt is op termijn niet meer te overzien, de normen en waarden van de meeste mannelijke verrijkers zijn nihil tov de meeste Nederlanders. En dan in deze hoeveelheid welke anderhalf keer het huidige bewoners aantal betreft, zal absoluut niet goed gaan! Het midden oosten binnen halen is gelijk aan een kind van 10 laten vechten met een zwaargewicht bokser; ook gedoemd te mislukken!

Gast

#254

2016-06-19 10:21

buitenproportioneel. christenen met moslims samen zetten? 5 km verder zit al een groot AZC. Leven we binnen de gemeente Borsele in een dicatatuur?? Dhr. Gelok duldt geen tegenspraak




.

Gast

#255

2016-06-19 11:17

Dit is te gek voor woorden! We worden vluchteling in eigen land.
Bart uit 's-Gravenpolder

#256

2016-06-19 11:38

Omdat duidelijk is geworden dat de christelijke identiteit van 's-Gravenpolder niets waard is, kan de deur voor asielzoekers wijd worden opengezet. Want aan christenen die vreemdelingen niet liefhebben als henzelf hoeft ook verder niets gevraagd te worden. Jezus vertelt ook over vreemdeling zijn. Het goede dat je voor je naaste doet, ziet Jezus alsof het voor hemzelf gedaan is. Hij moest zelf immers al als baby naar Egypte vluchten! (Lev. 19:33-34)
Nederlanders in het algemeen, en inwoners van 's-Gravenpolder in het bijzonder, moeten beseffen dat zij geen exclusief recht hebben op de plek waar zij wonen. Door allerlei omstandigheden en ontwikkelingen in de wereld zijn hun voorouders hier ook maar "per toeval" terechtgekomen. Het voortschrijden der tijd brengt nu eenmaal verandering met zich mee. Als je hier geen deel uit van wilt maken, kun je zelf vertrekken!


Gast

#257 Re: Re: Re: Re:

2016-06-19 13:52

#242: - Re: Re: Re:  

 Heb  geprobeerd op die site maar zie geen link waar ik me op kan geven.


Gast

#258

2016-06-19 14:25

Omdat er al veel te veel zogenaamde gelukzoekers worden opgevangen en in zo.n klein dorp is helemaal gekkenwerk

Gast

#259 Re: helemaal mee eens

2016-06-19 14:27

Niels

#260 Re:

2016-06-19 15:20

#256: Bart uit 's-Gravenpolder -  

 Stop maar weer met dat gedateerde sprookjesboek van je. 

Bart uit 's-Gravenpolder
Gast

#261 Re: Re:

2016-06-19 15:32

#260: Niels - Re:  Stop maar weer met dat gedateerde sprookjesboek van je. 

Kennen wij elkaar? Heb ik ooit eerder met je over boeken gesproken? Het zou jou - en vele anderen - sieren inhoudelijk te reageren. En als jij bijbelse gronden te gedateerd vindt, kon je alsnog uitdrukking geven aan het tweede deel van mijn betoog. Want dat doe je ook niet.


Gast

#262 Re:

2016-06-19 16:22

#256: Bart uit 's-Gravenpolder -  

Als eerste even een voorbeeld.

Ga dit eens vertellen in Oost-oekraine en Rusland. Als je gedwongen wordt te luisteren naar linkse fascisten uit Kiev met achterban EU (Brussel) die alles voor je bepalen terwijl je van oudsher etnisch rus bent. Waarbij zelfs oekraine in het verleden bij de sovjetunie hoorde. Ik vind het niet vreemd dat er sepetaristen ontstaan die hun identiteit willen verdedigen. Daar hebben ze recht op.

Even terug naar Nederland.

Ik ben geen racist en heb niets tegen buitenlanders.

