Toko Mee Sin moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Heel veel klanten komen speciaal naar Hilversum om bij deze winkel boodschappen te doen.
Los van het feit dat het er niet toe moet doen dat deze winkel niet past in het plaatje wat de heren beleidsbepalers voor ogen hebben, op deze manier jaag je klanten dus weg die straks waarschijnlijk noodgedwongen naar Amsterdam of Utrecht zullen uitwijken omdat er in Hilversum geen 2e toko is met hetzelfde kwaliteit/prijsverhouding.
Klanten die nu dus ook andere winkels in het Hilvertshof bezoeken nu ze er toch zijn...
Toko Mee Sin moet blijven!!!!
Ik vind het te zot voor woorden dat een winkel, die al 40 jaar in Hilversum zit. En zoveel vaste klanten heeft, opeens weg moet omdat het niet in het 'nieuwe' Hilvertshof 'past'. Juist dit soort winkeltjes maakt het tot een fijne en uitgebreid winkelgebied. Laat Toko Mee Sin blijven AUB!!!!
Ik kom nog wel eens in mijn oude woonplaats Hilversum. De enige reden om nog naar het Hilvertshof te gaan was deze winkel. Kleding en schoenen kun je overal krijgen, tokos als deze zijn er al te weinig.
Er wordt veel te lineair gedacht bij dit soort ontwikkelingsplannen. Bah.
variatie is ook belangrijk we hebben echt al genoeg fast food en kleding winkels
Als er een zoveelste nieuwe (hippe) kledingwinkel in Hilversum bij komt, is deze toch binnen de korte keren weer failliet. Daarna word het waarschijnlijk weer zo'n winkeltje wat constant leeg staat. Of het wordt een budget winkeltje om de lege ruimte op te vullen.
boycot Hilvershof!
Ik weet niet wat ik hoor! Wie bepaalt dat er een winkel weg moet? Mogen ondernemers dat niet zelf bepalen? Is de Hilvertshof zo'n fascistoide organisatie? Dat is vragen om een boycot! Vanaf nu lekker naar de Gijsbrecht mensen!
Doodzonde
Doodzonde! Ik haal hier graag lekkere Aziatische etenswaren en spulletjes! Ze mogen echt niet verdwijnen!!!!!
De enige reden om naar de Hilvertshof te gaan is en zal altijd Toko Mee Sin blijven!
dat het winkelcentrum een opfrisbeurt nodig heeft zal niemand ontgaan zijn, maar om dan het leukste en lekkerste winkeltje te sluiten blijft voor mij een raadsel...
Re: Toko Mee Sin moet blijven!!!!
Ik was toevallig laatst sinds lange tijd weer eens in Hilversum (woon er niet meer kom er nog wel eens) en het viel me op dat er veel leeg staat.
Als er zo nodig een nieuwe winkel moet komen, dan kan dat toch ook wel in een van die leegstaande winkels.
Een unieke winkel als de toko hoort er ook gewoon thuis!!!
| This discussion has been closed. |
Re: Re:
#6: Janknietzo - Re:
Dat is gewoon de stijl die je in alle toko's ziet... Persoonlijk vind ik het wel wat hebben.