Sluit of verplaats automarkt Beverwijk

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sluit of verplaats automarkt Beverwijk.

Gast

2014-10-11 09:09

Wij hebben een bloemengroothandel op het industrieterein in Beverwijk en zijn al enkele keren verlost van onze dure diesel uit de vrachtauto's ook op de maandag en dinsdagnacht

Gast

2014-10-11 10:12

Ook ik heb al een paar maal te maken gehad met inbraak, met veel schade, aan mijn auto.
De dader ligt altijd op het kerkhof, maar ik denk wellicht op de automarkt. Het is allemaal wel heel toevallig, dat de inbraken plaats vinden rond het tijdstip van genoemde markt.

Gast

2014-10-11 10:29

Ook mijn auto is opengebroken afgelopen dinsdagmorgen en de airbag is gestolen en de auto doorzocht op meer waardevolle spullen
J.Stins
De auteur van deze petitie

#29 Inbraak cijfers linken volgens de politie (nog) niet aan automarkt

2014-10-11 13:37

Beste mensen,

De politie melde al afgelopen week aan de media dat er niet een verband is met inbraken en automarkt, onlangs heb ik ook de politie gesproken zelf met dit als verhaal:

"De politie maakt elke maand een veilighieds en criminaliteits rapport op en er zijn idd (nog) geen cijfers bekend wat linkt aan de automarkt op Dinsdag. De politie zegt  het niet hard op maar ook zei denken regelmatig na inbraken op Maaandag en Dinsdag aan de automarkt.

Op dit moment daalt de inbraken hier in Beverwijk/Heemskerk maar is er nu een piek te zien in Velserbroek. Hier worden veel auto inbraken gezet met eind resultaat dat er veel airbags worden gestolen." 

Dus Opletten in Velserbroek!!!!

Zolang er geen cijfers bekend worden gemaakt kan er niet zomaar naar de gemeente gestapt worden, tenslotte is de automarkt wel een bedrijf (brood op de plank voor de medewerkers). En er zullen ook autobedrijfen baat hebben bij de automarkt om zo hun auto's alsnog te kunnen verkopen.  

Deze petitie laten we nog online staan want als er wel cijfers zijn, dan kan men alsnog in aktie komen.

Ik hoop op jullie begrip en zodra er veranderingen zijn zal ik weer van met laten horen.  

Audi

#30 Audi A3 Sportback gestript in Santpoort-Noord

2014-12-04 20:00

In de nacht van maandag 1 op dinsdag 2 december 2014: Audi A3 Sportback gestript in Santpoort-Noord. Raam ingeslagen, stuur + navigatiesysteem vakkundig gedemonteerd. Totale schade > € 5000.

Patrick

#31 Auto inbraak

2015-02-05 21:03

Ja hoor !!!!weer een auto inbraak me bestelbus leeg gehaald met gereedschap

Al een aantal dagen oost europeanen zien rond neuzen door buurt

Er is melding gemaakt bij de politie en die zeggen van niets te weten 

Wordt de gemeente nog een keer wakker !!!!!!!!!!

We werken al een groot gedeelte voor de rest van europa moeten we onze spullen dan ook nog door ze laten meenemen!!!!!!!!!!!!

Gast

2016-09-27 15:42

Is vorige week ingebroken in mn auto op maandagnacht

Gast

2016-09-27 16:28

er komt teveel schorem op af die Beverwijk onveilig maken door diefstal

Gast

2016-09-27 17:53

Mijn inziens word er in het weekend voorafgaande van de automarkt heel veel in de omgeving gestolen door buitenlanders uit de Oostbloklanden.
En dat is sinds er niet meer gecontroleerd word bij de grens.

Gast

2016-09-27 20:16

Omdat wij zelf 2x slachtoffer zijn geweest van een auto inbraak en leggen dan ook de link met de automarkt,

Gast

2016-09-27 22:19

Wordt het zat van al die inbraken rondom de automarkt!!