Zilvermeer moet voor de betalende recreant blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zilvermeer moet voor de betalende recreant blijven.
Gast |
#762015-11-18 10:07Ik begrijp best dat deze mensen, opgevangen moeten worden, maar moet dit dan op een camping in caravans. Dat is toch niet te doen, het is ijskoud in de winter in een caravan. Ook ben ik een beetje bang dat ze toch niet allemaal weg gaan zijn voor 01/04. Wij betalen nu 1000 Euro voor een seizoen (6 maanden) Doen dit nu +/- 5 jaar we zijn begonnen aan +/- 750 Euro. Wij krijgen er ook niets meer voor, maar moeten wel meer betalen, Het wordt allemaal wat te gek. Ben benieuwd of we 01/04 onze caravan kunnen gaan zetten. We zullen maar afwachten zeker, ze komen aan ons toch niets vragen |
Gast |
#772015-11-18 12:31Deze mensen gaan naar daar voor op hun gemak te zijn! niet voor alles steeds in het ook te moeten houden, en zij betalen ervoor neen kan echt niet |
Gast |
#782015-11-18 13:58Wie wordt er verantwoordelijk gesteld bij eventuele schade of diefstal????? |
Gast |
#792015-11-18 14:41Waarom zitten er hier nog niet genoeg, terug sturen allemaal en laat zeker een recreatiepark als het zilvermeer met rust. Als wij daar zijn willen we ons op ons gemak voelen |
Gast |
#80 Re:2015-11-18 17:29beste, bij ons in het gebouw met verschillende appartementen heeft men ook een asielzoeker geplaast die gaan vluchten is in zijn land.(zonder vrouw en kinderen). op een goede vier jaar zijn er meerdere gemeenschappelijke delen zwaar beschadigd en de kosten zijn wederom voor de eigenaars. als men het bureel kontakteert die deze persoon daar hebben geplaatst dan lachen deze alles weg,tevens komen wekelijks zijn vrienden op bezoek en deze storten dan een hoop afval etc in de bakken van de medebewoners,ook weten we niet met hoeveel ze al bijeen zitten . als men ze aanspreekt om een probleem dan krijg je als antwoord,"woon jij hier,ja,wel dan heb jij een probleem". dus ik ga zeker niet akkoord met uw reaktie daar ik natuurlijk ook zeg dat niet iedereen het zelfde is. een bezorgde vader waarvan de kinderen en kleinkinderen op de camping staan. mvg.
|
Gast |
#81 Re: Re:2015-11-18 18:46Meneer, Voor dergelijke ongetwijfeld ergelijke situaties kan ik niets dan begrip opbrengen.
Mijn onderbuur is echter zo Belgisch / Vlaams als de pest.
Zal ik ons bij deze dan maar meteen allemaal afschrijven en mijn petje erbij neerleggen?
MVG,
#46 |
Gast |
#822015-11-18 20:15Zilvermeer, das al Jaaaaaaaaren ontspanning voor groot, klein ,jong en oud. Hou da AUB. |
Gast |
#832015-11-18 21:14Omdat het oneerlijk is voor de betalende kampeerders!! En ik heb een hekel aan de vluchtelingen toestroom de grenzen moesten allang dicht! Wat hebben die landen ooit voor ons gedaan? Geen zak!! |
Gast |
#84 Re:2015-11-18 22:08Is t ooit zo hard nodig geweest als het nu is voor hen? Nee. Dus hou uw onverdraagzame klep want het gekwetter dat eruit komt is duizend keer irritanter en schadelijker. |
Gast |
#852015-11-19 00:16Ik vindt dat alle campeerders nu in opstand moeten komen tegen de directie als de vreemdelingen op onze huur eigendom komen en onze bezittingen van Dan mogen wij ook het recht in eigen handen nemen om onze spullen te bewaken desnoods met geweld Op wat zijn die geruchten eigenlijk gebaseerd wie of wat beslist dit zonder onze mening of akkoord |
Gast |
#862015-11-19 08:09Ik ben het beu dat eigen volk voor de terroristen die ons land binnen brengt. Het is hoog tijd dat deze corrupte regering valt.Ze denken nog liever aan hun eigen portemonnee dan aan het volk. |
Gast |
#872015-11-19 09:15minister zei alle belgen zijn gelijk als je een vluchteling aanvaard krijgt hij direct het maximum kindergeld. ZIJN KINDEREN VAN ZELFSTANDIGE WERKERS DAN GEEN BELGEN |
Gast |
#882015-11-19 09:39Ik heb niks tegen vluchtelingen maar dat ze eerst ons eigen apen land belgie in orde brengen vooraleer ze anderen helpen er zijn in belgie mensen genoeg die hulp nodig hebben |
Gast |
#892015-11-19 15:19wij betalen voor onze camping. En willen een kindsvriendelijke en veilige plek om onze kinderen te laten spelen, Zonder het gevaar dat er 1 iemand ziek is. En iedereen weet dat dit zo ook kan gebeuren. Maar met dit....is de kans wel een pak groter |
Gast |
#912015-11-19 15:26ONZE camping ONZE rust ONZE eigendommen ONZE veiligheid zoek aub de problemen niet zelf uit en laat het zoals het is |
Gast |
#922015-11-19 16:55Ik voel me niet meer veilig indien er een opvang voor vluchtelingen komt op het zilvermeer. IK moet nu al steeds mijn berging sluiten wegens diefstal, Denk ook eens aan de hijgiene. EN wat betreft de verdere beloofde veiligheid laat ook de wensen over. |
Gast |
#932015-11-19 21:30gewoon de huur niet meer betalen, en weg blijven...
