REDOMC

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie REDOMC.


Gast

#1

2014-12-12 07:59

Omc heeft meer recht van spreken was er eerder dan die woonblok en de mensen hadden kunnen weten dat je daar soms overlast van heb

Gast

#2

2014-12-12 08:41

mij cluppie waar 400 v balliefhebbers supporters vrijwilligers en voetballiefhebbers van andere dordse verenigingen die elke week met plezier voetnallen trainen en komen kijken door 1 zo n grappemaker(lees buurman ) het moet verpesten voor zoveel sporters enz enz en..........dat omc er eerder was dan die huizen(lees buurman) hij dan dat huis niet had moeten kopen en een hutje op de hei of ergens anders een huis had moeten kopen..............en dat het kunstgras veld al was gezegd dat omc het op het tweede veld had moeten plaatsen tegen de gemeente hun fout!!!!!!!!!!!!!!EN WIJ MOETEN OP DE BLAREN ZITTEN.................omc 1 clup 1 grote familie red omc kom op tekenen allemaal...............gr jo

Gast

#3

2014-12-12 08:44

Ik snap niet dat de gemeente kiest voor een eenzijdige oplossing. De bewoners wisten dat er een sportvereniging aanwezig was voordat ze een huis kochten. Daarnaast lijkt het erop alsof de gemeente een geheime agenda aan het uitspelen is. Iedereen weet dat ze terugwillen naar een kleiner aantal sportverenigingen, dit betekent dat de huidige verenigingen zullen moeten fuseren. Het veld verleggen in 2019 is helemaal niet meer nodig want omc kan dan op zich zelf niet meer voortbestaan door deze beslissing en zal in elk geval moeten fuseren en dus gaan verkassen naar een andere accommodatie. Oplossing voor de bezuinigingen in 2019 hoeven we niet meer te zoeken want ze besparen dan al een 500.000 €. Lieve gemeente wees eerlijk en zeg gewoon tegen omc wat jullie echte agenda is. Je wilt ze weg hebben!!!!!

Gast

#4

2014-12-12 08:45

RED OMC!!!!!

Gast

#5

2014-12-12 10:14

Gewoon omdat het moet blijven, omc er eerder was dan de huizen. Waarom moet dit nu ook weer van de jeugd afgepakt worden

Gast

#6

2014-12-12 12:38

Gemeente schande!!!!!
iemand die niet eens van voetbal houdt.....

#7 woonerf...

2014-12-12 15:04

mooi woonerf "" de visserstuin " te Dordrecht.

staat daar nou zo'n voetballend poppetje op dat bord?? :)

ik zeg, lekker voor de deur van de "zeikerds" gaan staan voetballen, en kijken hoelang zij dat gaan volhouden!!

overigens, mochten de eigenaars (zeikerds) weer naar de rechter stappen in zulke gevallen, dit mag gewoon volgens de wet..... 

Hoofdstuk 2, Paragraaf 17, Artikel 44 Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (22 mei 2014):

 

 


Gast

#8

2014-12-12 16:25

Omc moet blijven
Realiteitje
Gast

#9

2014-12-12 21:08

Kom op gemeente!!

Veldje verplaatsen - geluidswalletje er tussen - OMC blij - buren blij- iedereen blij

Probleempje opgelost.

 

 


Gast

#10

2014-12-12 21:56

Als ik raadslid of wethouder zou zijn, zou ik niet graag de geschiedenis in willen gaan als 1 van de bestuurders die willens en wetens een tot nu toe gezonde voetbalclub in Dordrecht om zeep heeft geholpen.

KOM OP Beter Voor Dordt doe je naam eer aan en los het op, anders denk ik dat de volgende verkiezingen wel eens heel erg tegen kunnen gaan vallen!!


Gast

#11

2014-12-13 13:55

Het gaat helemaal niet om het kunstgrasveld!
Zet die geluidswal maar neer, maar niet zo als nu op gedrongen wordt. Gewoon naast het veld zodat er geen geluid meer naar de huizen gaat. Welke idioot heeft nou weer verzonnen dat het midden op het veld moet komen? Verboden rookzone! Het moet niet gekker worden het lijkt wel een strafkamp. Volgens mij waren de voetbalvelden er eerder dan de muggezifters. Waar is het gewoonrecht gebleven je hebt met je volle verstand een huis gekocht naast een voetbal veld. Dan moet je nou niet gaan lopen klagen!

