Steun de gebedsruimte op de Ezelberg in Geraardsbergen (BELGIE)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun de gebedsruimte op de Ezelberg in Geraardsbergen (BELGIE).
Gast |
#301 Re:2016-03-15 02:26Mij goed, maar als ik je Salim Sawarim hoor zingen ga ik boos worden he vriend. |
vzw SCEHG |
#302 Re:2016-03-24 21:56Beste Erkan, Bedankt voor je mooie tekst. Momenteel is het volop wachten op wat de stad zal beslissen. Indien we mogen openen en we hebben hulp nodig dan is het leuk omte weten dat we op jouw kunnen rekenen. Bedankt! |
Gast |
#3032016-04-13 16:12En op naar de volgende , en de volgende... enz . Waar eindigt dit? Er is een plaats genoeg voor een moskee , in een traditioneel islam land. Dat is waar een echte moslim thuishoort. Zou er daar ook plaats zijn voor enkele tientallen katolieke kerken ieder jaar? Dit is een land gebouwd op christelijke waarden. En dankzij de vrijheden verworven door het bloed, zweet en tranen van onze voorvaders hebben jullie het recht om een moskee te bouwen. En dankzij diezeldfe vrijheid heb ik het recht mij daar tegen te verzetten. |
Gast |
#3042016-05-23 18:53Iedereen heeft het recht om zijn geloof te uiten, daar is een gebedsruimte voor nodig!!! Ik steun jullie 100% |
Guido |
#305 Re: Re: Re:2016-07-04 22:25Het is verboden een andere godsdienst dan de islam te hebben in qatar |
Stop de cancel culture aan de Universiteit Antwerpen
STOP DE SLOOP VAN HET SPOOKSLOT!
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitiePopulairste petities in de laatste 7 dagen
Preventief testen op streptokokken B bij zwangere vrouwen
7 juni 2020 is ons 1e kindje plotseling overleden in mijn buik met precies 41 weken zwangerschap. De volgende dag, 8 juni, is Nino geboren. Altijd waren alle onderzoeken goed, en Nino en ik maakten het altijd goed. 3 weken later kregen wij uit de onderzoeken van de navelstreng, te horen dat er een zeldzame vorm van streptokokken B gevonden was. 1 op de 5 zwangere vrouwen is draagster van GBS (streptokokken B groep) maar die krijgen dan klachten, zoals koorts tijdens de bevalling, langdurig (72uu
Gemaakt: 2022-03-01 Statistieken
Tijdsperiode | Alle landen | |
---|---|---|
Alle periodes | 24922 | 22126 |
7 dagen | 1083 | 1062 |
Janneman moet blijven bestaan!
Wij als ouders starten deze petitie voor het behoud van kinderdagverblijf Janneman. Deze dreigt definitief gesloten te worden door kind en gezin. Ondanks alle goede zorgen voor onze supergelukkige kids, primeert voor kind en gezin enkel de administratieve tekortkomingen. We zijn als ouders in deze zaak niet gehoord en dat vinden we onaanvaardbaar. Via deze wel willen we gezamelijk onze stem uitbrengen.
Gemaakt: 2022-08-03 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 915 | 906 |
7 dagen | 915 | 906 |
STOP DE SLOOP VAN HET SPOOKSLOT!
Helaas is de Efteling van mening, dat het spookslot niet gewardeerd is en deze plaats zal maken voor een nieuwe attractie! Zo'n mooi gebouw, heeft onderhoud nodig, maar geen einde! Teken de petitie en help mee tegen de sloop van het spookslot!
Gemaakt: 2022-01-24 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 9802 | 8994 |
7 dagen | 140 | 130 |
Het terras van Bramble op de twee gehuurde parkeerplaatsen mag blijven
Sinds april 2018 is de Plantsoenbuurt in Groningen opgeleukt door de komst van de wijn- en cocktailbar Bramble. Dit gezellige huiskamercafé heeft zich al snel ontpopt tot een populaire plek onder bewoners van de buurt, maar ook voor mensen uit andere plekken in de stad. Door de toenemende drukte, werd het terras in de zomermaanden al snel wat te klein. Om te garanderen dat iedereen op het terras kan zitten, hebben eigenaren Kees en Yvon twee parkeerplekken afgehuurd (waarvoor zij betalen en een
Gemaakt: 2022-07-26 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 193 | 191 |
7 dagen | 100 | 99 |
Hekken moeten blijven op Vakantiepark de Krakeling!