maarja, dat gaat geen oplossing zijn, want dan blijven de vluchtelingen er misschien helemaal zitten, en ist helemaal om zeep we zullen het toch moeten aanvaarden blijkbaar, hopelijk gaat het er wat fatsoenlijk blijven ook, maar het gaat weer veel overlast en afval meebrengen, maar als ik overlast merk dan word er toch de politie bij gehaald, niet dat het veel gaat uithalen, want ze doen in belgie toch hun eigen goesting zonder aan de belgen iets te vragen |
kapelleneerke |
#942015-11-20 11:59waarom zet men de moskeeen niet open ,daar zitten ze tussen hun broeders (de zusters tellen toch niet mee) onze dochters zijn niet meer veilig op de camping,want ze komen hierheen om zoveel moglijk moslimkens te maken en wij maar werken om later nog niets te hebben
|
Gast |
#962015-11-20 14:23Heb zelf een paar jaar en jaarplaats gehad op de camping en er een toffe tijd gehad, veel mensen hebben er heel wat centjes in gestoken om hun plekje in te richten en kan er goed inkomen dat er heel wat ongerust zijn,doe dit niet meer voor mezelf maar voor de vele toffe vrienden die we daar nog hebben, ergens al opgelucht dat wij er niet meer staan |
guido |
#972015-11-20 15:33ik krijg geen datum van de voorvergadering alleen deze link van Dh Geuens dus hier mijn vragen die ik hem heb doorgestuurd wie is verantwoordelijk voor inbraak, vandalisme, overlast, verkrachting, vernielingen, veiligheid ? hoe en waar gaan de kinderen tijdens de komende vakantie's en weekends nog veilig kunnen alleen spelen en rond fietsen ? gaan wij de nutsvoorzieningen samen moeten gebruiken of word dit gescheiden alsook het beloofde warm eten kunnen wij verzet aantekenen zodat achteraf ons geen stilzwijgende goedkeuring kan worden aangesmeerd? zo ja waar ? in hoevere gaan wij beperkt zijn in het gebruik van de camping en onze privacy ? voorstel tot enige vorm van garantie van deze situatie ; een duidelijke verantwoordelijke die instaat voor alle problemen en vergoedingen ! vanaf het moment dat er vluchtelingen zijn ook vrij toegang op het domein ook tijdens jaarlijkse sluiting ! uitstel van betaling totdat deze mensen weg zijn om daarna als alles goed verlopen is met plezier te betalen ! bij problemen de vrijheid hebben om te vertrekken zonder kosten of een regeling te treffen ! |
Gast |
#982015-11-20 22:58om mijn ongenoegen kenbaar te maken over deze petitie, wat een rancune, wat een onverdraagzaamheid |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-11-20 23:01- Date of removal: 2015-11-20
- Verwijderingsreden:
Gast |
#100 Re:2015-11-21 09:31ze moesten ze bij u in de tuin zetten we zullen dan eens zien wie onverdraagzaam is onnozelaar
|
|
Gort over de grens moet blijven.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
WAP-PETITIE WOLF - VOOR VEILIGHEID VAN MENS & DIER
7778 Gemaakt: 2025-08-25
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
2981 Gemaakt: 2025-07-23
Opvang Sprookjesland: stem van de ouders!
414 Gemaakt: 2025-08-29
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
4317 Gemaakt: 2024-07-07
HLN, stop Luc Bellings foute HORECA-beoordelingen te laten geven
267 Gemaakt: 2025-08-25
Geen uitbreiding fietszone Brugge
593 Gemaakt: 2025-08-23
NEE tegen een AZC Hoorn
3315 Gemaakt: 2024-09-21
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
1055 Gemaakt: 2025-08-03
Erkenning stilgeboren kindje
186 Gemaakt: 2025-08-23
Kinderdagverblijf Nadine moet open blijven!
90 Gemaakt: 2025-08-31
Steun een kledingbeleid waarin veilig en vrij bewegen en kleden vanzelfsprekend is
90 Gemaakt: 2025-08-27
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3840 Gemaakt: 2024-10-23
Stop uitbreiding kruispunt R11/Prins Boudewijnlaan-Red de berm, onze leefbaarheid en gezondheid
1383 Gemaakt: 2025-02-21
Behoud voortbestaan Stationslocatie kermis Voorhout
333 Gemaakt: 2024-07-16
Laat onze zeeklassen toch doorgaan!
67 Gemaakt: 2025-08-31
Pak ons buitenzwembad niet af!
2189 Gemaakt: 2025-06-02
Gsm verbod weg!
34 Gemaakt: 2025-09-02
Bescherm ouders en kinderen tegen onzichtbaar Emotioneel en psychisch geweld kinderen – Justitie moet verantwoordelijkheid nemen
33 Gemaakt: 2025-08-31
Amendement op de motie BEN (ingediend door Anne Roos)
110 Gemaakt: 2025-08-24
Arthurito B2B Just Jeff: Boxer-Editie 🩳✅
29 Gemaakt: 2025-08-27