Zilvermeer moet voor de betalende recreant blijven

Gast

2015-11-22 09:04

Omdat ze toch niet luisteren naar de vaste kampeerders stel ik voor aan Alle kampeerders geen staangeld betalen tot die vluchtelingen weg zijn en de tijd dat ze daar verblijven aftrekken van ons staangeld

Gast

2015-11-25 09:58

Omdat ik van mening ben dat het zo stilaan allemaal meer dan welletjes is met al die asielzoekers! Problemen dienen in eigen land opgelost te worden en niet door problemen in andere landen te gaan creeren. De goede intenties van deze asielzoekers zijn me ook niet duidelijk! Wat met onze eigen minder bedeelden? Die staan er in vele gevallen slechter voor dan al diegene die hier ondertussen al gratis onderdak en leeflonen kregen. Europa, ga ginder de problemen oplossen voor je hier in je eigen gecreeerde problemen verdrinkt!!!
kanniet

2015-12-05 22:40

gewoon schande,wij moeten voor alles en nog wat betalen en voor hen word het betaald.

zouden wij al die voordelen krijgen in hun land,ik denk het niet.

kanniet

#104 Re:

2015-12-05 22:47

#43: -  

echte vluchtelingen?? volgens mij zitten de mensen die echt hulp nodig hebben nog daar.

met alle mensen hier binnen te halen lossen ze het probleem ginder niet op,en de vluchtelingen laten hun eigen volk in de steek.

Gast

2015-12-06 15:30

Shame on you Mol!! Stuur ze gewoon terug en geef ze ne patattenschiller mee da ze het zelf kunnen opkuisen.

Gast

2015-12-07 07:56

Zilvermeer moet blijven hoe dat het is.!

Gast

2015-12-10 13:54

ik vind het niet kunnen dat er asielzoekers komen in het zilvermeer daar word alles gedaan om ons het verblijf zalig te maken en veilig maar dan is het gedaan met veiligheid dan zal het domein rap naar de kloten zijn

Gast

#108 Re:

2015-12-10 13:59

#101: -  

ja dat is waar daar heb je een punt eigelijk zouden wij ook voor niets op het domein moeten kunnen verblijven die maanden dat die asielzoekers der zitten als ze komen he

en extra bewaking zou ook niet slecht zijn

Gast

2016-01-19 19:21

Omdat ik mij niet kan vinden in het huidige immigratiebeleid van de EU,wij hebben deze samenleving zelf opgebouwd,immigranten hebben hierbij een eerder remmende werking gehad,wij hebben niet de plicht om hen hier op te vangen,enkel de morele plicht om ervoor te zorgen dat ze van hun thuisland terug een veilige haven kunnen maken