geenazcleerdam

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie geenazcleerdam.


Gast

#1

2014-12-06 16:05

Tegen het azc

Gast

#2

2014-12-06 18:01

vraagt men niet om problemen om er zo veel in een kleine ruimte te stoppen

Gast

#3

2014-12-06 20:51

Als deze mensen gaan rondhangen in de natuurtuin durf ik mijn 2 meisjes niet meer alleen buiten te laten spelen

Gast

#4

2014-12-06 21:11

Het is gekkenwerk dat het AZC in een woonwijk komt met alle overlast van dien. Zie alle media!!'

Gast

#5

2014-12-06 21:21

Ik vind het onacceptabel dat voor asielzoekers hun bedje gespreid staat, terwijl 100 meter verderop de werkdruk zo hoog is dat ouderen een half uur moeten wachten om met hulp naar de wc te kunnen. Laten we eerst zorgen dat onze "eigen mensen" verzorgd zijn!!! Ik vind het te schandalig voor woorden. Wat mij betreft zo snel mogelijk de fik erin, zodat het AZC geen punt van discussie meer is en dat zonder angst ons gemoedelijke wijkje waar we zo van houden blijft bestaan!!!

Gast

#6

2014-12-06 21:40

Vóór het AZC!

Stop met het domme geroep "eigen menseen eerst". Alle mensen moeten geholpen worden als zij hulp nodig krijgen en dan doet het er absoluut niet toe waar die mensen vandaan komen, welk kleurtje ze hebben of welk taaltje ze spreken.

Zodra we onderscheid gaan maken is het einde zoek, want vóór je het weet zul je alleen nog de mensen uit jouw gemeente helpen ("eigen" mens eerst), uit je eigen buurt, uit je eigen straat, alleen nog maar uit je iegen huis en dras helemaal niemand meer, want "me eigen eerst".

En jouw oproep tot brandstichting verdient onderzoek van het OM.


Gast

#7

2014-12-06 22:04

Je bevindt je in de voor jou verkeerde petitie. Ik zou jouw mening melden in "welazcleerdam", maar ik ben bang dat die niet bestaat. Bovendien leven we in een democratie; vrijheid van meningsuiting!!


Gast

#8 Re:

2014-12-07 00:17

#7: -  

 En dus uitte ik mijn mening. Maar jij denkt er alweer over om mij dat recht te ontzeggen (want dat moet ik maar ergens anders doen).


Gast

#9

2014-12-07 07:09

Geen asielzoekers in een woonwijk met koophuizen opziouten

Gast

#10

2014-12-07 07:14

BETAAL GEEN OZB meer misschien worden ze dan wakker bij onze gemeente.hou de leerzamer B&W aansprakelijk voor alles wat er gebeurt in en om het Emmahuis stop deze waanzin. Wijk Oost wil Geen azc in Leerdam.

Gast

#11

2014-12-07 08:34

Vol=vol nu wordt het eens tijd dat er naar de burgers gekeken wordt

Gast

#12

2014-12-07 09:54

Ik denk dat het proces tot besluitvorming binnen de gemeente veel te snel en ondoordacht gaat. Het COA wil te snel en te veel. Voor de vestiging van een AZC moet draagvlak zijn. Mijns inziens zijn er geschiktere plekken voor een AZC. Midden in een woonwijk is vragen om problemen!


Gast

#13 Re:

2014-12-07 10:09

#9: -  

 Asielzoekers in een woonwijk met huurwoningen is wel ok?


Gast

#14 Re:

2014-12-07 10:11

#11: -  

 Vertrek dan, hebben we weer een beetje plaats.


Gast

#15 Re: Re:

2014-12-07 15:04

#14: - Re:  

 Deze reactie heeft mij doen besluiten de petitie ook te ondertekenen.


Gast

#16

2014-12-07 15:15

Absoluut mee eens dat het AZC er moet komen. Maakt niet uit waar, want als iedereen zegt "maar niet hier", dan komt er nergens een opvangcentrum. Het wordt hoog tijd dat wij met onze welvaart eens gaan denken aan de medemens.


