Petities.com

De verhoging WMO vervoer in de gemeente Ouder Amstel van 50% per 1-1-2022. Ze hebben het gelijk getrokken met het OV vervoer blauwe strippen kaart. Terwijl de meeste WMO vervoer gebruikers 65 jaar of

De gemeente Ouder Amstel heeft de tarieven met 50% verhoogd ,dit jaar .Het moet terug naar het oude tarief zoals dat al 12 was.

Onderteken deze petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Mary de ligter alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.


OF

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.


We moeten controleren of u een mens bent.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:




Betaald Adverteren

Petities.com zal deze petitie bij 3000 personen onder de aandacht brengen.

Leer meer...