Eksaarde waar iedere klacht telt

Kinderen uit Eksaarde naar het STC? Niet altijd!

Door een onlogisch inschrijvingssysteem grijpen opnieuw heel wat jongeren uit Eksaarde/Doorslaar naast een plaatsje in hun dichtstbijzijnde dorpsschool. Met enkele ouders probeerden wij deze problematiek reeds aan te pakken, zonder resultaat. We laten het hier niet bij, en zoeken nog mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Er zijn momenteel 48 kinderen die naast een plaatsje in het STC grijpen en daar zitten vast veel dorpsgenoten tussen.

We zijn samen met enkele andere ouders op zoek naar lotgenoten die zich bij ons willen aansluiten. Inwoners wiens kind geweigerd werd, kunnen bij ons terecht voor meer info over de te nemen stappen! Er werd ook een actiecomité opgericht dat hierover verder zal informeren. Wij vinden dat er rekening moet gehouden worden met het welbevinden en de veiligheid (verkeer) van onze Eksaardse jeugd en dat er bij de inschrijving rekening moet gehouden worden met 'dichtstbijzijnde school' en 'voorrang voor jongeren die reeds in Eksaarde of Doorslaar naar school gaan'!

STEUN JIJ ONS OOK? Teken dan deze petitie. Dank Alvast

Vergeet niet je stem te bevestigen via mail. (Kijk ook in je SPAM mail)

De politiek steekt zich weg achter wetteksten, trekt de paraplu open en ligt er niet wakker van. Doch zijn wij niet van plan om het hier zomaar bij te laten.  Hopelijk vinden we voor alle jongeren een oplossing!

Bedankt om deze petitie te tekenen

Actie comité 'Elke klacht telt'    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Actie comité 'Elke klacht telt' om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.