Gast

#17 Re:

2014-12-07 15:26

#16: -  

 Er zijn er al heel wat:

http://www.coa.nl/nl/opvanglocaties


Gast

#18 Re:

2014-12-07 19:06

#16: -  

 Van onze welvaart helpen we ze al in de regio en met heel veel ontwikkelingsgeld. Hier komen meestal de gelukzoekers. Met vakanties gaan ze gewoon weer naar hun land van herkomst. Hoe kan dat als je een asielzoeker bent? Ik heb vernomen dat het 80% jonge mannen zijn en helemaal geen zielige gezinnen. Weet u wel wat dit betekent voor de ouderen die er omheen wonen. Die zijn doodsbang.

Neem er anders zelf een stuk of tien in huis!

Ook weten we niet of er misdadigers onder zitten. Waarom helpen ze daar niet mee en vluchten ze. Of hebben ze toch iets te verbergen? Later komen de overge gezinsleden. En ik ben echt een sociaal mens, maar wel een realist. Dit is niet goed.


Gast

#19 Re: Re:

2014-12-08 00:18

#18: - Re:  

 Praat toch geen onzin. Asielzoekers gaan niet "op vakantie naar huis".

En stop met die achterlijke uitroepen als "neem er zelf een stuk of tien in huis". Zal ik je eens wat zeggen, stuk onbenul? Je kunt en mag geen asielzoekers in huis nemen, maar je kunt wel degelijk wat van die oudjes in huis nemen. Als je er zo bezorgd om bent, waarom heb je er dan nog niet één enkele in huis genomen?

Je weet ook niet of er misdadigers tussen die oudjes zitten. Je wist ook niet of er misdadigers onder jouw buren zaten, toen je daar kwam wonen. Je weet ook niet of er een misdadiger naast jou komt wonen als jouw buurman verhuist. Wat is dit voor domme praat? Geef toch gewoon toe dat je zo xenofoob bent als de pest. Je bent alles behalve een sociaal mens en zeker geen realist. Wat heb jij te verbergen? Want dat weten wij ook niet.


Gast

#20 Re: Re: Re:

2014-12-08 08:09

#19: - Re: Re:  

 Ik heb geen zin om antwoord te geven op zo'n asociaal stukje.

 


Gast

#21 Re: Re: Re:

2014-12-08 08:57

#19: - Re: Re:  

 Jij woont er vast en zeker ver vandaan


Gast

#22 Re: Re: Re:

2014-12-08 10:56

#19: - Re: Re:  

 De enige onbenul hier ben jij. Iedereen mag hier een mening hebben . Die van nummer 18 heeft net zoveel waarde als jouw mening. Als jij dan zo  voor je medemens opkomt, mag je ook wel een beetje respect hebben voor iemand met een andere mening dan jij. Ongeacht wat je van die mening vindt. Je reactie zegt in ieder geval een hoop over jou als persoon. 


Gast

#23 Re: Re: Re: Re:

2014-12-08 11:18

#20: - Re: Re: Re:  

 Dan doe je het toch niet?

Als je je méér stoort aan dat asociaal stukje dan aan de pertinente onzin die erboven staat, dan is dat voor iedereen antwoord genoeg.


Gast

#24 Re: Re: Re:

2014-12-08 11:26

#19: - Re: Re:  

 VOLKOMEN GELIJK!

Het is te achterlijk voor woorden om te beweren dat asielzoekers naar huis op vakantie gaan. Welke randdebiel schrijft nu zo iets? De asielzoeker kan het niet, de asielzoeker mag het niet, de asielzoeker wil het niet eens. De asielzoeker ZOEKT ASIEL, stelletje mongolen! Een asielzoeker is geen toerist. Snappen jullie dat nu nog steeds niet?


Gast

#25 Re: Re: Re: Re:

2014-12-08 11:28

#22: - Re: Re: Re:  

 Welnee. De mening van #18 heeft NIET dezelfde waarde, omdat het uit de duim gezogen leugens zijn en voor de rest domme nonsens. Een leugen is geen mening, maar een leugen. Waarom wil jij dat ik respect moet opbrengen voor iemand die gewoon glashard zit te liegen?