Gezinshereniging

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Gezinshereniging.


Gast

#1

2016-03-06 16:29

Omdat alles wat er in staat waarheid is.
Het is toch van de zotte dat mensen die al enige jaren samen zijn en getrouwd zijn niet samen in Nederland kunnen wonen.
Terwijl er zoveel mensen de grens over komen en ook mensen die er niets te maken hebben.

Gast

#2

2016-03-06 17:55

Omdat het te gek voor woorden is dat het zo waardeloos is geregeld in Nederland!!!!

Gast

#3

2016-03-06 20:30

Ik zou net een petitie houden om die vluchtelingen buiten te kieperen totdat ze correct Nederlands kunnen en zich aan de Nederlandse normen en waarden willen houden.


Gast

#4

2016-03-06 20:50

Ik heb getekend omdat ik dit het koppel gun! In België is wanneer het huwelijk erkend is het wél een reden tot een verblijfsvergunning. Waarom in Nederland niet?

Succes voor het koppel en hopelijk zijn jullie vlug weer samen!!
marl1

#5 .

2016-03-07 00:26

Getekend maar ik gun het jullie even hard als anderen die uit nood naar dit lamd komen omdat ze hun leven niet zeker zijn in oorlogsgebieden.

Vind dat het vluchtelingendebat los staat van hetgeen ik voor u wens en hetgeen u stelt

Sterkte en ik hoop dat jullie gauw herenigd mogen worden

Hans

#6

2016-03-07 03:07

Nederlands begrijpen EN spreken, dan pas een optie tot een vervlijfsvergunning! Eerst kennis opbouwen van/over dit land en over onze normen en waarden!!!


Gast

#7

2016-03-07 05:20

Voor een betere wereld

Gast

#8

2016-03-07 07:07

Het is slecht gesteld in Nederland dat dit gebeurt wel asielzoekers in grote getale opnemen maar een echtgenote terug sturen bah bah

Gast

#9

2016-03-07 09:31

wat er staat is maar al te waar

Gast

#10

2016-03-07 12:20

Wat een belachelijke regels.! Er komen zoveel buitenlanders ons land in die wel mogen blijven en ten laste van de overheid, (ons belastinggeld) komen.
Laat deze vrouw hier bij haar man komen.
Gezinshereniging van statushouders mag toch ook.

Gast

#11

2016-03-07 12:36

omdat ik het er volkomen mee ens ben, ook op feestjes kun je niet over je eigen geluid heen praten.

Gast

#12

2016-03-07 15:49

Omdat ik slecht tegen onrecht kan ,duizenden komen iedere week binnen , gratis , en spreken ook geen woord Nederlands

Gast

#13

2016-03-07 20:36

Omdat het waardeloos is alle vluchtelingen die komen kennen ook geen Nederlands wat is er dan een verschil. Dus klopt geen zak van heel het recht systeem niet hier.

Gast

#14

2016-03-08 07:17

Ik vind dat ze de kans moeten krijgen om hier gelukkig te worden vooral nu er zoveel vluchtelingen binnen komen die ons alleen maar geld kosten.

Gast

#15

2016-03-08 07:25

Jullie kennen elkaar 4,5 jaar. Nederlands leren moet voor iemand met een HBO opleiding toch realiseerbaar zijn? Waarom zo lang gewacht


Gast

#16

2016-03-09 03:02

Een echte nederlander mag zijn vrouw of vriendin niet meenemen naar zijn eigen geboorteland. Is te gek voor woorden. Ik woon al 13 jaar in Indonesie. En heb een verblijfs visum op naam van mijn vriendin. En ik hoef hier niet verplicht een peperdure inburgerings cursus te doen. Dit terwijl de Nederlandse (europese) regering duizenden vluchtelingen binnenhaald zonder enige identiteits controle. of binding met een geboren nederlander.
Arjan R

#17 Re:

2016-03-09 03:58

#6: Hans -  

 Als dat zo zou zijn moeten ook alle nederlanders dus eerst de taal leren voordat ze in het buitenland gaan werken? En inburgeren? Zit de wereld zo in elkaar. Ik heb over de hele wereld gewerkt. Maar spreek geen chinees, japans of de lokale taal van zimbabwe. Maar engels kom je overla goed mee weg. Weet niets over hun koningshuizen of tradities. Laten we aub niet te bekrompen denken. Nederland word overspoelt door asielzoekers die geen intentie hebben om een echte nederlander te worden. Maar neem een nederlands staatsburger niet het recht af om zijn eigen vrouw of kinderen mee naar zijn geboorteland te nemen.

