Bureau Sport en BVSC terug op de radio

De zendermanager van NPO Radio 1 heeft besloten te stoppen met Bureau Sport en BVSC. Beide sportprogramma's gaven op hun geheel eigen manier kleur aan de radio. Op originele wijze werd de sportactualiteit belicht. Het gemis van beide programma's doet zich nu al voelen. De verontwaardiging over het stoppen is groot. Alle reden om een poging te wagen de zendermanager op andere gedachten te brengen. Teken de petitie!bureausport.jpgbvsc.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Rens Muller om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )