Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
En er uit halen dat hondje.
Re:
Helemaal mee eens. Arthur wilde spelen want hij is nog een super jonge pup en dan word hij aan zijn halsband geslingerd. Wil niet weten wat er met hem gebeurd als hij een ongelukje binnen heeft :( mijn hart breekt.
Afschuwelijk! Pijnlijk om te zien. De liefde van een dier moet je koesteren. Ivan komt uit een cultuur waar honden met minachting wordt bekeken. Onrein. Ivan is dominant, agressief, kan moeilijk nee horen. Alles en iedereen moet gehoorzamen, anders komt er een waas voor zijn ogen. Ivan eruit en de (ten onrecht verkregen) titel Utopiaan van het jaar, plus bijbehorende geldbuidel terugnemen. Natuurlijk de puppy Arthur direct naar liefdevolle mensen.
naar een goede...betrouwbare baas
is....walgelijk gewoon!!
En de pup moet in een lief egzin opgroeien die heeft e net als kinderen structuur nodig.
De hond mpet direct weg daar !! En Ivan moet een dieren verbod krijgen
ik bied mezelf aan als nieuwe baas
Sneu het beestje kan er niets aan doen.
[email protected]. laten we ivan rechtstreeks confronteren met zijn achterlijke handelen. zodra hij eruit komt. hoop ik dat ze hem laten bungelen aan een touw eens kijken hoe hij kan piepen
Neem weer een kat, zou ik zeggen. Die is meer locatie gebonden dan op mensen.
Het zou Ivan sieren als hij in Utopia een coach bestelt die hem hierbij intensief gaat helpen. Als soort 'taakstraf '.
| This discussion has been closed. |
En Ivan verwijderd moet worden uit Utopia