nee tegen AZC 's-Gravenpolder

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie nee tegen AZC 's-Gravenpolder.


Gast

#226 Re: Re:

2016-06-18 11:50

#157: - Re:  

 Ja inderdaad wij kunnen alles weer betalen 

het zou eens andersom zijn........ nou dan werden we ook gewoon weer terug gestuurd 


Gast

#227

2016-06-18 11:50

betrapt-e-u-wil-60-miljoen-migranten-naar-europa-halen-voor-2050

Legale migratie

11. is van mening dat legale migratie nog steeds noodzakelijk is om te voorzien in de behoeften van Europa op het gebied van demografie, de arbeidsmarkt en de benodigde vaardigheden en door de gevolgen van demografische krimp en vergrijzing voor de economie; zij levert tevens een bijdrage aan de ontwikkeling van derde landen, door de uitwisseling van kennis en know how en door middel van betalingen door migranten; roept op tot de tenuitvoerlegging van veilige systemen om deze overschrijvingen naar derde landen te vereenvoudigen;

12. is van mening dat reguliere migratie het alternatief moet vormen voor niet-reguliere immigratie, aangezien het een legale, veilige en georganiseerde toegangsweg tot de Europese Unie vormt;

13. roept in herinnering dat er rond 2050 volgens de prognoses van de Commissie naar schatting 60 miljoen migrerende werknemers nodig zijn, hetgeen de noodzaak met zich meebrengt om migratie langs legale weg mogelijk te maken;

(bron: nujij.nl/algemeen/betrapt!-eu-wil-60-miljoen-migranten-naar-europa.36321003.lynkx)


Gast

#228

2016-06-18 12:02

Een azc met 300/500 personen is teveel voor 's Gravenpolder. Het is niet in verhouding. Mijn kids zitten hier op school.
Bart uit 's-Gravenpolder

#229 Tijd voor een muzikaal intermezzo!

2016-06-18 12:59


Gast

#230 Re:

2016-06-18 13:02

#206: buurman van azc polderweg -  

 Als die berekening van ongeveer 100 asielzoekers verplicht op te nemen klopt,wat ben ik dan diep teleurgesteld in de gemeenteraad .Ik heb altijd gedacht dat de gemeenteraad het beste voor hun inwoners zocht ,maar ze willen zelfs nog meer asielzoekers opnemen dan ze verplicht zijn zelfs als de overgrote meerderheid van de bevolking daar van schrikt en het niet wil     Een oproep aan de politieke partijen die achter dit wanbeleid staan Als er weer gemeenteraadsverkiezingen zijn zet dan in jullie programma's Dat je grraag veel asielzoekers op wil nemen zelfs meer dan we verplicht zijn ,en ook al is de overgrote meerderheid er niet mee eens ,en dat je  graag gelukkige asielzoekers ziet ,ook al gaat dat ten koste van het welzijn van onze eigen inwoners ,dat moet u als u eerlijk bent er in zetten


Gast

#231

2016-06-18 14:30

Belachelijk stelletje sukkels

Gast

#232

2016-06-18 15:37

Ze blijven het gewoon doen die politici. Negeren van de bevolking is voor hen heel normaal. Hoe durven zij zich nog volksvertegenwoordigers te noemen?
Carla

#234 Re: sgp; nee!

2016-06-18 17:08

#176: natte neus - sgp; nee! 

 Tip : verhuis naar Heinkenszand . Als ik het zo lees zou je voor dat alles toch allang vertrokken zijn ? 


Gast

#235

2016-06-18 17:40

Opvang in de regio! Geen voornamelijk jonge mannen uit een ons vijandige cultuur in dit land. De integratie is bij voorbaat gedoemd te mislukken. Werk is er niet.

Gast

#236

2016-06-18 18:50

genoeg is genoeg er zijn er al veelste veel in nederland en de eu

Gast

#237

2016-06-18 19:07

Ik heb getekend omdat ik tegen algemene asiel beleid bent.
Omdat er van heel deze poe haa niets klopt.

Gast

#238

2016-06-18 20:17

De petitie heb ik ondertekend omdat ik me zorgen maak om het aantal mensen wat hier zo lang komt wonen. Er komt een heel dorp in onze " achtertuin" waarop onze polder niet is berekend. Zoveel mensen met een andere cultuur is vragen om problemen. Tevens bevreemd het mij zeer dat wij als inwoners van de gemeente borsele dit soort zaken vanuit de media moeten vernemen. Volgens onze burgemeester is de pap al gestort want de raad heeft al besloten!! Een vorm van minachting voor de bewonders!!!

