WIJ WILLEN ZWEMMEN IN DE DAMSE VAART !
Neem contact op met de schrijver van de petitie
waar is de tijd
Waar is de tijd dat de burgemeester van Brugge voor de verzamelde pers ging zwemmen in de reien als statement dat het water proper was ....
Net over de grens in nederland in hetzelfde water, begrijpe wie het kan
omdat mijn nazaten ook in de damse vaart zouden kunnen zwemmen
en ikzelf ook!
Jullie hebben een andere locatie gekregen en wouden het niet je kan al zwemmen aan hoeke is dat niet wel genoeg grtz iemand die tegen het zwemmen is !!
Re:
Wouden..... als jij zo goed kan zwemmen of je spelling kan is het misschien beter dat je er tegen bent
Re: Re:
Ja en jij mist nooit is dat de enigste reactie die je kan geven dan een mens afbreken ? Wel laat de damse vaart maar hoe het is jullie kunnen in de zee gaan zwemmen . Er is zelf een nieuw zwembad in brugge met openlucht zwembad . En voor jou is er nog een mooi kinderbadje .. mvg pj wonende te noorweegsekaai !
wat is er in godsnaam mis om te zwemmen in de damse vaart of een andere openbare plaats als alle voorzieningen aanwezig zijn en alle mogelijke maatregelen getroffen zijn om dat vlekkeloos te laten verlopen
zwemmen is uiteindelijk nog een sport waar géén vervuilende motoren en of dergelijke mee gemoeid zijn !!!!!
In Nederland kan je zwemmen waar je wilt, dus geen betutteling, en wat is fijner als zwemmen in open water!
Ik wil zwemmen in natuurlijk water zonder chloor dicht bij huis. Waarom zou een zeer vervuilende boot voorang moeten krijgen? Als die boot voorbij vaart kan ik bijna niet meer ademen van de stank!
| This discussion has been closed. |