Daan moet blijven!

Beste leden van het MT,

Drie gezellige, maar zeker ook leerzame jaren, was Daan Koerhuis klassementor van klas 3G4. Juist nu zijn leerlingen op het punt staan om het examenjaar in te gaan, is besloten dat Daan zijn functie in de hoedanigheid van mentor van klas 3G4 moet neerleggen.
Wij - leerlingen en ouders van klas 3G4 - zijn hierover zeer verbaasd en teleurgesteld.

Prettig en vertrouwd
In de afgelopen drie jaar hebben wij een zeer prettige en vooral vertrouwde band met Daan opgebouwd. Wij vinden het hierom een kwalijke alsook zorgwekkende zaak wanneer Daan, juist nu de examens eraan komen, van deze klas wordt gehaald: Het jaar waarin de leerlingen hem misschien wel het meest nodig hebben en waarbij het zeer belangrijk is dat je elkaars geschiedenis kent.

Onbezorgd en gemotiveerd
Voor zover wij weten wil Daan zelf ook graag zijn 'karwei' afmaken en hoeft het organisatorisch helemaal geen probleem te zijn wanneer hij nog een jaartje aanblijft. Sterker nog, wanneer alles gewoon bij het oude blijft is de kans groot dat het slagingspercentage hoger uitvalt. Leerlingen kunnen in dit geval immers onbezorgd en gemotiveerd aan hun examens beginnen. Dit is positief voor de leerlingen, maar ook zeker voor het imago van de school.

Heroverweging beslissing
Hierbij bieden wij u de (digitale) handtekeningen aan van alle ouders en leerlingen van klas 3G4. Wij hopen van harte dat u uw beslissing wilt heroverwegen en tot de conclusie komt dat het voor alle partijen beter is wanneer Daan blijft.
Een reactie op deze handtekeningenactie zien wij graag zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval voor de zomervakantie, tegemoet.

Vriendelijke groet,
Leerlingen en ouders van klas 3G4

Deze petitie is alleen bedoeld voor ouders en leerlingen van klas 3G4*. Onderteken de handtekeningenactie voor 10 juni 2015 wanneer je achter de inhoud van deze brief staat. Dit doe je door het invullen van onderstaande velden.

*Na het invullen van deze petitie ontvang je een bevestiging. Onderaan in deze bevestiging staat de volgende zin die - vanwege het besloten karakter van deze petitie - als ongeschreven kan worden beschouwd:
"Vertel zo veel mogelijk mensen over deze petitie. Hoe meer handtekeningen deze petitie krijgt, hoe meer aandacht hij zal krijgen van de media en de besluitvormers".