Gast

#239 Re:

2016-06-18 21:19

#61: -  

 En zeker niet buiten de bebouwde kom  !!

Een dorp erbij dat kan toch niet 

dat is wachten op problemen 


Gast

#240 Re: Re:

2016-06-18 21:25

#230: - Re:  

 ik heb het van rtl nieuws

Het is een initiatief van de burgemeesters zelf

Lijkt me een goed idee 

Zeeuw

#241 onacceptabel

2016-06-18 21:27

Als je dit leest in de Pzc over de verhoudingen in Duidsland, eigenlijk moet de burgemeester en kornuiten dit lezen maar die zitten in hun strandhuis op Walcheren dan weet je wat onze toekomst wordt.

verharding van de onderlinge verhoudingen, een dorp in de polder met 300 tot 500 asielzoekers maar ook nog een veelvoud aan verzorgend en ondersteunend personeel. De bejaardenhuizen zouden er jaloers op worden.

nee een catastrofe voor de regio en de omwonenden.

totaal onacceptabel maar als we de baricade niet op gaan gaat het gewoon door.

 


Gast

#242 Re: Re: Re:

2016-06-18 21:49

#226: - Re: Re:  

  BELANGRIJK BERICHT VOOR DE INWONERS VAN ’S-GRAVENPOLDER.

U moet zich opgeven via azc@borsele.nl . Elke inwoner van 's-Gravenpolder is welkom na opgave.

Datum van de bijeenkomst : dinsdag 21 juni a.s. en er zijn 4 sessies gepland vanaf 16.00 uur. 


Gast

#243 Re:

2016-06-18 21:50

#227: -  

  BELANGRIJK BERICHT VOOR DE INWONERS VAN ’S-GRAVENPOLDER.

U moet zich opgeven via azc@borsele.nl . Elke inwoner van 's-Gravenpolder is welkom na opgave.

Datum van de bijeenkomst : dinsdag 21 juni a.s. en er zijn 4 sessies gepland vanaf 16.00 uur. 


Gast

#244 Re:

2016-06-18 21:51

#228: -  

  BELANGRIJK BERICHT VOOR DE INWONERS VAN ’S-GRAVENPOLDER.

U moet zich opgeven via azc@borsele.nl . Elke inwoner van 's-Gravenpolder is welkom na opgave.

Datum van de bijeenkomst : dinsdag 21 juni a.s. en er zijn 4 sessies gepland vanaf 16.00 uur. 

19:30 verzamelen


Gast

#245 Re:

2016-06-18 21:52

#235: -  

  BELANGRIJK BERICHT VOOR DE INWONERS VAN ’S-GRAVENPOLDER.

U moet zich opgeven via azc@borsele.nl . Elke inwoner van 's-Gravenpolder is welkom na opgave.

Datum van de bijeenkomst : dinsdag 21 juni a.s. en er zijn 4 sessies gepland vanaf 16.00 uur. 

19:30 verzamelen!!!!!!!!!!!!!


Gast

#246 Re:

2016-06-18 21:54

#238: -  

 De burgemeester houdt ons dom!!! Zie site dorpsraad.

Tot dinsdag!!!KOM!!


Gast

#247

2016-06-18 21:55

De burgemeester houdt ons bewust dom.

Kijk op de site van de dorpsraad!!!!!!

Geef je op voor dinsdagavond.INSPRAAK MOGELIJK!!!!!!!!!!!!!


Gast

#248

2016-06-18 21:58

Dinsdag betaat de mogelijkheid om de burgemeester te spreken

Zie site dorpsraad.

Bewust heeft Gelok dit niet gepubliceerd. Bewust heeft hij afgelopen vrijdag het termijn van opgave gesloten.

De . . . !

 

Bel maandag naar de gemeente en geef je op voor de ronde tafelgesprekken!!!!

 


Gast

#249

2016-06-18 22:04

 

AD.NL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Halverwege het gesprek zegt Tania Kambouri (32): ,,Weet je dat sommige Duitse rechters milde vonnissen uitspreken omdat ze bang zijn? Ze worden bedreigd door etnische clans, Libanezen vaak, waarvan de leden zelfs in de rechtszaal agressief zijn en intimideren. En niemand grijpt in. Uit angst.''

