Armenië is niet veilig land

Zijn Excelliente de Staatssecretaris van Veilighid en Justitie. Dhr K.Dijkof

geacht Heer Dijkof en Bart Tommelein

Hoofddirecteur IND Rob van Lint

namens de Armeense asielzoekers in Nederland en in België vragen wij uw  aandacht voor volgende

Niet iedereen weet hoe onveilig Armenië is

om meerder redenen zijn de opstellers van deze berif uit Armenië gevlucht o.a omdat

-Armenië wordt geregeerd door oligarchen en een Regering  die volk ten eigen vate uitzuigen en uitbuiten

- er in Armenië heel veel criminaliteit is een maffiagroepen het land beheersen

Het volk heeft geen invloed en geen enkele mogelijkheid hieraan iets ten goede te veranderen.

-de politie steunt niet het wanhopige volk maar steunt de criminelen en onderdrukkers. Gebruik buitensporig geweld en laat mishandeling onbestraft.

-aan alle grenzen van Armenië heerst oorlog en wetteloosheid, dagelijks sneuvelen er jongen Armneense Mannen die nauwelijks weten waarom er constant gevechten moet worden, diet moment ofishel oorlog al beginne

Ter illustratie: in Armenië wonen nu naar schatting 2 miljoen Armeniërs en in het buitenland wonen naar schatting 8 miljoen Armeniërs.

Kortom: wij willen dringend onder uw aandacht brengen dat Armenië GEEN VEILIG land is voor de eigen inwoners en dus ook niet voor de Armeense asielzoekers !!! Oorlog staat altijd Azerbejan en Turkey tegen Armenië en zijn nu al ook Isis Daar tegen onse land en oorlog!!!! Armenië is niet veilig land-niet veilig land!!! Wij zijn hier door onse Veilighid, veel Armeens mensen oorlog meegemaakt en tot nu zijn hebben grote trauma....

oorlog staat in Armenië altijd klaar Azerbejan tegen Armenië

altijd onveilig het voor Armeens

Wij zouden graag onze namen onder deze petitie actie berief plaatsen. Maar als die in handen vallen van Armeense autoriteiten heeft dat zeker grote negatiev consequenties voor onze verwanten en vrienden die nog in Armenië wonen.

Wij hopen dat u daar begrip voor heeft en wij danken Nederland dat het ons de hoop en de basisvrijhied geeft die wij in Armenië node missen

met beleefde hoogachting

NN = (Armeeens asielzoekers in Nederlnad)