Armenië is niet veilig land

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Armenië is niet veilig land.


Anonymous

#26 Re:

2016-04-10 10:18

#25: -  

 Ga maar zelf weg, asiel procedure gemaakt jou regering ga maar daar klachten, hele EU GAAT ZONDER ASIEL ZITTEN ZONDER WERK!!!! Eerste bande je zelf 


Anonymous

#27

2016-04-10 10:19

Deze WERLED voor iedereen oke?


Anonymous

#28

2016-04-12 11:54

25 տարի շարունակ հայ ժողովրդի գլխավոր թշնամին եղել է իր իշխանությունը, որը լլկեց, թալանեց, բռնաբարեց, բարոյազրկեց սեփական ժողովրդին, շպրտեց օտար երկրներ հանուն սեփական ԹԱՓԱՆԻ: Այս զոհված անմեղ երեխաների արյունը լերդացած է այս ապազգային ղեկավարների վրա իրենց 3 նախագահների գլխավորությամբ, որոնք իրենց շակալային ագահությամբ այս օրը հասցրին այս խեղճ ու անտեր ժողովրդին:


Anonymous

#29

2016-04-14 06:04

http://news.am/arm/news/322119.html

U kunt met  via tolk  kijken wat zijn zeggen 


Anonymous

#30

2016-04-22 18:13

http://www.1in.am/

Moet kijken 


Anonymous

#31

2016-04-25 12:09

http://www.1in.am/1899161.html

 Politie Hoofd directuur in Armenië, als hij zo geen recept tegen volk, wat voor rechten zijn gaat bescheremen, echt ongelofelijk, wat doen polite NL? En wat doen politie ARMENIË? Vershgile staat te grot 


Gast

#32

2016-04-26 00:31

Ik wil graag als staatssecretaris goed naa kijken. Armenia is land waar heb veel koruptie en echt on veilig voor politiiek problems. Julie wil niet openen kijken maar jullie ook weten wat is land. Dat is mijn land maar niemand niet gaat vluchtte als geen problem was. President mee werkt met europa daarom jullie wil niet armeemse mensen.maar die geld niet gaat voor mensen zaak dat gaat zaak van president.ik wil graag als jullie eerlijk kijken en oplossing geven voor onze problem.wij zijn ook mensen en wij zijn niet slechte mensen. 


Gast

#33

2016-04-26 01:06

Hallo beste staatssecretaris. Voor ale armeemse nam ik wil graag als jullie kijken voor onze situatie. Iedereen is mensen iedereen heb recht. Als armenie geen problem niemand niet komen in Nederland of europa. Ik wil graag als jullie weeten onze land is land koruptie mafia oligargen maken dood als je niet mee gaat werken. Ik hel goed weet als onze president mee werkt met europa .maar dat niet oplossing als armenie is veilig land.dat is opsuurd. Hoef niet geloofden iemand als gaat loggen als mij land geen problem was. Veel armeemse mensen in Nederland wonen wij zijn niet hier voor de goede lefen voor de geld. Wij zijn hier voor veiligheid.mijn kinderen veel mee gemaakt in ons land zijn weeten wat is dood. Wij zijn ouders wij willen gewoon onze kinderen lefen veilig en lefen blijven. Zijn is kinderen en elke kind heeft recht lefen blijven. Wat heeft ouders gedaan dat is niet kinderen schuld. Armenese mensen kristelijk mensen en niet slechte mensen.voor iedereen eigen land goed maar als niet problem heeft. Niemand gaat niet vluchten zonder problem. Astublieft wij zijn ook mensen wij ook willen graag lefen. Alle armeemse nam 


Gast

#34

2016-10-19 13:54

Omdat ook ik er van overtuigd ben dat Armenië helaas geen veilig land is.

Gast

#35

2018-04-24 09:19

Het lijkt me handig als de petitie door een Nederlander wordt gecorrigeerd naar goed leesbaar nederlands.

fuckarmeniers

#36 Re:

2019-01-30 14:25

#1: -  

jullie ratten zijn landverraders en moeten allemaal oprotten uit Nederland.

VOLISVOL

#37 Re:

2019-01-30 14:31

#27: -  

dat jij denkt dat dit land van jou is toont aan hoe achterlijk je bent, jij bent niets waard en ik zal je met de nek aankijken, je bent egoistisch en loopt mensen die echt hulp nodig hebben in de weg. Ga bewust hier een paar kinderen op de wereld zetten zodat je kans op verblijfsvergunning stijgt. Oprotten en ook met de achterlijke laffe coalitie en vooral die idioot Harbers.