Vakantiepark De Krakeling heeft voor het seizoen van 2023 de regels aangepast voor de seizoensplaatsen om de uitstraling van het park te verbeteren. Een paar van die regels zijn: Maximaal twee bloempotten/bakken buiten. Andere decoratieve items zijn niet toegestaan zoals vogelhuisjes of kabouters. Geen vlaggen. Indien je jarig bent mogen slingers uiteraard wel. Geen kerstverlichting of felgekleurde verlichting aan voortent, luifel of windscherm. Maximaal 3 grondlampjes met statisch wit licht. A
Gemaakt: 2022-08-03 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 50 | 48 |
7 dagen | 50 | 48 |
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
Alleen omdat mijn ouders de enige loempiakraam in Rotterdam Centrum zijn die halal voedsel verkopen en geen varkensvlees producten verkoopt, wil de Gemeente Rotterdam mijn ouders weg hebben van hun standplaats op het Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum, waar zij al 20 jaar lang staat. Mijn ouders hebben het recht om halal voedsel te verkopen. Mijn vader en moeder zijn al jarenlang zelfstandig ondernemer en Maurice Meeuwissen van de PVV kan ons niet verbieden voor halal voedsel, waar juist vee
Gemaakt: 2020-06-30 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 19684 | 18878 |
7 dagen | 50 | 46 |
Gedeeltelijke sluiting SEH LangeLand Ziekenhuis
Vandaag is het bericht naar buiten gekomen dat de SEH van het LLZ tijdelijk gaat sluiten van dinsdag 08:00 tot vrijdag 08:00 uur. Van 2 Augustus tot 1 Oktober.Dit omdat het LLZ de bezetting niet rond krijgt. Dit kan natuurlijk niet, wij die in Zoetermeer (en buiten Zoetermeer) wonen moeten gewoon naar de SEH kunnen gaan als dat nodig is.
Gemaakt: 2022-07-25 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 1050 | 1044 |
7 dagen | 45 | 45 |
Wet tegen pesten.
Zoals velen wel weten is pesten een ernstig probleem onder kinderen/jongeren, maar ook bij volwassenen. Pesten komt voor in alle leeftijden en lagen van de samenleving. En pesten kan leiden tot persoonlijke of psychische problemen. Denk hierbij aan, zelf gaan pesten, eenzaamheid, angststoornis, burnout, depressie, en denk in het ergste geval ook aan zelfdoding. Alleen al onder tieners sterft er minimaal 1 tiener per week aan zelfdoding. Een groot deel hiervan is direct of indirect gevolg van pes
Gemaakt: 2022-07-08 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 372 | 359 |
7 dagen | 44 | 44 |
NEE! geen uitbreiding AZC Zeist met een aanmeldcentrum
Wij, petitieleden en inwoners Soesterberg, verzetten ons tegen een eventuele komst van een EXTRA aanmeldcentrum op het terrein van Kamp van Zeist. Tevens verzoeken wij de Gemeente Zeist, de eerder gemaakte afspraken aangaande de komst van een AZC op het terrein van Kamp van Zeist, na te komen.
Gemaakt: 2022-07-26 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 342 | 342 |
7 dagen | 36 | 36 |
Zeg nee tegen het verdwijnen van tennisvelden op de Polygoon
Vorige week heeft het Dagelijks Bestuur van de club (bestaande uit vertegenwoordigers van de hockey- en tennisafdeling) over de nieuwe infrastructuurplannen gestemd. In het nieuwe plan zullen 3 tennisbanen moeten wijken voor een half hockeyveld. De tennisafvaardiging heeft tegen gestemd. Dit mocht niet baten, de plannen zijn bij meerderheid goedgekeurd en zullen nu voorgelegd worden aan de gemeente. Het tennisbestuur gaat niet akkoord met de voorgelegde plannen. Daarom stellen we een petitie op
Gemaakt: 2022-06-02 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 245 | 242 |
7 dagen | 35 | 34 |