Een eigen identiteit met een community waar je je veilig en lekker bij voelt is wel degelijk een exclusief recht. Iemand die in een bestuurlijke functie van buitenaf cultuur, identiteit en veiligheid kapot wil maken zijn in mijn ogen fascisten, linkse elitaire politici die voor geld de regels doordrukken wat uit Brussel wordt opgedragen. Ieder mens heeft dezelfde rechten. Als degene die wil immigreren zich aanpast aan de nederlandse normen en waarden is er geen probleem. Dat gaat over het algemeen goed. Of je nu praat over japanners, chinezen, antillianen, marokanen, surinamers, molukkers etc..... Allemaal prima. 

Maar nu komt het. 

Dan hebben we het geloof en de cultuur. Het westen is vooral christelijk georienteerd. Het oosten is voor het merendeel islamitisch. Daar in Brussel denken ze dat het juist is om alle culturen, identiteiten en geloofsovertuigingen te mixen. Ze eisen dat je werelds gaat denken. Een wereld van vrede en gelijkheid en geen oorlog. Het meest ideale scenario dus. Maar als iedereen vanuit Afrika, Irak, Syrie, Afghanistan hier naar toekomt zullen we meer moskeeen in de Nederlandse dorpen en steden moeten bouwen. Want deze mensen hebben ook rechten. Toch gaat het op dit punt mis want deze mensen zitten liever bij elkaar in een gemeenschap met hetzelfde kleurtje. Die mensen hebben over het algemeen een taalachterstand en komen slecht aan het werk. Dus je krijgt islamitische wijken waar problemen ontstaan. Je ziet dat het in Belgie en Frankrijk een groot probleem aan het worden is. Er ontstaan radicalen die niet praten maar dingen doen waarvan iedereen pijn en verdriet gaat krijgen. Deze sjiitisch-soenitsche mentaliteit uit het oosten is iets anders dan de christelijke mentaliteit die in de westerse cultuur is ingeburgerd. Hier zijn in Nederland de meningen tot op het bot over verdeeld. Deze mensen willen niets anders dan een eigen staat met een eigen leefwijze, cultuur en geloofsbeleving. Het liefst willen ze heel Europa zo hebben. Door deze blindheid van de EU ontstaan er rechtsradicalen en populisten die groot gevaar zien in deze ontwikkeling.

Dit moet ook allemaal betaald worden door de Nederlandse werkende middenstand. Als er grote werkloosheid ontstaat komt er armoede en kan het allemaal niet meer betaalt worden. De gevolgen in de maatschappij zijn nu al zichtbaar. Er ontstaat een individualistische gefragmenteerde maatschappij waar iedereen zijn hachje probeert te redden. Zakkenvullen waar nog wat te halen valt. Goed voor de EU. Zo kan er immers geen machtsblok ontstaan tegen de EU. Zo wordt iedereen keurig gedwongen te luisteren naar Brussel. De elite komt wel aan geld in slechte tijden en de armen krijgen wat geld.

De regering wil bezuinigen op defensie, politie en veiligheidsdiensten want er is immers geen probleem met veiligheid en er is geen oorlog. Als dit zo doorgaat voorspel ik dat over misschien 10 tot 25 jaar het zwaard van de Islam over het Europees continent gaat heersen. Nu zijn deze mensen allemaal nog vriendelijk totdat ze aan de macht komen. Dan zullen die linkse bewegingen vast die rechtse radicalen de schuld geven dat onze kinderen niet meer veilig in Europa kunnen wonen. Als je eenmaal op dat punt bent maakt het niet meer uit of je nou linksdenkend of rechtsdenkend bent. Dan heb je maar te luisteren zonder een stem uit te brengen.

azijnpisser

#263 Re: Re:

2016-06-19 16:32

#262: - Re:    

helemaal mee eens

 


Gast

#264

2016-06-19 16:41

Het is al zo vol in Nederland. Laat die paar mooie en rustieke plekjes met rust.
Bart uit 's-Gravenpolder

#265

2016-06-19 16:57

@262 Hartelijk dank voor deze lezenswaardige zienswijze die de veelal domme en weinig- tot nietszeggende reacties op dit forum tot nu toe, alleszins overstijgt.

