Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat mensen zelf kiezen om in Utopia zich wil afzonderen van de buitenwereld doe je als dierenvriend het geen enkel dier aan om ook onvrijwillig het dier af te sluiten.Het is onnatuurlijk en dan ook nog honden mishandeling.Hoop op ingrijpen DIERENBESCHERMING!Alle dieren zo snel mogelijk eruit,Lang leven de dieren.
Omdat ik vindt dat Arthur puppytraining nodig heeft en Ivan baasjestraing krijgt!! Hoedanook Arthur moet gewoon uit deze ellende..........Zo ook de andere medebewoners...het draait nu alleen nog maar om sex, stelletjes en ik zie niemand hier werkelijk wat doen alleen maar ouwehoeren...in het begin was het waanzinnig om te zien hoe ze het opbouwden, nu profiteren deze bewoners alleen maar!!!!
Kijken er serieus mensen naar Utopia?
Heb dit Utopia nooit begrepen, het is nog nooit intressant geweest, vooral het volk daar niet. Maar effin, niet alleen die hond moet daar weg, maar dat hele kudt programma moet geschrapt worden. Begin maar eens met die gozer eruit te knikkeren.
Zie hier de smoesjes: http://www.utopiagekte.nl/2016/01/liveblog-ivan-roept-alle-bewoners-naar.html
Arrogant stuk vreten, stuk voor stuk. Nemen het allemaal voor hem op zonder de beelden gezien te hebben, en maken de kijkers voor vanalles uit (aanstellers, azijnpissers, jaloerse mensen, niet goed in het hoofd, slaat nergens op, mensen zien wat ze willen zien, randdebiel, etc.)
Ik neem aan dat kijkers nu massaal zullen stoppen. Ze worden niet gewaardeerd, tenzij ze puppyschoppen ook oké vinden.
Hij kan zijn temperament niet onder controle houden. Eerst boos worden, tafels omgooien of intimiderend tegen mensen schelden en dan sorry zeggen.
Als je een bord gooit en het daarna lijmt, blijven de barsten zichtbaar. ...
En voor al in Utopia waar zoveel mensen naar kijken wordt alles onder een vergrootglas gelegd .
Daar moet hij zich naar 15 maand toch wel van bewust zijn.
Een door zo met een puppy om te gaan is een excuus niet voldoende
En om nu te gaan kijken hoe je met een puppy om gaat Dat had hij eerder moeten doen.
Sterker nog zelfs dat jonk moet uit Utopia gezet worden
| This discussion has been closed. |