Irie Vibes moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Irie Vibes moet blijven!.


Gast

#1

2016-03-03 22:59

Al 12 jaar luister ik vanuit Maastricht iedere donderdag naar Irie Vibes op radio Berkelland.
Heel heeeeel vreemd dat jullie dat programma weg willen doen. Wij zijn 1 grote Irie Vibes Familie.
Ik denk echt dat Radio Berkelland een gruwelijke vergissing maakt.!!!!!!!

Gast

#2

2016-03-04 06:57

Omdat muziek fundamenteel is voor de mentaliteit

En daar kan Berkelland.fm wel wat van leren....

Peace & Love

DJ Buba

Gast

#3

2016-03-04 07:36

Ik luister graag naar Irie Vibes
Ik vind dat het moet blijven.
Er wordt al zo weinig reggea gedraait/ uitgezonden op radio en tv.
Marcel en Doetie uit Neede
Gast

#4 IRIE VIBES moet blijven

2016-03-04 08:29

Luister al minstens 20jr naar Irie Vibes en DJ Mario hij doet zoveel mensen een plezier heeft een eigen facebook groep en meer support dan bv de klassieke muziek mannetjes. Reggae is al slecht vertegenwoordigd in de nl radio wereld dus laat Mario zijn muziek verspreiden wat hij goed doet en vind nog maar een dj die alleen zijn programma draagt en dat al zoveel jaren en met een fanbase ver buiten Berkelland gooi met het water nou niet de baby weg tussen de nieuwe progamering past heus wel 2 hr. Reggae per week ik ben zeer teleurgesteld in dit besluit en het kost jullie luisteraars ipv dat er nieuwe komen. Ik bijvoorbeeld heb Berkel land fm alleen in mijn radio staan voor Irie Vibes


Gast

#5

2016-03-04 09:01

Kijk eens naar de mensen die deze petitie ondertekenen en waar ze wonen welk ander programma heeft luisteraars over de gemeente en land grenzen heen? Reggae is al heel slecht vertegenwoordigd op de radio in tegenstelling tot Nederlandse cq Duitse muziek hoe erg is het om 2 uurtjes per week aan Mario te gunnen om reggae te draaien. Jullie verliezen hiermee een toegewijde Radio man die Irie Vibes vooral in zijn eentje draait en draagt en dit zeer professioneel en met hart en ziel doet. Ik denk dat dit besluit juist luisteraars kost dit is gewoon het bagaliseren van een muziek genre en ik krijg er een openlucht theater eibergen gevoel van. Omdat er 2 tegenstanders zijn en die in het bestuur zitten wordt er naar minstens 100 medestanders niet geluisterd. Zonde gewoon erg zonde weg 2 uurtjes ontspanning per week en vooral jammer voor Mario die dit met hart en ziel doet.
NATTY NICE

#6 DIT MOET EEN VERGISSING ZIJN!!

2016-03-04 09:26

MENSEN VAN RADIO BERKELLAND~ WIJ ZIJN ZWAAR GESCHOKT DOOR DE MEDEDELING DAT IRIE VIBES RADIO MOET STOPPEN MET UITZENDEN. IRIE VIBES RADIO WORD DOOR VELE MENSEN BELUISTERD EN IS NAAR ALLE WAARSCHIJNLIJKHEID HET BEST BELUISTERDE RADIO PROGRAMMA VAN BERKELLAND. IK ZIE NIET IN DAT DIT PROGRAMMA VAN JULLIE ZENDER MOET VERDWIJNEN EN PLAATS MOET MAKEN VOOR NED./EN OF DUITSTALIGE MUZIEK DAT AL GENOEG TE BELUISTEREN IS OP ALLERLEI ZENDERS. IRIE VIBES RADIO MAAKT RADIO BERKELLAND JUIST UNIEK DOORDAT HET REGGAEMUZIEK UITZEND, OOK AL IS HET MAAR 2 UUR PER WEEK. ER BELEVEN ZOVEEL MENSEN UIT HET HELE LAND EN ZELFS VER OVER DE GRENS PLEZIER AAN. WAT IS ER AAN DE HAND MET JULLIE VRAAG IK ME AF? IS ER SOMS SPRAKE VAN JALOEZIE VAN ANDERE PROGRAMMAMAKERS? IK KAN GEEN ANDERE REDEN BEDENKEN OM DIT VEEL GELUISTERDE EN GOED GEPRESENTEERDE PROGRAMMA TE STOPPEN. IK HOOP DAT JULLIE FOUTE BESLISSING TERUG GEDRAAID GAAT WORDEN EN DAT WE GEWOON ZOALS WE HET GEWEND ZIJN WEER VAN NEGEN TOT ELF NAAR IRIE VIBES KUNNEN LUISTEREN!


Gast

#7

2016-03-04 11:26

Jah Rastafari

Gast

#8 Re: DIT MOET EEN VERGISSING ZIJN!!

2016-03-04 17:51

#6: NATTY NICE - DIT MOET EEN VERGISSING ZIJN!! 

 BIGG UP NATTY NUFF RESPECT GREETINGS

 

 


Gast

#9 Re: IRIE VIBES moet blijven

2016-03-04 17:53


Gast

#10 Re:

2016-03-04 17:55


Gast

#11

2016-03-04 18:32

Gewoon een top programma met fijne reggae op de donderdag avond.
Ipv het schrappen zouden ze het moeten uitbreiden met een extra uurtje!


Gast

#12

2016-03-04 19:18

Irie Vibes reggae radio is een onderdeel van de Nederlandse reggae cultuur en een van de oudste reggae radioshows in NL.
Dat mag niet verloren gaan.

Gast

#13

2016-03-04 22:14

Heerlijke twee uurtjes die me raken ...

Gast

#14 Re:

2016-03-05 13:37

#11: -  

 en zo is het 3 uurtjes van 20.00uur t/m 23.00uur,,, Genieten van Mario's Irie Vibes,,op de vertrouwede Donderdag bij Berkelland FM

 


Anonymous

#15

2016-03-10 17:38

Vaste prik op de donderdag.

Gast

#16

2016-03-10 20:06


Na klassieke muziek is het een verademing om reggae
te luisteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!