Zilvermeer moet voor de betalende recreant blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zilvermeer moet voor de betalende recreant blijven.
Gast |
#262015-11-17 05:41Omdat we het niet eens zijn dat de vluchtelingen op onze camping zitten |
gast |
#27 zilvermeer2015-11-17 06:44vaste kampeerders tellen weeral niet mee!! bij de noodsituatie met vallende takken door de sneeuw is de brandweer naar huis gestuurd omdat niet duidelijk was wie de kosten ging betalen!! dus denk ik dat ze nu wel weten hoeveel dit gaat opbrengen voor de camping en dan vervallen alle wetten en plichten zeker?? wat gebeurt er met de naamsverandering naar provinciaal vluchtdomein zilvermeer geeft deze degradatie ook recht op vermindering van ons jaargeld + gemeetetaks. graag meer duidelijkheid en zekerheid over de aansprakelijkheid van eventuele schadegevallen en wie gaat de mensen vergoeden dat hun caravan wensen te verkopen maar nu door deze beslissing niet zullen verkocht krijgen?!!
|
Gast |
#282015-11-17 06:50Antwerpse familieleden komen al jaren hun verlof doorbrengen in Mol,kan niet dat ze hun spullen MOETEN laten bewonen zonder toezicht,kijk maar wat er gebeurd op andere plaatsen. |
Gast |
#292015-11-17 06:54Omdat dit niet kan... de mensen die daar staan betalen hier jaarlijks hun bedragen en voor de meeste mensen is dit hun tweede thuis.. in de winterperiode sluit de camping voor een aantal weken.. de asielzoekers hebben daar niks te zoeken.. genoeg leegstaande panden.. dump ze daar dan.. zo een mensen horen niet in de buurt te zijn van iemand anders hun domein en al zeker niet zonder de bewoners hun toezicht!!!! |
Gast |
#302015-11-17 07:14Dit is een zeer onwenselijke situatie waar we in gedwongen worden. |
ikke |
#312015-11-17 07:40Hebben wij dan geen inzegening of moeten wij dan alleen betalen en de regels volgen .Als het zo is dat ze dat gaan doen dan zullen er veel vaste campeerders die als jaren daar staan verdwijnen. Schandalig vindt ik het. |
Gast |
#322015-11-17 07:46mijn dierbare spullen wil ik graag zelf houden , ik heb een nieuwe caravan pas deze zomer gekocht !!!! |
Gast |
#332015-11-17 08:05Ik vind dat dat gewoon niet kan is om alles naar de klote te doen wat met onze caravans die staan leeg kunnen ze daar inbreken schandalig |
Gast |
#342015-11-17 08:10wij vinden het ongehoord dat wij voor een jaar 1700 euro moeten betalen en zij voor een paar maand gratis van alles kunnen genieten , en vragen ons ook af waar ze zullen verblijven , |
Gast |
#352015-11-17 08:26makakken terug naar eigen land of afschieten |
Gast |
#362015-11-17 08:28Het zou eigenlijk andersom moeten, dat zij vragen aan de betalende recreanten te tekenen wie voor de opvang van asielzoekers is op het Zilvermeer. Belachelijk, allemaal tekenen |
gabijtje |
#38 voorstel2015-11-17 08:37Heb gisteren mijn faktuur in de bus gekregen (1.350,00 € - geldig van 01/01/16 tot 01/01/17) - JPG - ik betaal voor een gans jaar dus dan moet de camping voor mij toegankelijk zijn voor het ganse betaalde jaar! Ik stel dan ook voor dat er niemand zijn jaarlijks faktuur betaald voordat er duidelijkheid is over de situatie van de vluchtelingen op de camping. Anderszijds kunnen we ook een camping "syndicaat" oprichten zodat er naar ons geluisterd wordt en we ons zegje kunnen doen!!! Wij laten onze eigendom niet beschadigen!!! Indien dit wel zou gebeuren moeten we het beheer van de camping aansprakelijk stellen om de schade te vergoeden! |
Gast |
#392015-11-17 08:42wij betalen jaargeld op de camping en mogen er zelf niet op! ik wil dat er naar ons geluisterd wordt en dat er naar onze mening wordt gevraagd, daarom zou ik een camping 'syndicaat' willen oprichten! Komen de vluchtelingen er toch dan wil ik de garantie dat er eventuele schade aan caravan en/of onze eigendom dat we de directie van de camping hiervoor verantwoordelijk kunnen stellen en dat deze schade ook vergoed wordt! |
Gast |
#402015-11-17 09:09Ik vind het erg stuitend dat betalende kampeerders van half november tot eind december niet op de camping mogen verblijven, en vluchtelingen wel. En de camping is in het verleden al niet in staat gebleken vaste bezoekers in de gaten te kunnen houden, (denk aan de vernielingen en diefstallen in de afgelopen jaren) hoe denken ze te gaan zorgen dat de spullen van de betalende recreanten veilig zijn en blijven? Is het daarom ook niet veel beter deze mensen onder te brengen op plaatsen waar voorzieningen voor handen zijn, in plaats van een camping er mee op te zadelen. Ik vind ook dat we deze mensen moeten helpen, maar wegstoppen op een verlaten camping ( in november en december tenminste) lijkt me ook voor deze mensen verre van ideaal. |
gast |
#412015-11-17 09:20maak het rekensommetje maar eens
