Windmolens Voorne-Putten Nee. (Hellevoetsluis,Brielle,Westvoorne)


Gast

#1

2015-05-11 20:42

We proberen te genieten van rust en mooie natuur op noord Brielle maar de windmolens maken vreselijk geluid en tasten de flora en fauna aan .

Gast

#2

2015-05-11 20:48

Waarom ik onderteken is duidelijk ik ben tegen het plaatsen van ziekmakende, horizon vervuilende, geldver.

slindende en vogel vermoordende wanstaltige windmolens

Deez windmolens zijn slecht voor de bewoners, slecht voor het toerisme dus automatisch slecht voor de economische ontwikkeling van ons wonderschone eiland. Als de toeristen dadelijk wegblijven verliezen we de helft van onze middenstanders. Het mkb is nog steeds de grootete werkgever in Nederland, en maken een stad of dorp leefbaar en geven een prettig economisch leefklimaat


Gast

#3

2015-05-11 21:02

Omdat dat t geluid van de wieken zwaar irritant is en het is vreselijk in deze natuur tegen die mega grote monsters aan te kijken en die slagschaduws grr

Gast

#4

2015-05-11 21:06

Omdat we die molens hier niet willen, ze verstoren je nachtrust, ze tasten het mooie uitzicht, de flora&fauna aan en horen niet in gebied met veel groen en mooi vogels.

Gast

#5

2015-05-11 21:17

Windmolens worden door het land teveel versnipperd neergezet. Steeds dichter bij woonkernen. Steeds negatief in het nieuws over de omstreden subsidieregelingen. Steeds zonder omwonenden voldoende te betrekken. Zo ook op Voorne en Putten. Kluster de windmolens in industriële omgeving en hou het landschap schoon, dan hebben we er allemaal wat aan.


Gast

#6

2015-05-11 21:19

Deze lelijke oervervelende geluids producerende molens tasten welzijn van mens , fauna en flora aan.
serieus

#7 Is dit een grapje?

2015-05-11 21:28

Mag hopende hetel een grapje Is! Dit gebied leent zich hier echt niet voor zo. Er zijn zat plekken waarheid kan maar dit???? Wie verzint dit. Ik ben voor schone energie maar dit Is net ff verkeerd gepland zo


Gast

#8

2015-05-12 11:03

Horizonvervuiling !

Gast

#9

2015-05-12 14:26

Reinste geldverspilling en milieuvervuiling die dingen. Zet ze lekker op zee als ze in Den Haag zo graag hun geld kwijt willen!
mbvgl

#10 het is genoeg

2015-05-12 20:39

Ik heb de petities ondertekend omdat wij op voorne putten genoeg worden belast met het zicht op de industrie en zijn geluid en luchtvervuiling. Het verkeer wat zo druk is door het vrachtverkeer vanaf de maasvlakte die over de n218 rijden om de files op de n15 en a15 willen vermijden. En dan de windmolens die zonder een goede vergunning zijn neer gezet door onze fijne buurgemeente Rotterdam. De molens verzieken het uitzicht en maken een mega vervelend zoemend geluid. Genoeg belasting voor de bewoners van voorne putten. 


Gast

#11

2015-05-12 21:33

De maasvlakte heeft zoveel ruimte om deze energie op te wekken. En er woont niemand.  Is dat niet veel beter?


Gast

#12

2015-05-12 22:31

Omdat het waanzin is om op het groene eiland Voorne als tuin van de Rijnmond industriële windmolens te plaatsen die het gehele eiland vervuilt qua geluid en gebied.
10 jaar geleden hebben de bewoners van Voorne zich ook al ingezet tegen de komst van deze windmolens hier en het oude plan komt weer uit de kast bij de provincie omdat ze zeer waarschijnlijk een opgave hebben, toezeggingen hebben gedaan en ze ergens moeten staan. Dus maar weer proberen of de mensen hier slapen... We hebben al zovele windmolens staan in de regio en de exercitie langs het calandkanasl heeft ook de schoonheidsprijs niet gekregen . Bewoners uit heenvliet, geervliet en ZwartewAal hebben nu ook al windmolens in de 'achtertuin' . Dus STOP deze wildgroei op Voorne en plaats er meer op de 2 maasvlaktes of op zee.

Gast

#13

2015-05-13 06:53

Horizonvervuiling
Pierre

#14

2015-05-13 10:55

Ik ondersteun de petitie omdat ik windmolens ook horizonvervuiling vind. Als voorbeeld noem ik nu even de Voorstraat, Nobelstraat in Brielle. Vroeger vond ik het een mooie straat. Nu kijk ik in de verte tegen een joekel van een windmolen aan. Komt duidelijk minder mooi over deze straat door de windmolen. Windmolens vind ik het landschap verzieken.

Ik ben meer voor zonnepanelen, aardwarmte en blauwe energie (waterkrachtcentrales zoals er 1 gepland staat in de Brouwersdam en men kan ook energie op wekken door een stroming van zout en zoet water. Wellicht ooit iets voor meerdere kustgemeenten) 


Gast

#15

2015-05-13 13:09

Omdat wij al veel last hebben van de Maasvlakte, te veel geluid
AvG

#16

2015-05-13 14:02

Voorne Putten met Voorne als recreatief speerpunt in het economisch beleid volbouwen met windmolens, aanleggen van een spoorwegtracee aan de grens versterkt de recreatieve functie geenszins, maar bereikt het tegenovergestelde. De woonbeleving van ons gebied lijdt schade en over de wetenschappelijk aangetoonde fysieke schade die bewoners op kunnen lopen nog maar niet te spreken. De negatieve belasting van ons gebied bedacht van unit of Rotterdam of Den Haag moet nu maar eens en halt worden toegeroepen. Zet ze voor mijn part op de Coolsingel of op het Binnenhof.


Gast

#17

2015-05-13 15:35

Landschap vervuiling Voorne

Gast

#18

2015-05-13 17:28

Verschrikkelijk overal waar je kijkt staan krengen niet normaal. Dat dit zo maar kan moet door gestoken kaart zijn.

Gast

#19

2015-05-14 07:11

Er staan al (te) veel windmolens bij Brielle en het Brielse Meer

Gast

#20

2015-05-14 07:20

Ik ben tegen windmolens omdat de impact op ons dagelijks leven niet in verhouding staat met de opbrengst voor het millieu. Er zijn vele betere alternatieven die als ze dezelfde subsidie zouden ontvangen als via de windmolen lobby wordt opgehaald voor de windmolens, beter zijn voor mens en natuur.

Gast

#21

2015-05-14 08:29

Omdat er nu wel genoeg windmolens op Voorne Putten staan, ga maar richting Maasvlakte daar is ruimte genoeg

Gast

#22 Re:

2015-05-14 09:29

#9: -  

 Op Zee

Hoe kan je het bedenken, denk even na voordat je iets zegt.!!!!!

Vogels vliegen er tegenaan of worden er in gezogen.

Scheepvaart.!!!!!!!!!

 


Gast

#23

2015-05-14 09:45

De overlast van windturbines op Voorne-Putten, naast die van de nabijgelegen industrie, is al extreem. Stoppen met die onzin!!!!!

Gast

#24

2015-05-14 10:44

Wie wil deze horizonvervuiling nu eigenlijk? Niemand toch! Op een paar milleufreaks na dan.

Gast

#25

2015-05-14 14:10

Aangezien wij als inwoners van de dorpen Geervliet/Heenvliet/Zwartewaal, weten wat een enorme overlast aan geluid en slagschaduw deze windturbines geven. Zou dat graag een ieder willen besparen!!!!