Gouda Noord zoals het Hoort

Gouda Noord zoals het Hoort / Mededelingen / Gouda Noord zoals het Hoort - samen sterk en aan de winnende hand! / Opmerkingen

beetje blond misschien?

#1 college van B&W geregeerd door de islamitische gemeenschap?

2014-12-23 22:35

ligt het nu aan mij, of liet het college van B&W vorige week woensdagavond blijken dat het zich laat regeren door de islamitische gemeenschap, omdat er geen openheid van zaken was gegeven omdat de islamitische gemeenschap dat niet wilde?

 

en waar zijn eigenlijk de 55+ woningen gebleven uit het gehele voortraject met intentie-verklaringen vanuit de gehele buurt? 

begrijpt iemand van jullie dat misschien?


Gast

#2

2014-12-27 11:00

Kennelijk weinig nieuws te melden, twee keer hetzelfde bericht geplaatst? Ik had op meer vuurwerk gehoopt getuige de opmerkingen van Hr Uijtenbroek op TV West over het uitrollen van munitie met de Kerstdagen... Maar ik zag tof mijn schrik dat het pand er nog steeds staat, had er op gerekend dat de actiegroep de boel in de hens zou steken met Kerst, maar het kan nog met oud en nieuw met een leuke vuurwerkbom, Edward!

Gast

#3

2014-12-30 20:08

Waarom bouwen we geen moskee bij het bedrijven terrein goudsepoort, op de nieuwegouweozstaat ook een kerk

Gast

#4

2014-12-31 10:29

Ik woon wel niet in Gouda Noord, maar ik ben het geheel met jullie eens.

Gast

#5

2015-02-05 20:33

Een duuvels IS bolwerk in mijn wijk. En alle kerken moesten ver weg?