75 caravans aan 4 personen per caravan de provincie zal ook wel een heeeeeeel mooie cent verdienen aan het opvangen van vluchtelingen. wij die elk jaar zoveel moeten betalen hebben dus niets te zeggen want ze gaan wss meer krijgen voor de opvang dan van ons. dus keer het of draai het als je wil wij gaan gewoon brutte pech hebben en ze gaan er niet van wakker liggen wat wij er van denken vrees ik. Ik vind dit absoluut NIET kunnen. en ze zullen gewoon zeggen als het u niet aanstaat daar is de deur. maar we moeten zeker proberen en ik vrees dat als ze toegelaten worden er nog fameuze problemen gaan volgen. |
Gast |
#422015-11-17 10:00Laat de vluchtelingen weg op het zul verkeer zij krijgen alles voor niks en wij moeten er voor betalen |
Gast |
#432015-11-17 10:18Wij hebben deze petitie getekend, niet omdat we tegen opvang van echte vluchtelingen zijn, maar dat in het grote park Zilvermeer veel spullen van kampeerders staan die niet beveiligd kunnen worden. Daar is te weinig toezicht voor, zodat eventuele schade moeilijk te verhalen is. |
Gast |
#44 Re: voorstel2015-11-17 10:25 |
Gast |
#462015-11-17 10:52Bij het lezen van zowel petitie als reacties borrelt er weinig anders op dan een gigantisch gevoel van schaamte. En dan vooral in Jullie plaats. U druk lopen maken om uw tweede (tweede !!!) verblijf, en om zaken die tot op heden nog niet eens plaatsgevonden hebben. Om mensen die je nog geen halve kans geboden hebt. Mensen die, in tegenstelling tot wij allemaal, simpelweg géén plekje van zichzelf hebben. Laat u misschien ook eens positief verrassen door uw medemens. Besef misschien eens dat deze aardbol niet enkel om u en uw buitenverblijf heen draait. Kunnen we misschien ophouden met te doen alsof er van u geëist wordt ze mee in uw bed te nemen?! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze u en uw petitie terugsturen van waar ge gekomen zijt. En dat ge u ermee amuseert, met uw onnozel buitenverblijf en u 'spulletjes' die u blijkbaar dierbaarder zijn dan een menswaardig bestaan voor zij die het het meest nodig hebben. Want het is toch zo gezellig, meneer, achter onze bekrompen tentzeilen en caravandeuren.
|
Gast |
#472015-11-17 10:53Omdat mijn caravan daar staat en ik geen zin heb om hem volgend jaar leeg te vinden! !!!+ |
Gast |
#48 Re:2015-11-17 11:00misschien als jij er zo voor openstaat,zullen we met plezier een aantal bij u in de tuin komen zetten,of denk je er nu anders over? ik denk dat wij onze eigendommen willen beschermen,sta jij in voor de schade of diefstallen die er gepleegd gaan worden?Waarom heeft men in sijsele de aldi moeten sluiten denk je. Mogen wij jou verantwoordelijk stellen als mijn dochter verkracht wordt? |
Gast |
#49 Re:2015-11-17 11:01Dan pak je die mensen toch in je eigen tuin en laat die jou sanitaire voorzieningen afbreken en tegen jou klagen over het eten. Je moet wel onder een steen hebben gelegen als, de onvrede van de migranten je ontgaan is in het nieuws. Niemand is tegen de opvang van die mensen. Maar wel in een betalend park waar iedereen jaar naar jaar meer moet betalen. Dan ga je er nog is een grote groep mensen neer zetten die de normen en waarde van dit land niet kennen en dat zonder toezicht. Wel pak ze dan maar in je tuin |
Gast |
#502015-11-17 11:26Hoe goed zal de controle op de camping zijn als bijna niemand er is? |
|
Gort over de grens moet blijven.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
WAP-PETITIE WOLF - VOOR VEILIGHEID VAN MENS & DIER
7778 Gemaakt: 2025-08-25
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
2981 Gemaakt: 2025-07-23
Opvang Sprookjesland: stem van de ouders!
414 Gemaakt: 2025-08-29
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
4317 Gemaakt: 2024-07-07
HLN, stop Luc Bellings foute HORECA-beoordelingen te laten geven
267 Gemaakt: 2025-08-25
Geen uitbreiding fietszone Brugge
593 Gemaakt: 2025-08-23
NEE tegen een AZC Hoorn
3315 Gemaakt: 2024-09-21
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
1055 Gemaakt: 2025-08-03
Erkenning stilgeboren kindje
186 Gemaakt: 2025-08-23
Kinderdagverblijf Nadine moet open blijven!
90 Gemaakt: 2025-08-31
Steun een kledingbeleid waarin veilig en vrij bewegen en kleden vanzelfsprekend is
90 Gemaakt: 2025-08-27
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3840 Gemaakt: 2024-10-23
Stop uitbreiding kruispunt R11/Prins Boudewijnlaan-Red de berm, onze leefbaarheid en gezondheid
1383 Gemaakt: 2025-02-21
Behoud voortbestaan Stationslocatie kermis Voorhout
333 Gemaakt: 2024-07-16
Laat onze zeeklassen toch doorgaan!
67 Gemaakt: 2025-08-31
Pak ons buitenzwembad niet af!
2189 Gemaakt: 2025-06-02
Gsm verbod weg!
34 Gemaakt: 2025-09-02
Bescherm ouders en kinderen tegen onzichtbaar Emotioneel en psychisch geweld kinderen – Justitie moet verantwoordelijkheid nemen
33 Gemaakt: 2025-08-31
Amendement op de motie BEN (ingediend door Anne Roos)
110 Gemaakt: 2025-08-24
Arthurito B2B Just Jeff: Boxer-Editie 🩳✅
29 Gemaakt: 2025-08-27