Gast

#12

2014-12-13 13:56

Steun OMC!!

Gast

#13

2014-12-13 15:14

OMC was er veel eerder dan de woningen dus absoluut geen recht van spreken is alleen maar dwarsliggen. Ik ken meerdere clubs in woonwijken misschien ergens op de hei gaan wonen anders

Gast

#14

2014-12-13 15:34

het is misschien een domme vraag maar wat zegt of doet de KNVB hieraan. Die hebben volgens mij toch deskundige personen in dienst

Gast

#15

2014-12-13 17:38

OMC moet blijven 

de club was er eerder dan die woonwijk dan moeten ze maar verhuizen naar een plekkie op de hei 

johan korteweg
Gast

#16

2014-12-13 17:49

De gemeente wil het liefst dat alle verenigingen opdoeken scheel ze in de kosten en ze kunnen geld vangen voor de grond. Beter voor dordt is er niet voor verenigingen maar voor zich zelf. De oplossing is heel eenvoudig koop de huizen op en geef ons nog een exstra veld er bij


Gast

#17

2014-12-14 12:07

alsdie mensen last hebben van het recreatie voetbal dan hadden ze er nooit moeten gaan wonen   meestal zijn dit van die azijnzeikerds die overal kommentaar op hebben    en laat ook de gemeente raad zelf maar eens nadenken    vereneging de dupe =leden op straat =hangjeugd        DUS   MEER OVERLAST DAN IS HET TE HOPEN DAT ZE BIJ DIE MENSEN VOOR DE DEUR GAAN HANGEN DAN ZIEN ZE ZELF HET RESULTAAT VAN HUN GEZEIK


Gast

#18

2014-12-14 23:13

Een goede zaak om voor te strijden. Het is te gek voor woorden dat een aantal hypocriete bewoners die bekend waren met het feit dat ze naast een sport vereniging gingen wonen dit teweeg kunnen brengen. En het sport plezier van een grote groep inwoners van Dordrecht stuk kunnen maken. Fijn die rechtspraak in Nederland. En met dank aan de gemeenteraad.
Erik

#19

2014-12-15 10:50

Vreemd, we willen dat de een ieder en met name onze jeugd meer beweegt, maar enige wat we doen is hindernissen opwerpen.

Don Fredo

#20 Triest

2014-12-20 11:39

Triest dat een club met een lange Dordtse traditie dupe dreigt te worden van een blunderende gemeente. Of spelen er andere zaken en plannetjes in partij-achterkamertjes? Het riekt allemaal zeer onfris.


Gast

#21

2015-02-01 11:36

deze buren hebben geen gevoel van onze kinderen
zij moeten juist onze kinderen stimuleren om te gaan sporten. niet om rottigheid uithalen.
Deze buurman is gevoelloos.
mijn reactie.
moes.succes omc

Gast

#22

2015-02-01 11:42

Deze buren hebben geen gevoel van onze kinderen 

zij moeten juist onze kinderen stimuleren om te gaan sporten .in plaats rottigheid uithalen

Deze buren zijn gvoelloos.

Mijn reactie.

Moes .succes OMC


Gast

#23

2015-02-18 21:31

Die lui gaan naast een voetbalveld wonen, en dan jaren later klagen over overlast.
Hadden ze ergens anders moeten gaan wonen. Ze hebben zeker een duur vriendje
op het stadskantoor die het wel even gaat regelen ...

ondertekenaar 366

Jason

#24 Re:

2015-03-03 09:58

#16: johan korteweg -  

 Lekker makkelijk gezegd, grote onzin, je vindt zeker ook dat ambtenaren toch niets doen en allemaal ontslagen kunnen worden?


Gast

#25

2015-03-21 23:59

Ronduit belachelijk dat men, vandaag de dag, door gemeentelijke besluiten niet kunnen gebruik maken van een veld. Laat die jongens en meisjes, zoek een andere manier om zieltjes te winnen jongens!