Het is om moedeloos van te worden, bekent de politieagente uit Bochum. ,,De burgers beseffen dat de staat het geweldsmonopolie dreigt te verliezen. Duitsers schaffen steeds vaker wapens aan, pepperspray of een handwapen, omdat ze denken dat wij hen niet meer kunnen beschermen.''

We zitten in een café in een stadje ergens in het Ruhrgebied, dat oude industriegebied waar ooit gastarbeiders neerstreken, zoals Tania's Griekse ouders, en mengden met autochtonen. Recent kwamen daar veel nieuwkomers bij, uit Oost-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Veel moslims.

Het is een explosieve mix, zegt de agente: ,,Ik vrees voor een serieuze toename van de onveiligheid. In de oude wijken trekken de 'normale' mensen weg. Buitenlanders nemen er de straten over: mensen die de taal niet spreken, die zich crimineel gedragen, die geen enkele moeite doen om te integreren. Voor hen zijn wij 'kuffars', ongelovigen, van wie je je verre houdt. Er ontstaan no-goareas. Ik durf daar 's avonds niet meer alleen te komen.''

Onverbloemd
Met dergelijke, onverbloemde analyses werd Tania Kambouri tot haar eigen verbazing een mediaster. De Kommissarin met het donkere haar en de donkere ogen schreef in 2013 een brandbrief over haar ervaringen op straat met gewelddadige jonge moslimmannen. Die hebben geen enkel respect voor de politie, constateerde Kambouri: ze verachten de Duitsers en de Duitse samenleving.

Agenten worden door hen uitgescholden, uitgedaagd, bespuugd en zelfs in elkaar geslagen. En als we ingrijpen krijgen we te horen dat we 'racisten' zijn, schreef Kambouri. ,,Dan klinkt het oude nazi-liedje.''

Kambouri, die Griekse wortels heeft, had er genoeg van. Ze wilde dat Duitse burgers de waarheid zouden horen. Haar Wutbrief, een combinatie van aanklacht en hulproep, sloeg in als een bom. Van haar boek Deutschland im Blaulicht, dat ze schreef op uitnodiging van haar uitgeverij en dat eind deze maand in het Nederlands verschijnt, werden inmiddels meer dan 150.000 exemplaren verkocht.

Genoeg
Honderden brieven en e-mails krijgt ze, van mensen die net als zij genoeg hebben van de 'politiek-correcte politici en media' en die willen dat er iets verandert. ,,Er zat zelfs een vrouw van boven de 90 tussen en ook allochtonen, want die hebben net zo goed last van die criminaliteit. Maar helaas verandert er niets'', zegt Kambouri.

,,Sterker, het is nog veel erger geworden sinds de vluchtelingencrisis. Er zijn honderdduizenden immigranten ondergedoken. Niet vrouwen en kinderen, zoals de media willen doen geloven, maar tot wel 90 procent mannen, is mij door collega's gezegd. Hoe denk je dat die aan geld komen? Ik merk het op straat: diefstallen, autoinbraken, zakkenrollen, beledigen, geweld, al die delicten nemen toe. Maar onze politici zijn liever blind.''

Gevolg: boze kiezers lopen over naar de anti-islam partij Alternative für Deutschland (AfD), ook politieagenten. ,,Dat vind ik gevaarlijk, want wat betekent de opkomst van populistisch-rechts voor allochtonen zoals ik en voor mijn Turkse vrienden?''

Frustraties
Ze schildert de dagelijkse frustraties. ,,In Essen wordt bij een routinecontrole een Libanese crimineel aangehouden. Binnen de kortste keren worden er dertig, veertig clanleden opgetrommeld en dreigt escalatie.''Als zij een buitenlander zonder vaste woon- en verbijfplaats en zonder geld op zak betrapt bij een inbraak, dan laat ze hem lopen, vertelt Tania.

,,Hij kan de boete zogenaamd niet betalen en het Openbaar Ministerie heeft het te druk om zijn achtergronden te checken. Zo'n crimineel lacht ons recht in ons gezicht uit en pleegt een uur later weer een inbraak. Hoe leg ik dat uit aan een Duitser, die wordt vastgezet omdat hij een verkeersboete niet heeft betaald?"

 

 

EN DENK JIJ, DAT HET IN NLD ANDERS IS?


Gast

#250

2016-06-19 04:34

Ik ben tegen zulke grote azc's in elk klein dorp.