Arjan r

#18 Re:

2016-03-09 04:08

#15: -  

 U gaat ervan uit dat je op de dag dat je iemand leert kennen die persoon gelijk de nederlandse taal opdringt. Wie weet spreekt deze vrouw vloeiend engels. Ik woon in Indonesie en gebruik de nederlandse taal alleen als ik toevallig een verdwaalde nederlander tegenkom. En tegen onze rottweiler!. Zit, liggen en af!. De rest van het normale leven speelt zich af in het engels of indonesisch. Mijn vriendin spreekt geen nederlands en dat zou ook totaal overbodig zijn. Bij een eventueele verhuizing naar nederland word de taal belangrijker en word die vanzelf opgepikt. Omdat dan de noodzaak daarvoor bestaat!

Zou u ook eerst de taal swahili gaan leren als u een vriendin uit dat land tegenkomt waar je onverhoopt verliefd op word? Of communiceert u samen gewoon in het engels!

Ook een ondernemer!

#19 Re:

2016-03-09 04:36

#15: -  

Eerst even de feiten voordat je hier allemaal onzin neerzet !

MAASSLUIS | Burgemeester Haan heeft op 29 februari 2016 besloten de horecavergunningen van de exploitant van Café de Markies, gevestigd aan de Markt 16 in Maassluis, in te trekken. De reden voor de intrekkingen ligt in het feit dat recent is vernomen dat de exploitant niet langer voldoet aan de gestelde eisen die de Drank- en horecawet/APV stellen aan de exploitant/leidinggevende van een horecabedrijf.

Voor exploitanten gelden bijzondere eisen omdat zij voor het exploiteren van een openbare inrichting zoals een café een grote verantwoordelijk dragen ten aanzien van openbare orde en veiligheid zowel in als nabij het café. Het besluit van de burgemeester heeft tot gevolg dat het horecabedrijf niet langer over de benodigde horecavergunningen beschikt om geopend te mogen zijn.

 

Even uitgaande van dit bericht!

Waarschijnlijk heeft dus "de exploitant" zijn horeca papieren niet in orde! Deze kunnen door een of andere reden afgenomen zijn. Stonden op naam van een personeelslid wat er niet meer werkt etcetera. Er zijn verschillende aanleidingen voor om deze papieren te kunnen afnemen. Als voorbeeld bij dronken rijden achter stuur kan de rechter een ondernemer deze papieren ook afnemen. Het hoeft dus niet direkt vanaf het stadhuis te komen.

Dit lijkt op een zaak van oorzaak en gevolg. Als de ondernemer ervoor kan zorgen dat de papieren weer in orde komen dan blijft de Markies gewoon open.

Even een voorbeeld! Stel een dokter verliest zijn papieren vanwege een of andere reden. Dan zal hij moeten stoppen met patienten te behandelen. Zou te gek zijn als hij toch iemand opereert.

In werkelijkheid mag de markies dus openblijven als er iemand de verantwoording op zich neemt met de juiste Horeca papieren. Dit kan ook en personeelslid zijn of iemand anders.

Mee eens???


Gast

#20 Re: Re:

2016-03-09 07:46

#19: Ook een ondernemer! - Re:  

 ga dit lekker ergens anders houden dit heeft totaal niks met deze petitie te maken pff


Gast

#21 Re: Re:

2016-03-09 07:48

#17: Arjan R - Re:  

 idd helemaal met dit stuk eens!

 

F*ckHans

#22 Re:

2016-03-09 22:59

#6: Hans -  

 Doe niet zo bekrompen man! Deze 2 zijn getrouwd for god's sake! De manier waarop jij reageert op deze petitie, toont mij aan dat jij zelf ook geen kennis hebt van de normen en waarden van dit land. 


Gast

#23 Re: Re:

2016-03-12 22:56

#22: F*ckHans - Re:  wie geen moeite doet om Nederlands te leren, wil zich niet integreren. 

 


Gast

#24 Re: Re: Re:

2016-03-13 12:45

#23: - Re: Re:  

je slaat de plank volledig mis. Mijn vrouw is uitermate bereid om Nederlands te leren, het punt is dat dat extreem moeilijk is met 1 boek terwijl zijn verblijft in Vietnam. Een inburgeringscursus zal ook in Nederland nog verplicht zijn NADAT zij het visum inmiddels verkregen heeft. 

Tevens gelden deze regels NIET voor Belgen, Duitsers of andere Europeanen die in Nederland verblijven, zij mogen hun vrouwen of mannen onder het mom van gezinshereniging direct over laten komen ook al zijn zij geen Europeanen.

 

Jordy Doorakkers


Gast

#25

2016-03-13 19:51

Omdat ik dit schandalig vind !