melle trails mag niet weg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie melle trails mag niet weg.

Gast

2015-05-25 13:46

Men heeft nu eens een ideale plaats voor BMX sporters en nu wil een paar egoisten dit weg,enkel eigenbelang telt voor zo'n mensen. Ik hoop dat de NMBS daar rekening mee houdt voor zo'n bagatel en dit seponeert.

Gast

2015-05-25 19:55

Het nieuwe bos dat aangelegd wordt door de gemeente, zal dan evenveel hinder veroorzaken voor de manege. Daar gaan ook elke dag kinderen spelen, roepen, tieren, brullen en kampen bouwen. Daar gaan er ook bomen sneuvelen omdat er een kamp in gebouwd wordt. Maar sneuvelen er veel bomen in het 'Crossbos'? 

De gemeente zou blij moeten zijn dat de jongeren buiten zijn! Ze onderhouden het bos regelmatig door op te kuisen. Jeugdbewegingen uit de buurt komen daar al jaren 's zondags spelen. Ik heb het bos zelf nooit anders gekent. Respect voor de jongeren die er de ramps en het parcours bouwen. Uren werk kruipt daar in. 

En ze rijden er met fietsen. Geen brommers. 

Gast

#28 Re:

2015-05-26 09:28

#25: -  

Voor een speelbos hebben ze een budget, maar wij als rijders vragen al een hele tijd voor een deftig, veilig skatepark maar daar is er geen buget voor. Maar voor de voetbaltereinen en dergelijke is er dan wel een budget. 

Ze zouden blij mogen zijn. Wij leren jongeren bmx'en, we houden ze weg van de straat, maar wat willen ze nu? 

Ons bos weg, terug kinderen dat op straat lopen te spelen? Voor maar te zwijgen over de gevolgen van spelende kinderen. 

Laat ons gewoon ons hobby uitoefenen, doen wij iemand iets verkeerd? Ik denk het niet. 

Er komen zelf buitenstaanders dat op wandeling zijn in het bos ons complimenten geven over ons werk dat wij leveren. 

Wij doen niemand iets kwaad! 

Gast

#29 Re:

2015-05-26 09:31

#27: -  

Merci voor het respect! We kopen zelf vuilzakken van de gemeente en pmd zakken voor het bos proper te houden..

Gast

#30 z.

2015-05-26 10:33

De rode ridder

#31 Re: Re:

2015-06-05 09:17

#23: - Re:  

Dus? Als men alles zou verbieden waar er ooit drugsfeiten geweest zijn, lag heel België lam. Trouwens, kom me niet vertellen dat de dames en heren ruiters, die zondags met veel streken de straat onderschijten, hun boerenknol nooit geen spuit geeft om toch maar eens een stap sneller te lopen. Ik kom ze geregeld tegen op mtb bloso-parcours waar ze helemaal niks verloren hebben. Jank ik daarover? Leven en laten leven...

Gast

2015-06-16 06:54

Jongeren hebben al zo weinig plaats en ruimte voor hun hobby te beoefenen liever dat ze in een bos ver van auto's en mensen zot doen dan op straat waar het voor iedereen gevaarlijk is!