nee tegen AZC 's-Gravenpolder

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie nee tegen AZC 's-Gravenpolder.

natte neus

#176 sgp; nee!

2016-06-17 16:03

Bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen stem ik niet meer op de SGP. Als deze partij in de vorm van Kees Westrate zo zijn achterban in gevaar brengt, is deze partij geen knip voor de neus waard!! Absurde hoeveelheid islamitische rondreizende immigranten op zo`n dorp uitstorten. En zelf veilig en wel in Nieuwdorp wonen. De burgmeester lacht in zijn vuistje vanuit Heinkenszand.

Heinkenszand heeft alles: goede busverbindingen, vlakbij Goes, veel winkels, zwembad, brandweer en politie in het dorp, gemeentehuis, en een gemengde bevolking. Geen refo dorp. Kan het idealer zijn???? En alle grond is te huur. Dan bleek wel, omdat de gemeente eerst grond voor 10 jaar wilde gaan huren....

Maar nee, we doen het in zo`n refo dorp. Daar protesteren ze niet zo hard.

Dorp `s-Gravenpolder krijgt er 500. Evenveel als in de stad Terneuzen.

Gast

2016-06-17 16:18

't is van de zotte !!!!

Gast

2016-06-17 16:20

Beter is in H'zand.

Anonymous

#179 Re: Re:

2016-06-17 16:29

#144: t h - Re:  

Dus, vluchtelingen zijn volgens u welkom als ze dezelfde vijandige cultuur hebben als u, maar niet vijandig zijn.

De aanslagplegers in Brussel waren Belg van geboorte.

Liegen doet u thuis maar.

kat en muis

#180 2e locatie afgekeurd door coa?????

2016-06-17 16:37

Houd mijn hart vast voor de volgende optie. Iedereen met een stuk land in de buurt van zijn huis is kanshebber...

Zeeland en de gemeente Borsele zijn groter dan alleen dit dorp.

Gast

2016-06-17 16:39

Een asielzoekerscentrum zoals gepland is desastreus voor de omgeving. Het zal een zeer negatieve invloed hebben op onze manier van leven en onze waarden. Bekend is dat onze waarden totaal anders zijn dan van de asielzoekers. Qua locatie is het ook zeer ongewenst dat daar veel mensen zullen wonen, naast het toeristische spoorlijntje van de stoomtrein!
Iedereen kan bedenken dat veel mensen daar zullen gaan wandelen. Verlies van privacy voor mensen die daar wonen en gevaarlijke situaties als gevolg!
Zelf heb ik in de krant moeten lezen van deze plannen terwijl ik 600 mtr van geplande locatie woon!. De plannen zoals nu gepresenteerd mogen niet doorgaan! Het is wachten op problemen als dit er wel wordt doorgedrukt door de gemeente.

Gast

#182 Re: Re: Re:

2016-06-17 16:41

#179: - Re: Re:  

anonymous: aanslagplegers in Brussel waren Belg van geboorte. Met een islamitische naam. Ze heten geen Suske en Wiske. Halve waarheden zijn ook leugens

Henk

2016-06-17 17:07

Al die Refo's(in het bijzonder de SGP'ers..) vinden het natuurlijk helemaal fantastisch dat die gelukszoekers in het dorp komen ze zouden het liefst half Afrika naar binnen willen halen. Gelukkig en tevens ook hypocriet zijn er nu ook refo's die het nu ook niks vinden omdat het zo dichtbij komt "nee doe dan maar in Heinkenszand".....

Gewoon nergens een AZC !!!!!!!!

Verder wil ik nog even zeggen dat verschillende Zeeuwse dorpen, gemeenten helemaal kapot gaan door de vele refo's die er wonen je mag wel spreken van een refo kalifaat want het is deze (vaak) grote minderheid die er de dienst uitmaakt. 

Gast

2016-06-17 17:16

Nederland zit al vol genoeg met tuig!
Oemoemenoe

#185 Re:

2016-06-17 17:30

#183: Henk -  

Zeg Henk, dit is misselijk he. Waar ben je nu eigenlijk op uit? Woon in een dorp met overwegend katholieken, van dat geloof is ook wel wat van te zeggen dunkt me. 

