Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
NATUURLIJK KLOPT HIER NIKS VAN EN MOET DE PUP DAAR ZO SNEL MOGELIJK WEG, MAAR DE FOKKER DAN? MAAKTE HEM HET OOK NIKS UIT WAAR DE PUP TERECHT KWAM, EN WIE HEEFT GOEDGEKEURD DAT DE PUP MOCHT KOMEN? TOTAAL WAARDELOOS BESLUIT, DE MOL, IK DACHT DAT JE EEN DIEREN VRIEND WAS, DIT VALT MIJ EN EEN HELE HOOP ANDERE MENSEN HEEL ERG TEGEN, WAT GA JE ER EN WEL ZO SPOEDIG MOGELIJK AAN DOEN? GRAAG EEN REACTIE!
En dit hondje heeft vriendjes nodig van zijn eigen soort.
Is ook beter voor de ontwikkeling van dat hondje.
Nu krijgt het niet wat wat hem/khaar toekomt.
Mensen niet stoppen want Puppy Arthur moet geredt worden. Die IVan moet daar weg want alle dieren zijn bij hem niet veilig. Hij pakt kippen bij hun poten en gooit ze in de lucht en dan gek vinden dat de kippen gebroken poten hebben. OOk slaat hij de kippen die op de balk slapen met een mestvork van de balk af. Die vent moet daar weg.
SP, ik betaal geen stuiiver
schijnbaar moeten dat soort types op de buis komen van de regering ,maar je heb t er echt geen t.phus aan .
BOYCOT UTOPIA !!! NIEMAND MEER KIJKEN...
LAAT ZIEN WIE DE STERKSTE IS!!!
| This discussion has been closed. |
Iemand die al niet met mensen om kan gaan, moet je al sowieso geen dier, zoals in dit geval een jonge pup toe vertrouwen.
De pup krijgt geen kans, om met andere honden in contact te komen. Direct weg halen uit Utopia.