Jouw vergelijking met de toestand in Oost-Oekraïne lijdt echter aan een gebrek aan historisch besef. Onder Stalin is vanaf de jaren 20 van de vorige eeuw een "russificatie-politiek" gevoerd, die inhield zoveel mogelijk etnische Russen zich te laten vestigen in de gebieden om Rusland heen. Zo kon het Kremlin zich makkelijker laten gelden in alle sovjet-staten. Dus die arme etnische Russen in Oekraïne is destijds bevolen zich daar te vestigen, en dat is iets heel anders als de wijk nemen uit angst voor oorlog of erger!

Ik zal me bezinnen op de (mijn) vraag of het verder nog zinvol is te reageren. Je betoog is immers helder. Het speelt de overwegend onnadenkende tegenstanders echter wel erg gemakkelijk in de kaart. En dat is jammer. Want ook al is het beoogde aantal voor 's-Gravenpolder misschien nogal groot, vrees ik dat de meeste reflectanten zelfs één "buutendieker" al met de nek zullen aankijken, waardoor er bij voorbaat een slechte sfeer heerst voor hen die onze hulp wel echt nodig hebben. In plaats van elkaar te bevestigen in mogelijke gevaren, is het beter een draagvlak voor vluchtelingenopvang te bespreken waarin (inderdaad!) niet iedereen zijn stem mag laten horen. De reacties op dit forum, alsook de rellen in sommige gemeenten, bevestigen dat de meesten daar niet toe in staat zijn.

PS Ik zie dat, terwijl ik dit schreef, mijn vermoedens al zijn bewaarheid. Wat de boer niet kent vreet ie niet.


Gast

#266 Re:

2016-06-19 17:24

#256: Bart uit 's-Gravenpolder -  

 Doe je oogkleppen af en leef in de realiteit.


Gast

#267 Re:

2016-06-19 17:40

#251: -  

 Idiote praat. Zijn alle mensen die in de buurt van een AZC wonen nu dood? Hebben zij nu geen cultuur meer?

Stop dan toch ook met die haatzaaierij!

Niels

#268 Re: Re: Re:

2016-06-19 17:43

#261: Bart uit 's-Gravenpolder - Re: Re:  

 Als je een betoog baseert op een gedateerd sprookjesboek ga ik sowieso al niet inhoudelijk op je reageren. Misschien moet je eens die zwarte oogkleppen van je af doen en dan normaal met mensen een een gesprek aangaan. 


Gast

#269

2016-06-19 19:13

Om te protesteren tegen de perfiditeit van het locale bestuur die de belangen van de burgers verkwanselt om politiek opportuun belang. Zij slachtofferen de burger en de ja-knikkers van de gemeenteraad tekenen bij het kruisje.

Gast

#270 Re: Waarom 's-Gravenpolder????

2016-06-19 19:36

#76: - Waarom 's-Gravenpolder???? 

 NIMBY-effect. B&W hebben geen zin in deze mensen in hun achtertuin. Gemakkelijke oplossing: stuur ze naar 's-Gravenpolder, die slikken dat wel.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-06-19 20:00


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-06-19 20:03



Gast

#273 Re: Re: Re: Re: Re: Re: WELKOM

2016-06-19 22:44

#211: - Re: Re: Re: Re: Re: WELKOM 

 Kan iemand mij vertellen hoe laat die bijeenkomst is want op de site van de gemeente is helemaal niks te vinden.

Een hele achterbakse zet van de gemeente om het zo te verbergen.

 


Gast

#274 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WELKOM

2016-06-20 04:57

#273: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: WELKOM 

 Zie opmerkingen 211 en 213 dan kom je er vast, er is geen opgaveformulier, maar je moet jezelf aanmelden via de mail en bel anders naar het gemeentehuis op, hopen dat die je meer willen vertellen!


Gast

#275 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WELKOM

2016-06-20 06:35

#273: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: WELKOM 

 morgen avond om half 8 verzamelen voor dorpshuis voor vreedzaam en waardig protest