Maar het probleem zit em nu in de moslims die zich bijna nooit aanpassen aan andere cultuur,taal etc. Ze zijn altijd in groepen bij elkaar, als je ongelovig(dus niet moslim) bent (dus refo,hindoe of wat ook,das voor hun 1pot nat) moet je volgens hun dood en noemen ze je hond. Ze zijn een bedreiging voor ons land,voor Europa. Zit nu iedereen met zn oogkleppen op , "onze leiders"???!! Verkrachtingen,criminaliteit nemen hand over hand toe kijk maar naar de landen /steden waar er honderden alleenstaande "geile" moslimmannen opgehoopt worden in tenten. Zie het nu eens in, dat je zelf 10jaar in een tent op een weiland moet rondhangen. Sommige zijn getraumatiseerd/gefrustreerd door ervaringen in hun land. En dan nog de IS strijders ertussen die echt wel eens met een kalasnikov hebben lopen zwaaien daar we moeten zeker als burgers in actie komen! Dit kan niet! Help liever de gezinnen van de voedselbank, er zijn nog zoveel hulpelozen in eigen land! Een dakloze zou jaloers zijn op wat een asielzoeker ineens krijgt!! ZuidBeveland wordt wakker!!!!

Gast

2016-06-17 17:38

Wij horen hier veel te laat van, daarbij vindt ik de vrijheid die ze hebben om te lopen niet kunnen als je ziet dat ze zonder goeie inburgering over snelwegen lopen, en mensen hun cultuur af dwingen, ik zeg nee dank u! Laat ons alsjeblieft een rustig dorp behouden. Zet desnoods die mensen met een kamp afgelegen, maar als dit zo gaat dan hebben we veel ongelukken, en in ergste geval veel inbraak.

Persoonlijk moet ik bekennen dat ik geen AZC nog steeds het beste vindt.

Henk

#187 Re: Re:

2016-06-17 17:39

#185: Oemoemenoe - Re:  

Een gedeelte van wat je zegt geldt zeker ook voor refo's behalve dan natuurlijk dat ze je nog niet dood willen hebben. Ik vind dat Zuud Beveland ook eens wakker moet worden wat betreft de refo's!! 

Gast

2016-06-17 17:49

Nee dank u!

Gast

2016-06-17 17:51

Nope! Nope! Nope!

Barry

#190 Re: Re: Re:

2016-06-17 17:54

#179: - Re: Re:  

Hoe naïef kan je wezen, kijk naar hun uiterlijk en naar hun naam. Dan hoef je niet te raden welk geloof die mensen aanhangen en waar ze van afstammen.... 

Gast

2016-06-17 18:09

Een azc in ons dorp zal de leefbaarheid in ons dorp zeker niet ten goede komen.Als ik de commentaren lees zijn de huidige bewoners nu al met modder naar elkaar aan het gooien.Zelf woon ik al 45 jaar op dit dorp tot volle tevredenheid.Ben zelf katholiek en heb nog nooit problemen gehad met mensen met een gereformeerde achtergrond.Dus mensen gebruik je verstand en laat ieder in zijn waarde, niemand is volmaakt.
Burgemeester en wethouders bedankt dat u het voor elkaar hebt gekregen dorpsgenoten tegen elkaar op te zetten

Gast

2016-06-17 18:41

Nederlanders eerst.

Gast

#193 Re: en zo is het

2016-06-17 19:09

#16: -  

Gast

2016-06-17 19:10

Teveel asielzoekers t.o.v. een bewonersaantal van ong. 5000 in 's-Gravenpolder. De menselijke maat is zo kwijt.

Gast

#195 Re: ja zoiets kan alleen in steden want dan staat het in verhouding

2016-06-17 19:19

#54: -  

Gast

2016-06-17 19:26

#40: -  

Ja helemaal mee eens wie dat verzonnen heeft is niet goed snik 

zoiets hoort in een stad zodat het in verhouding staat met het inwonersaantal 

en niet zo een nieuw dorp erbij 

Gast

2016-06-17 19:39

Problemen oplossen in regio van herkomst.
Geen gepaste locatie

Gast

#198 Re: Re:

2016-06-17 19:42

#94: - Re:  

Zoiets moet in steden 

dan staat het in verhouding met het inwonersaantal 

en al helemaal geen nieuwe dorp aanleggen !!! SCHANDALIG 

Gast

2016-06-17 20:04

waar blijven de arme en zieke Nederlanders?????

Gast

2016-06-17 21:34

Plaats is totaal onlogis maar men had nog een stukje grond vrij, niet doordacht dus
Aantasting van het poel gebied
Compleet containerdorp in de poel dat toch beschermd gebied is
Geen goede toegangswegen en geen openbaar vervoer.
Alle verkeer van bevoorrading tolken maatschappelijkwerkers etc.over landbouw wegen.
Zeer veel verkeer door het dorp.
Gemeentehuis en andere oficiele instanties zitten in Hkz dus veel gereis.
Geen rancune of discriminatie naar deze mensen maar ik wens hen een betere opvangplaats toe als dat er nu besloten is door een dictatoriale gemeente.